Jump to content

SterkBalanse

Members
  • Content Count

    717
  • Joined

  • Last visited

About SterkBalanse

  • Rank
    Advanced Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. SterkBalanse

    Dagens Glade

    Etter kun å ha trent frontbøy det siste året, gikk 80 kg Knebøy som en lek i går! Deilig å kjenne at jeg også har mer inne😆 Perset også med 45 kg militærpress to ganger i går! Hurra 🎉🎉
  2. SterkBalanse

    Dagens Glade

    Jeg har hatt flere solide løft de siste mnd og det er så gøy å bli sterkere 😄👊
  3. SterkBalanse

    Dagens Glade

    Vet ikke om det er dagens glade eller negative... Jeg skal på Date i dag
  4. SterkBalanse

    Dagens Glade

    Nye perser: Militærpress 42,5 kg Benkpress 52,5 kg
  5. SterkBalanse

    Dagens Glade

    40 kg går fortsatt lett opp i militærpress Nå håper jeg på 2 reps, eller 42,5 kg.
  6. SterkBalanse

    Dagens Glade

    2 timers massasje i dag!! Oh joy!!
  7. SterkBalanse

    Dagens Glade

    Sola skinner i Kristiansand!! Deilig.
  8. Eller jeg, som ikke har en dråpe alkohol hjemme!
  9. Hei. Jente 25 år. Jeg har loggført enkelte dager, og tror jeg gjennomsnittlig har spist ca. 2300 kcal de siste ukene. Jeg har lagt på meg og økt i styrke. Jeg er 170 høy og veier nå 63 kg. Nå ønsker jeg å legge meg på vedlikehold en periode, og lurer da på hva det er fornuftig å legge seg på? Jeg trener styrke 5 dager i uka, går turer i skogen og ellers er arbeidsdagen varierende. Ikke fryktelig aktive. Målet på sikt er å bygge muskler, og reduserer fettprosenten! Jeg linker til loggboka: http://forum.fitnessbloggen.no/threads/sørlandspiga-loggfører.29615/page-11
  10. SterkBalanse

    Dagens Glade

    Jeg reiser på hytta i dag, og det blir få fint. Ullsokker, fyr i peisen, tur langs elva, ro og hvile!
  11. Jeg trener 99,9% styrke, men prøver å få til noen spaserturer i skogen ila uka. Målet er å bli flinkere på cardio biten! Men, ikke vær redd for maten.. Det er viktig å ligge i overskudd for å bygge muskler, som igjen øker forbrenningen og reduserer mengden kroppsfett! Spis og kos deg
  12. Jeg er selv 170 høy og trener ca. 5 dager i uke! Jeg spiser pluss-minus 2200!
×
×
  • Create New...