Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Strengt tatt gårsdagens glade, men shit au! Eg er heilt i ekstase!!!! 

Mine to favoritt-ting i  heile verda har funnet kvarandre: Google + Star Wars = veldig elskverdig

http://www.tek.no/artikler/na-kan-du-fa-opp-googles-sokeresultater-pa-denne-maten/196757

Endret av 02-snapper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

2. plass i VM i min vektklasse, har møtt såååå mange kjente russere, og Mattia spurte om jeg ville bli coachet gratis fordi han mener at jeg er en god løfter. Norge kom som land 5 av 36(!!!), jeg har fått meg den russiske landslagsdrakten, Ivan Denisov kom bort til meg og sa at jeg er god i Longcycle, en random fyr filmet teknikken min, fått hilst på både Nursultan og Barcsik, stirret MYE på Benidze ++++. Bra Dublin-tur! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Ivan Denisov, verdensmester x 9, delte et bilde av meg og skrev "Ungt talent"!!! 
Dessuten er det to år siden jeg prøvde KB for første gang i morgen, og sushi til middag i kveld. Eller pasta? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pulsklokka er tilbake fra service, sendte den inn for å få fikset reima som var løsnet litt (kun estetisk, ikke noe funksjonellt problem - er vel bare litt forfengelig :whistle::ph34r:), de byttet hele reima samt oppgraderte usb-porten til en ny og forbedret versjon uten at det kostet meg en dritt... fort gikk det også. Pluss i boka for Polar service.... selv om klokka aldri skulle trengt å bli sendt inn i første omgang da... haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kurs om overkroppen og hulrommene i thorax i dag, og jeg ble valgt ut til prøvekanin for å demonstrere perkultasjon, altså at man banker på noe for å høre om hvordan det er under. Fikk beskjed om at det var så mye pectoralis major at de hørte så dårlig at  de måtte finne noen annen.

Win.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...