Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg også av det motsatte kjønn. Det var hyggelig det. Jeg burde bli flinkere til å gi komplimenter. 

vi burde alle bli flinkere til å gi komplimenter. Problemet er at folk er så innesluttet at et hyggelig kompliment fort blir forvekslet med flørt 😜

Endret av Bris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi burde alle bli flinkere til å gi komplimenter. Problemet er at folk er så innesluttet at et hyggelig kompliment fort blir forvekslet med flørt 😜

Det er en hårfin balansegang det der.

Nå var hun her faktisk litt flørtete, men jeg synes også det bare er hyggelig og gøy jeg da. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en hårfin balansegang det der.

Nå var hun her faktisk litt flørtete, men jeg synes også det bare er hyggelig og gøy jeg da. :D

Ja litt flørt er jo alltid kjekt ^_^ 

 

Jeg traff en oppriktig kjekk gutt i helgen. Det kan ikke bli noe mellom oss, men det ga meg håp om at de faktisk finnes der ute (trent var han også) :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shieeet, flyr til England i morgen for å se rugby-vm live! Første gang jeg ser profesjonell rugby live! Og funnet gym for trening på formiddagen B)

Argh at jeg ikke så denne.

Hvilken kamp så du?

Var på Newlands i Cape Town for mange år siden og så Stormers vs Hurricanes i Super-rugby. Fy faen for en stemning. Stormers tapte dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja litt flørt er jo alltid kjekt ^_^ 

 

Jeg traff en oppriktig kjekk gutt i helgen. Det kan ikke bli noe mellom oss, men det ga meg håp om at de faktisk finnes der ute (trent var han også) :D 

Klart det finnes noen der ute, selv om det finnes playere på begge sider av kjønnet så finnes det også mange herlige mennesker der ute! ;)

Hvorfor ikke finne en på gymmet? Samme interesser og en man kan trene med og motivere hverandre hadde vært bullseye for meg!

 

Dagens glade så kan jeg melde om en flokk av søte jenter på gymmet, men noen litt for unge for meg. ;) Flotte nontheless. 

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh at jeg ikke så denne.

Hvilken kamp så du?

Var på Newlands i Cape Town for mange år siden og så Stormers vs Hurricanes i Super-rugby. Fy faen for en stemning. Stormers tapte dessverre.

Så Wales - Australia på Twickenham på lørdag og Irland - Frankrike på Millenium på søndag. Var helt fantastisk. Stemningen på Irland kampen var helt sinnsyk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For folk som kjenner meg så er jeg er den gæærne perledama. Dette stemplet fikk jeg for noen år siden, da jeg fikk for meg at jeg skulle perle et gigantisk bilde av favorittbandet mitt Motorpsycho, Opprinnelig var det 58.870 perler, men jeg tok av en rad så nå er det skarve 50.460 og 1 x 1.4 meter :p

Bildet skulle egentlig bli med på Motorpsycho-utstillingen til Rocheim her i Trondheim, men de fikk samme problemet som jeg selv har nå, ingen plass. Tenkte så, hva gjør jeg med bildet? Så jeg spurte bandet selv om de ville ha det, og det ville de :D

Så nå er jeg superglad fordi de faktisk vil ha noe som kanskje burde vært en OCD-diagnose hengende på veggen enten på kontoret eller øvingsrommet.

blogg-5-band.jpg

HURRA!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah! For en dag! Fikk gjort unna jobb tidligere i dag, og etter det hadde jeg ei bra treningsøkt ... ingen rekorder, men formen og humøret føltes bra for første gang på ei stund. Rekordene kommer jo, når jeg etterhvert får tilbake rutinen min. Fikk til og med gjort unna handlerunde for diverse ting jeg manglet her hjemme. Og nå har jeg akkurat momsa i meg wok, og har derfor lent meg tilbake i godstolen med et glass vin og TV. Vel fortjent!

Også er det under en uke til jeg reiser på aleneferie til Malaga! Zen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralydsjekken av knærne gjekk bra, og eg kan fortsetta med treninga etter treningsplanen eg har laga. Satser på å klara 3 månadar utan skadeavbrudd nå fram til midten av januar - noko som nok vil vera ny pers. :)

Det var 3 funn, men to av desse var eigentleg kjent og allereie ivaretatt i treningsplanen. Det siste funnet har eg aldri merka noko til, så det blir ignorert inntil vidare. :p 

Og så var det litt gøy å sjå knærne sine på ultralyd + høyra to manuelterapeutar "nerda" litt. :roflmao: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har verdens beste veninne som har invitert meg til å bo med henne i Oslo onsdag - søndag om to uker. Så da får jeg en awesome Halloween i Oslo med gode venner, og jeg kommer meg litt bort herfra, hvilket jeg virkelig desperat trenger ettersom dagene mine går ut på å veksle mellom å distrahere meg selv med trening eller Netflix :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Siste tunge økt før NM er gjennomført, tur med Angelica etter jobb - inkludert melkesjokolade og lunsj, + sushi til middag i kveld! fin fin dag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...