Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Tar et par dager fri fra hovedoppgaven for å dra til Amsterdam idag. Deretter Arnheim på lørdag --> Qlimax 2015. Kort og godt, konsert med elektronisk musikk. Ifjor var jeg støl i leggene i flere dager etterpå, så blir en hyggelig økt for calvs. :D  For dem som skulle lure på "hva i all verden er det Daniel har fortvilet seg inn på nå" : https://youtu.be/RNbXAIBbD2A?t=1674

Jelly! Har lyst til å dra dit neste år! Kos deg masse :D 

Fortsetter under...

Tar et par dager fri fra hovedoppgaven for å dra til Amsterdam idag. Deretter Arnheim på lørdag --> Qlimax 2015. Kort og godt, konsert med elektronisk musikk. Ifjor var jeg støl i leggene i flere dager etterpå, så blir en hyggelig økt for calvs. :D  For dem som skulle lure på "hva i all verden er det Daniel har fortvilet seg inn på nå" : https://youtu.be/RNbXAIBbD2A?t=1674

Så ut som god stemning!

Dagens (litt relaterte) glade: Kjøpte meg akkurat billetter til Tiësto i Oslo i dag :playful: Og får sannsynligvis solgt de jeg har for Trondheim i morgen.

Edited by Andy

Annonse

Har en date i morgen. Usikker på om jeg er mest glad for å treffe fyren eller det faktum at jeg spurte.

Hvordan gikk daten? Tinder? Ble det noe på deg? :)

Hvordan gikk daten? Tinder? Ble det noe på deg? :)

Happn. Men (ironisk nok) var det ingenting som "happned". Men det var vel egentlig skrevet i stein når fyren er av typen "jeg liker å skrive lange meldinger fremfor å faktisk spørre om å møte folk fra dating-apper". Hyggelig fyr, men litt lite "på" for min smak. 

Happn. Men (ironisk nok) var det ingenting som "happned". Men det var vel egentlig skrevet i stein når fyren er av typen "jeg liker å skrive lange meldinger fremfor å faktisk spørre om å møte folk fra dating-apper". Hyggelig fyr, men litt lite "på" for min smak. 

Haha. Morsomt. :)

Annonse

Reiser hjem idag! :love: har sagt til kjæresten at jeg kommer torsdag morgen (altså jeg tar båten i morgen) men som en liten bursdagsoveraskelse kommer jeg 1 dag før :D SUPRISE :lol:

I tillegg til bursdagen på torsdag har eg funnet beste gaven så han kan få ^^,  ølsmaking for 2, og salte padder godteri :p