Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan gikk daten? Tinder? Ble det noe på deg? :)

Happn. Men (ironisk nok) var det ingenting som "happned". Men det var vel egentlig skrevet i stein når fyren er av typen "jeg liker å skrive lange meldinger fremfor å faktisk spørre om å møte folk fra dating-apper". Hyggelig fyr, men litt lite "på" for min smak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reiser hjem idag! :love: har sagt til kjæresten at jeg kommer torsdag morgen (altså jeg tar båten i morgen) men som en liten bursdagsoveraskelse kommer jeg 1 dag før :D SUPRISE :lol:

I tillegg til bursdagen på torsdag har eg funnet beste gaven så han kan få ^^,  ølsmaking for 2, og salte padder godteri :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal gjennom sikkerhetskontrollen på Kastrup og har allerede sendt sekk, datamaskin og toalettsaker inn i scanneren. Så får jeg spørsmålet: "Har du noe i lommene?"

"Nei!", "Jo, forresten...", så fisker jeg et papirlommetørkle opp fra lomma. "Best at du legger det her slik at hun får se hva det er."

Dermed fikk tørkleet reise gjennom scanneren i sin helt egen kasse.

 

Endret av Cog Life
Gramatisk vurdering
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på jobbintervju på mandagen, og naila intervjuet noe så gjennomført, og fikk en sjukt bra referanse av gamlejobben i sammenheng med søknaden:)

Fått meg plass på studentbolig, nå gjenstår det bare å selge stedet jeg bor i nu,

Endret av Aurelius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...