Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Begynner endelig å føle meg litt bedre etter å ha blitt dumpa.

Fredag fikk jeg blomster og konfekt på døra av Mr.Roomie, og han har sagt at han elsker meg, og har spurt om jeg vil flytte inn. Han ligger ikke på latsiden akkurat! :p (Ikke verst når en blir bedt om å flytte inn og få kjærlighetserklæring uten å være sammen med fyren engang)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste tunge økt før NM er gjennomført, tur med Angelica etter jobb - inkludert melkesjokolade og lunsj, + sushi til middag i kveld! fin fin dag 

breik a lægg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt kvalmende happy nå, men det får dere faen meg bare leve med her midt i gladtråden :)

Dagen i dag har vært episk bra! Jeg våknet med mye mindre bakrus enn forventet (faktisk null og niks). Har strukturert og styrt på og fått linet opp alt jeg skal ha med på ferie … og fant ut at jeg trengte ny koffert. Litt kjedelig, fordi god koffert er dyrt, MEN! Da jeg skulle kjøpe så var det 60% på kofferter, så jeg fikk en stor og fin Samsonite til 800 kroner. Haha <3

Og før det så klarte jeg å vinne 2×50 kroner på et flakslodd jeg fant i lomma.

Også har jeg til og med vært å levert en jobbsøknad og snakket med hun som er ansvarlig for ansettelser der jeg søker. De hadde ikke noe ledig nå, men hun kjenner til meg fra før og sa at hvis det åpnet seg noe så kom hun til å ta kontakt med meg uansett, så det er jo kjempekult!

Også har jeg jo trent også, hadde ei kjempefin økt som jeg skal logge når jeg har landet litt mer :)

Og i morgen, folkes! I morgen så reiser jeg avsted, til SYDEN, for sånn har jeg blitt! Først til Malaga for solig, kunst, bading og avslapping og så til København for tivoli, Halloween, klatring, vin og kos! Og Faraos Sigarer <3

Hurra! HURRA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinobilletter til Star Wars-premieren i boks! :-D

Bestilte nettopp til kl. 10 forestillingen 16 desember jeg også :D. Flekser noen timer fra jobb..  Ser den nok minst en gang til med kona noen dager senere :hungry:

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skippa de Step Inside på mandagskonserten også? Er på ingen mået misfornøyd med konserten altså, men stussa litt på at de valgte den bort med tanke på alt annet de hadde med ... Deathprod-bonanza :p

Demon Box sklei etter hvert over i Step Inside. Litt vel mye støyloking av Deathprod, selv om det er tidvis fascinerende å bevitne (u)lydene han kan lage. Det var flere jenter i salen som sto med fingra i øra mens det verste sto på. Mindfuck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var det de skulle gjøre på søndag, men kjente ikke igjen noe av det som Step Inside. Kanskje det var der likevel, de bare fokuserte på støyet, for det var der defintivt. Hjernen min gikk over i flytende tilstand litt uti SKRIIIITSH SKÆÆÆÆÆCH WIIIIMPR, men jeg har jo vært på konsert med dem før, jeg var forberedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...