Gå til innhold

Om du fant 500 kroner på gata...


196

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke mine penger, har ikke gjort meg fortjent til dem, derfor er det ikke gode penger. Ville gjort det samme som jeg gjorde i Las Vegas i sommer da jeg fant 100 dollar på gata, putta dem i koppen til en tigger/Vietnam veteran. Noen har mistet den og blitt lei seg, men de gledet andre som trengte penga:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke mine penger, har ikke gjort meg fortjent til dem, derfor er det ikke gode penger. Ville gjort det samme som jeg gjorde i Las Vegas i sommer da jeg fant 100 dollar på gata, putta dem i koppen til en tigger/Vietnam veteran. Noen har mistet den og blitt lei seg, men de gledet andre som trengte penga:)

Fin innstilling :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor, da jeg syklet Romerike rundt, fant jeg en lommebok i veikanten ved Aurskog. Jeg var i så fint driv at jeg fortsatte uten å se noe nærmere på den, men kom fort på bedre tanker og stoppet i Bjørkelangen. Heldigvis viste det seg at eieren bodde i Bjørkelangen, men jeg klarte ikke å finne telefonnummeret hennes. Derimot hadde hun en liste med kontaktpersoner på en lapp. Prøvde først å ringe de med samme etternavn, sannsynligvis barna hennes. Ingen svar. Så prøvde jeg han med et annet etternavn. Han tok telefonen og jeg fikk inntrykk av at dette var samboeren. Vi avtalte å møtes på Shell. Han var veldig takknemlig og lovte å ta kontakt for å ordne med finnerlønn, men da jeg forklarte hvor jeg fant lommeboka ble han først overrasket og deretter tankefull. Jeg hørte aldri noe mer fra de.

Så for å svare på spørsmålet ditt, om jeg fant 500 kroner, eller i dette tilfellet 1000 kroner, ville jeg sannsynligvis forårsake samlivsbrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gått inn på Fitnessbloggen, opprettet en tråd, og spurt hva andre ville gjort dersom de fant en 500-lapp. Kun for å renvaske egen samvittighet etter å ha plukket den og lagt den i lomma.o_O:p

Hahahaha!

Den ligger fortsatt i skuffen gitt! Har ikke det minste dårlig samvittighet for å plukke den opp, men jeg vil definitivt få det om jeg bruker pengene på rullekebab.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...