Jump to content

OlaBil

Members
  • Content Count

    151
  • Joined

  • Last visited

  1. Du har kanskje vekten oppgitt i lbs/pounds på cable-cross stativet. Da er isåfall kilovekten litt under halvparten av hva du leser av på stativet. Gjort den feilen jeg og Hvis ikke, kudos til deg- du er svinesterk. Angående magen din, har du forsøkt å variere makronutriantene i kostholdet ditt noe særlig? Hva spiser du normalt sett? Er det dager hvor magen er mer "dvass" enn ellers? Hva har skjedd/hva har du spist i forkant?
  2. Kult opplegg. Kjente nesten ikke igjen Tone uten TV-sminke
  3. Veldig flink til å slipe kniver.
  4. Du må kunne stå på egne ben Støtte kjerringa di når hu trenger det Lage unger Ikke være full av angst .. skulle en tru' !
  5. Da har jeg kjørt en uke med X-Size. Litt modifisert for å passe hva jeg klarer av løft. Erstattet pullups med nedtrekk. feks. Jeg prøver ukentlig på pullups med strikk og hjelp, men er ikke der enda hvor jeg klarer å pushe noen sett med det. Det er for tungt Jeg har presset meg hardt denne uken. Har blitt coachet litt av Lasse Nyborg Pettersen Det hjelper! Pers'a i benk og noen andre øvelser, har lært markløft.. Good times! Akuratt antall setts og repps.. Jeg ligger på 6-10 reps, men settene varierer. Jeg kjører flere enn 4 som regel. Jeg fører ned volumet på øvelsene slik at jeg vet hvor mye mer jeg trenger å løfte neste gang. Jeg har ikke pleid å være støl i andre deler enn beina, men denne uken har jeg kjent at jeg har lats. Jeg har biceps. De gjør vondt, men godt. Jaja, her er nye programmet. Fire at will! Mandag: Benkpress Kabel roing Skulderpress Nedtrekk, bredt grep Smalbenk Tirsdag: Knebøy Strakmark Utfall Leg curl Stående tåhev Sittende tåhev Torsdag: Skråbenk Flat manualbenk Flies Sidehev Frankspress Pushdown, tau Fredag: Markløft Nedtrekk, UH grep T-bar OH inc. rear delt flies bicep curl variant (hammercurls) Bicep isolasjonsøvelse, dropset. (Ez. bar preacher curls) Beinpress "widowmaker" (20 reps så det smaker blod)
  6. Takk Zain. Jeg skal sjekke X-Size.
  7. Hei. Ønsker en evaluering av følgende program. Fått kommentert at jeg hadde litt lite rygg, så det som er uthevet er lagt på i etterkant. Har kjørt dette programmet i 2 uker nå. Vet ikke helt hva jeg syntes,enda... Føler det er over så raskt, noen ganger. Liksom, som om jeg har mer energi igjen, men siden jeg bare har trent i ~6mnd, så har jeg ikke kunnskap nok til å komme opp med passende øvelser "on the fly". Jeg trener for både å bli sterkere og muskelstørrelse.. (Joda, vet det tar tid, men ønsker å være optimal) Spiser godt, sover ikke helt bra nok. Har en avslappende jobb, og lite stressa hverdag - lurer på om dette hjelper meg i å få nok hvile i mellom trening? (siden jeg sliter litt med søvn). Trener fra ca halvannen time fra 19:30 / 20:00 og utover kvelden. Bruker ikke kreatin. Holder proteininntak sånn passe OK (ca 160g), tar multivitaminer og omega 3 Her er programmet. Mandager ======== Benkpress tung, 3x 10 Skråbenk manualer, 3x10 Nedtrekk smalt grep, 3x10 Tricep Pushdown, 3x10 Hammercurls, 3x10 Bicep 21's, x3 Mage -> terapimaster Tirsdager ========= Nedtrekk bredt grep, 3x10 Roing 3x10 Millitærpress, 3x10 Shrugs, 3x10 Sidehev, 3x12 (legge til reverse flyes, eller hva den heter?) Mage -> Situps på ball 3x15-20 Torsdager ========= Knebøy, 3x10 Strakmark, 3x10 Leg curl, 3x10 Stående Tåhev, 3x12 Benpress, 3x10 Sittende tåhev, 3x12 bent over row, 3x10 Mage -> crunchapparat 3x15-20 Fredager ======== Smal benk, 3x10 Pushups med sidehev, 3x6 (jeg suger på pushups, så atm er det 6x pushups, så 8x sidehev med dumbbell..) Pushdown -> Biceps SS, i cable cross 3x10 Kons. curl 2x10 Nedtrekk, smalt grep, 3x10 Roing, 3x10 Mage -> terapimaster Kanskje jeg kan bruke resterende energi etter treningene til ~20 minutters frisk tempo gange på tredemølle...?
  8. Legge om kostholdet for å få i deg mer protein da? Det er litt vanskelig å nå 150-200g uten å "legge om"... Personlig bruker jeg bare proteinpulver etter trening, og som en frokost etter jeg har trent bein, ellers blir det ikke veldig mye...
  9. Hehe, jau. Det er vel ikke værre enn det =) Googla litt creatine + high blood pressure (jeg har gått med et trykk på 150/90 før jeg slanket av 48 kg) og det var mange som mente en heller bør klare seg uten. Ikke verdt risikoen lissom. Skal ta dette med legen, men er redd for at han er litt oldschool når det gjelder trening og supplementer.
  10. Tror det er noe med at du ikke tar opp alt som er tilgjengelig av proteiner, og noe med gassproduksjon nedi der... hehe
  11. Tenkte jeg skulle prøve kreatin. Hvordan begynne? Trenger man denne "load up" perioden? Hørt den kan være litt hard på nyrene. 5g om dagen? Etter trening? Når på dager man ikke trener? Litt generell info på dette hadde vært greit Jeg har en boks med 500g kreatin monohydrat fra myo nutrition.. Spiser sunt ellers, har grei helse. Litt "gammel moro" som henger igjen på kroppen i form av løs hud og noe høy fett% (15-18% ca, klypetest)
  12. Hahahaha FY FAEN det ser ikke helt lekkert ut
  13. Hvorfor forsvinner varsler på fulgte tråder? Er det pga jeg bare leser og ikke skriver i dem? De er enda under fulgte tråder, men ingen rød greie når jeg logger på forumet
×
×
  • Create New...