Gå til innhold

Eatingmode96

Medlemmer
  • Innholdsteller

    207
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Eatingmode96

  • Rang
    Medlem

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Eatingmode96

    DUB - treningsprogram

    Er det lurt og ligge i ett greit overskudd hverdag, eller bare på dager man trener?
  2. Eatingmode96

    DUB - treningsprogram

    Det vet jeg ikke, spiste bare, telte ikke noe spesielt. Men vet ikke om det var nok, har jo blitt tynnere å packen kom fram, men litt seint da, sommeren er jo over Men det med deloade tok jeg sånn som jeg følte for det. Tok meg aldri en helt uke fri, men reduserte vektene på de øvelsene jeg følte for ikke funka helt på den vekta som jeg trente på. Har starta på DUB - prgrammet, ferdig med dag 2. Skal gi det ett forsøkt tenkte jeg.
  3. Eatingmode96

    DUB - treningsprogram

    http://blogg.x-life.no/bli-ratass-med-dup-trening/ Har tenkt og begynne på dette. Men er litt usikker, har kjørt PHAT en lengere periode og føler jeg har stangnert. Har hatt ei ufivillig hvile uke grunnet sykehus opphold. Føler meg svakere og har mistet litt vekt 2-3kg, så vill bygge meg litt opp igjen å kjanse bli litt sterkere samtidig. Så heller da etter en periode bytte fra dette til PHAT igjen etter nytt år en gang. Målet er og bli større og sterkere. Hva tenker folk?
  4. Eatingmode96

    trening med forstoppelse

    Takk for mye svar. Vært på trening og man kan si at det satt fart på systemet Gjorde som Ojive sa og kjørte tung bøy og mark
  5. Eatingmode96

    trening med forstoppelse

    Tittelen sier det meste. Men kan man trene styrke med en kraftig forstoppelse, eller er dette farlig for kroppen og tarmene? Hadde vært fint og vist, skal trene bein i ettermiddag og er veldig usikker på om jeg skal droppe treningen eller trene som planlagt. Gutt 19
  6. 100gram havregryn kokt på h-melk + en banan og kanel
  7. Eatingmode96

    Markløft (for mye?)

    1RM er 160kg Målet er og bygge muskler men samtidig bli sterk. Kjører markløft kun på fredag. Kjører en runde med sumo-mark på søndager 5x5. Trener ikke mot noe stevne eller noe sånt no.
  8. Eatingmode96

    Markløft (for mye?)

    Hei! Kjørte markløft idag, tok 125kg 5 reps med 8 sett. Er dette litt mange sett på marken eller er det innafor? Målet mitt er stor og strek.
  9. 100g havregryn med h-melk + en proteinshake.
  10. hvile/jobb dag så da ble det 190g burger på Shell:barefoot: Jobber på shell så man kan ikke si nei takk til gratis frokost
  11. 1 liter sjokomelk + 150g havregryn SK2015.... SK2017 høres mer fornuftig ut
  12. Eatingmode96

    Trening etter hjernerystelse

    Ble vekt hver time på sykehuset den første natta, de spurte om hva jeg het,hvor gammel jeg var å hvor jeg bodde. Fikk ikke noe info om trening, de da at jeg skulle ta det med ro til jeg følte meg bedre. Følte meg jo allerede bedre på Fredag så da dro jeg å trente styrke. Ble jo veldig dårlig på kvelden å er forsatt dårlig. De sa også det med tv - titting og skjermbruk.
  13. Eatingmode96

    Trening etter hjernerystelse

    Jeg var så uheldig å skli på isen på Onsdag å landa rett på bakhodet på isen. Fikk en kraftig hjernerystelse å havna på sykehus for mistanke med å ha brekt/brist nakkevirvler, men hadde heldigvis ikke det. Lå der ei natt til oppservasjon. Kom hjem på Torsdag å følte meg helt på tryne, lå bare å sov/slappa av på sofaen å gjorde ikke så mye den dagen. la meg veldig tilig på kvelden å sov i 13 timer den natta. Følte meg veldig bra på Fredagen så jeg stakk på trening å trene tunge bein (Tunge frontbøy, knebøy, sumomark + div øvelser) Tok meg cirka 2 timer. På kvelden så ble jeg sikkelig dårlig, kasta opp hele kvelden til klokka 4 på morran, sov til klokka 8.30, var oppe til 9 og sov til 12. Fikk i meg litt mat så lå jeg og sov til klokka 6, sto opp og spiste og lå og sov til 8.10 på morran. Har vært veldig trøtt siden da men føler meg en del bedre nå, så hvor lang tid må jeg vente med til jeg kan dra og trene igjen. Noen som har erfaring med dette. Og hvordan skal jeg spise, har veldig dårlig med matlyst, men får i meg nok veske. Takk for svar!
  14. 100g havregryn med en boks CC å masse kanel
×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her