Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Livet nå ass. Just sayin'.

- Digger det nye stedet jeg flytta til.

- Det tar 20min fra jeg går ut døra hjemmefra til jeg går inn døra på jobb.

- Sentralt as fuck

- Stille

- Fallout 4 kom ut

- SC2 - Legacy of the void kom ut

- Halo 5 kom ut

- Jeg skal kjøpe meg Xbox One Halo edition

- Jeg skal kjøpe meg bøydrakt og gleder meg til utstyrsøkter

- Kevin Hart stand-up i januar

Bare......

tumblr_m39d4d62gr1r2nby0o1_500.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har leita etter jobb siden august, og i går natt søkte jeg på jobb som ferskvaremedarbeider i meny, 6 timer senere var det ferskvaresjefen sjøl som ringte og ville ha meg på intervju ASAP.

Feelsgood.jpg.

Åhhh, masse lykke til! Håper du for en gangs skyld kan få en skikkelig jobb med ordentlige forhold :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ha ny telefon etter at den gamle ble rett og slett like ustabil som Per Sandberg.

Men så oppdaget jeg at bildene på minnekortet ikke dukka opp. Forsøkte noen løsninger på nettet, kontakta Samsung, men neida, endte opp med ny telefon. Samme problem med den nye nytelefonen. Å kalle meg ekstremt stressa er som å kalle slaget ved Somme en liten trefning. Men så, litt mer google, litt emr lesing, problem fixed. Noe så jævlig letta nå.

 

Ellers er jeg godt fornøyd med telefonen. Fine bilder tar den også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk A på vitenskapsteorieksamen^_^

Og vant konkurranse som gir meg billett til wox telemark (obstacle race i Skien) ^_^

Straks lønn og helg, og bare to uker til Tallinn-jentetur. Wehoooooo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

techno-fest på ringnes park i dag!! PT-jentene tok en løpetur - 4x4 og avsluttet med 30/30, dødsgøy og god stemning. 

Nå er det øl, kylling-confit og iiiis!

Endret av QueenWinther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange små gleder på trening idag :joyful: 

Når han i bøyracket ved siden av hadde samme vekt, og jeg kjørte med stopp. VM i styrkeløft som pauseunderholdning. Sats Bergen har faktisk ganske bra utstyr til å drive styrkeløft. Rykkmarken var ikke døden i dag. Fiin dag på trening med andre ord :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg endelig rumpebukse (wr.up) og må si jeg nå forstår hvorfor alle elsker dem. Det er den første buksen jeg har hatt som jeg kan bevege meg i uten at magen kveles eller at rumpa ramler ut. Funket knall å bowle med dem, så jeg er frelst :D Håper bare de ikke revner i sømmene eller noe som jeg har lest at folk har hatt problemer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg endelig rumpebukse (wr.up) og må si jeg nå forstår hvorfor alle elsker dem. Det er den første buksen jeg har hatt som jeg kan bevege meg i uten at magen kveles eller at rumpa ramler ut. Funket knall å bowle med dem, så jeg er frelst :D Håper bare de ikke revner i sømmene eller noe som jeg har lest at folk har hatt problemer med.

Eg fekk sjukt kamel tå av det paret eg kjøpte :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...