Jump to content

corratec

Members
  • Content Count

    136
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by corratec

  1. Holler det gående en stund til og ser, som sagt så er formen på topp og jeg føler det hjelper
  2. 27år - har trent styrke nå i 1år ca. 1,84m høy og veier 95kg
  3. egentlig ingen karbohydrater siste uken. målet mitt er å gå ned i fett %
  4. Normal trenig: Styrketrening 3dager i uke og kardio 1-2 dager i uken, har som mål å kvitte meg med litt fett derfor vil jeg prøve en mer lavkarbodiett
  5. Hei. Har den siste uken kjørt ett ganske strengt lavkarbo diett sammen med normal trening og har følt meg veldig bra så langt. Men så kommer fordommer om lavkarbo ifra "eksperter"! Jeg spiser 4-5 måltider om dagen som inneholder bra med proteiner og rikelig med fett (masse ren mat) men det jeg lurer på: Bør jeg fortsette ? bør jeg kansje ha noen dager med mer karbs? Kom med hjelp pliz!
  6. corratec

    Dagens Glade

    Gårsdagens glade er ny PR i mark - 160kg!! på vei mot målet med KropsvektX2 (180 kg)
  7. corratec

    Dagens negative

    glemte matpakken til datteren min i gangen heime, fikk meg en ekstra 20 min kjøretur tur/retur barnehagen
  8. omelett av 4 egg (hele) og 1dl melk... Fyllet med 1/6 agurk - 1/2 tomat og 1/4 boks cottage cheese Just love the smell off protein in the morning!!
  9. Jeg ble anbefalt an en treningshelt at Grovskive med honning etter trening var veldig bra og nokk pga raske karbs! Men etter min næringsvett så burde det kansje vært litt mer proteiner inn i bildet også? Go for it eller kansje spise noe annet??
  10. Dagens frokost er som den pleier og være, Grovbrød med peanøttsmør
  11. tok meg an prottis shake, blir en god salat til lunch, er ikke så god med frokost
  12. Ikke få maten din fra samme sted som bilen din.

  13. Lagte en dag burgere til hele familien hvor jeg brukte Polarbrød, falt i smak hos samtlige Eg selv glad i mye smak i burgere og bruker ofte Pesto for å få en fresh smak..
  14. Fant mye av meg selv i det du skriver, å vet hvordan det er å ikke føle seg bekvem med sin egen kropp, men du har så absolutt ingen grunn til og føle deg stor, for det er du ikke! men du skal ha mye lykke til videre med å komme i den formen du selv ønsker. håper du får masse gode råd her på FP
  15. hvor mye kalloriunderskudd du skal ligge i er mer utifra hvor mye fett du har fra før, og ikke hva du trener. Men med styrketrening så vil kroppen trengen mye næring for å få fremgang og da vil ett kalloriunderskudd på over 1000 kallorier ødelegge dette
  16. Jeg trente kun kondisjon, mye sykling.. Men jeg vil ikke anbefale deg det på grunn av muskeltap, legg inn noen økter med styrketrening sammen med kardio
  17. Til frokost hadde jeg måltidserstatter. Hovemåltidene mine var lunch 11:00 - middag - 16:00 og kvels 20:00. Lagte alltid Lunchen til dagen etterpå sammen med kveldsmaten. hadde jeg ikke nokk eller hadde ikke laget så kjøpte jeg salat i nermeste salatbar.
  18. Jo takk jeg gikk på en streng diett hvor jeg konstant låg 1000 kallorier i underskudd, hadde 3 store måltider til dagen som besto av 50% Salat, 20% grønnsaker og 30% Proteiner + 2 mellomåltider som kunne være f.eks nøtter. Trente 4-5 dager i uken og fikk nokk søvn
  19. Her har du ett bra protein tilskudd som kan brukes som ett mellommåltid, bestilles fra USA til en rimelig penge Jack Link’s Jack Original Beef Jerky Jerkey 3 Bags SHIP Worldwide from USA | eBay
  20. Tnx :) har vist trent pullups en stund :-D
  21. Kan noen gi meg ett fasit svar på hva som er forskjell på Chins og Pull-ups??
  22. Ja men det er bra, jeg klarte å gå ned 35kg på 6mnd på denne måten, og har greit å holde vekten nede med og trene masse og ha ett forhold til hva jeg spiser. Lykke til da
  23. Mitt råd for deg vil være å kutte ut søtsaker helt til du er i din komfor vekt/utseende, da kan det bli aktuelt å begynne å "kose" seg igjen.. men hold deg unna godteri og brus og legg kaloriinntaket ditt ca 1000 kalorier i underskudd. Tren mye, men variert som cardio og styrke.. En fin måte å se kaloriinhold i det du spiser er Gratis online dagbok for diett, slanking og kosthold
  24. takker for svar, og er inneforstått at mark er ett must, men har hatt dårlig teknikk på markløft frem til nå og har slitt med korsryggsmerter ang feil teknikk på mark så jeg kjører mark teknikk øvelser utenom med lite vekter en stund... Men om det menes at jeg burde ha mer bein så kan jeg godt ta mer øvelser som går på bein, men ville helst ikke splitte. vil kjøre en 4 uker periode med samme program i baseøvelser for å bli sterkere og få mer kontroll på dette før jeg går videre med andre øvelser og splitt program.
×
×
  • Create New...