Gå til innhold

Dagens Glade

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 15,8k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

jeg fikk beskjed i dag, etter lang behandling og mye faenskap, at jeg er friskmeldt fra å ha kreft!

ÅÅÅhh. burny_ har faktisk fridd til meg. :D Første forlovede/giftede fitnessbloggenpar? Haha.Takker for ubevisst spleising. Storkoser meg her på ferie nå. Ny jobb, ny valp, forlovet til verdens best

Nye tights (igjen ).

Postede bilder

Annonse

Hadde et fantastisk bra jobb intervju igår hos en bedrift jeg kan se for meg å jobbe hos ut livet, interessant og viktig arbeid!. Det er 4 minutter fra døren min å kjøre, en stabil arbeidsplass som gjør viktig arbeid og ikke minst fantastisk kul sjef! 
Dette har vært noe jeg har vært på utkikk etter i årevis, og jeg har endelig funnet det! Intervjuet kunne ikke gått bedre, intervjueren og forhåpentligvis framtidige sjefen var en helt super kar som jeg virkelig fikk sansen for og ser fram til å få som en eventuell kollega. Vi hadde veldig god flyt gjennom hele intervjuet, og jeg følte det gikk mega bra! 
Krysser fingrene for at det går i boks, hjertet er konstant i halsen i håp om å få en telefon eller melding om at jobben er min, det hadde absolutt gjort 2015 til mitt beste år i hele mitt liv! ;)

Jeg fikk jobben!!! Er helt i ekstrase!! 2015 er offisielt mitt beste år på 24 år!l

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lovisa

Endeleg! 

Snapchat-1419323560716693070.thumb.jpg.f Okeida… det blei litt feil. Var "berre" 8x2...

Men etter 2 år med stadige skadeproblem (3 ulike skadar!) så var det skrekkeleg gøy å endeleg kunne feira treningspers i markløft! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endeleg! 

Snapchat-1419323560716693070.thumb.jpg.f Okeida… det blei litt feil. Var "berre" 8x2...

Men etter 2 år med stadige skadeproblem (3 ulike skadar!) så var det skrekkeleg gøy å endeleg kunne feira treningspers i markløft! 

Dagens glade for meg derimot hadde vært dersom jeg fikk vite hvor du har kjøpt de AWESOME sokkene?!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...