Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hjemme for tiden for kattepusen skal på kontroll, var i nærbutikken. Møtte noen fra ungdomskolen som jeg husker var forelsket i min tvillingbror. Begge to trodde jeg var han. Dem spurte om Daniel (meg) fortsatt var tjukk. Mitt svar "Dere ser på han." To timer etterpå kom den ene venneforespørselen på FB, avslo og som dermed ble dagens positive. :)

Endret av Danisan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt overlykkelig over at jeg kom inn på Berghain i helgen (spesielt mtp at i følge rykter skal Berghain være den nattklubben i verden som det er hardest å komme inn på) :woot: Jeg ble helt satt ut over hvor bra musikken, stemningen, og anlegget var. Bygget ristet jo! Og selveste Sven Marquardt smilte til meg når jeg dro hjem B) Kulere og galnere uteliv enn i Berlin skal man lete lenge etter. Kommer sannsynligvis aldri til å gidde å dra ut i Norge igjen, huff :wtf: Skal leve lenge på dette, haha <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar et par dager fri fra hovedoppgaven for å dra til Amsterdam idag. Deretter Arnheim på lørdag --> Qlimax 2015. Kort og godt, konsert med elektronisk musikk. Ifjor var jeg støl i leggene i flere dager etterpå, så blir en hyggelig økt for calvs. :D  For dem som skulle lure på "hva i all verden er det Daniel har fortvilet seg inn på nå" : https://youtu.be/RNbXAIBbD2A?t=1674

Endret av Danisan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med første av totalt tre eksamener før jul! :lol: Tror faktisk det gikk ganske bra. Det blir nok ikke det blir en 6'er, men tør å håpe på en 4'er. 

Så nå tar jeg lenge etterlengtet helg som jeg skal tilbringe med Mr.Geek, og noen dager pause fra lesing før jeg må begynne puggingen til de to resisterende. Gleder meg så sykt mye til å se Mr.Geek i morgen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar et par dager fri fra hovedoppgaven for å dra til Amsterdam idag. Deretter Arnheim på lørdag --> Qlimax 2015. Kort og godt, konsert med elektronisk musikk. Ifjor var jeg støl i leggene i flere dager etterpå, så blir en hyggelig økt for calvs. :D  For dem som skulle lure på "hva i all verden er det Daniel har fortvilet seg inn på nå" : https://youtu.be/RNbXAIBbD2A?t=1674

Jelly! Har lyst til å dra dit neste år! Kos deg masse :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar et par dager fri fra hovedoppgaven for å dra til Amsterdam idag. Deretter Arnheim på lørdag --> Qlimax 2015. Kort og godt, konsert med elektronisk musikk. Ifjor var jeg støl i leggene i flere dager etterpå, så blir en hyggelig økt for calvs. :D  For dem som skulle lure på "hva i all verden er det Daniel har fortvilet seg inn på nå" : https://youtu.be/RNbXAIBbD2A?t=1674

Så ut som god stemning!

Dagens (litt relaterte) glade: Kjøpte meg akkurat billetter til Tiësto i Oslo i dag :playful: Og får sannsynligvis solgt de jeg har for Trondheim i morgen.

Endret av Andy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...