Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

dagens "glade" 

pga crosser kjøring igår, og hopping opp en skråning som var brattere enn forventet, så lå jeg å våknet hvert kvarter i natt, så jeg forsov meg hvertfall ikke :D   også har ryggsmertene iofs blitt markant mindre enn gårsdagens 7-8/10 til nå en ubehagelige stikk på en 5-6/10 men generell smerte oppfattelse er 3-4/10 kanskje man kan takke markløft og knebøy for en "sterk" kjerne, igår måtte jeg holde buktrykket oppe likt som om jeg sku ta knebøy om jeg sku gjøre noe anna enn å sitte stille :D 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Aldri trent snatch med 20kg, i dag stod jeg 4min med kun et håndbytte!! Dessuten hadde jeg supre kunder, en fin lunsj, og har nå et julegaveprosjekt til en fra Instagram going on! 

 

DENIS VASILIEV LIKTE ET BILDE AV MEG!!!

Endret av QueenWinther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På trening i dag tenkte jeg for meg selv, at jeg vil bli så sterk og stor og tøff at noen en dag spør meg om hjelp eller tilsvarende. Litt senere er jeg i gang med noen bulgarske utfall, etter å ha avsluttet en runde hipthrust. Like ved står to sterke karer og løfter masse i knebøy, og plutselig spør han ene MEG om den øvelsen jeg gjorde med stanga i sta, hipthrust! *Mission accomplished*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...