Jump to content

Loco

Members
  • Content Count

    521
  • Joined

  • Last visited

About Loco

  • Rank
    Advanced Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hei. Er det noen her inne som sitter på mye kunnskap om hurtighetstrening? Gjerne rettet mot fotball.Har lest mye rundt på nettet, men savner veldig konkrete øvelser og prinsipper å trene etter. Ønsker konkrete øvelser jeg kan kjøre på gymmet og konkrete øvelser jeg kan kjøre på enten mølla eller i sal. Hadde vært helt gull om noen her hadde et program eller lignende å dele. Jeg er generelt sterk, løfter 2.2x kroppsvekt i bøy og vil nok ha mest å hente på den eksplosive biten.
  2. Loco

    Dagens usikre!

    Jeg har også synes det er litt merkelig med de bagene. Bestandig lurt på hva som er såååå viktig oppe i de bagene da folk på død og liv skal drasse de med seg. Selv har jeg kun med meg magnesiumsflaska og saftflaska inn fra garderoben. Til info er jeg hverken "cardio bunny" eller dame.
  3. Går rundt sånn nå ja. Gjør vondt da jeg lener hodet bakover, men går ikke rundt sånn til vanlig nei.
  4. Ikke kjent noe til det i det hele tatt. Skjedde i dag tidlig da jeg våknet. Strakk meg samtidig som jeg brukte hodet til å løfte meg opp og vrei på nakken. Da kom det ett høyt knekk som når jeg "knekker fingre". Etter det har det vært sykt vondt uansett hva jeg gjør, men spesielt da jeg lener hodet mot venstre (samme vei som jeg vrei hode da det skjedde). Forøvrig aldri hatt problemer med nakken før.
  5. Hei. Våknet i dag med kink i nakken. Stråler nedover venstre side av nakken og ut til skulderen da jeg beveger på hodet eller bruker nakke til å løfte hode/holde igjen. Er det noe poeng i å gå til manuellterapeut/kiropraktor? Vil det evt. kunne gå over mye fortere enn om jeg bare venter det ut? Kjenner at krevende øvelser som bøy, benk, mark, vendinger o.l samt fotball er håpløst, men mindre krevende isolasjonsøvelser tror jeg skal gå bra. Om jeg ikke kjenner smerte utover det jeg gjør nå når jeg beveger på hodet bør vel dette være greit? Det er vel bare vondt, ikke farlig? Eller kan jeg forverre "skaden" ved lett aktivitet?
  6. Fordi mange tar trening og kosthold det til det ekstreme. Det florerer jo av ungdom med spiseforstyrrelser og dårlig selvbilde som sammenligner seg med det de ser på Insta og Face. Media føler vel og kanskje at det bør være en viss motvekt til alle "vi blir tjukkere" artiklene.
  7. Merkelig. Aldri sett eller hørt den betegnelsen før. Hvor finner jeg så disse skjulte karbohydratene? Og hvorfor har de gjemt seg?
  8. Jeg lurer på hvor man finner skjulte karbohydrater? Og hvordan fungerer de?
  9. The more the merrier. Rikt på mye annet enn kcal og
  10. Klikka meg inn for å slå et slag for lomper, men ser det alt er gjort. Åkke som, lomper er helt konge å dra med seg. Mine favoritter er: ost og skinke, egg og spekeskinke, spekeskinke, roastbiff og peanøttsmør m syltetøy og brunost. Kjapt og lettvint. Får alt på butikken stort sett om du skulle ha glemt/ikke rekker smøre og.
  11. Yohan Blake anbefaler derimot banan til alle. http://spikes.iaaf.org/post/yohan-blake-i-could-and-would-eat-up-to-30-bananas-a
  12. Loco

    Corn flakes

    Ikke et problem i det hele tatt. Spiser ofte frokostblandinger selv. Kommer jo dog an på hva det er du vil oppnå med trening/kosten da.
  13. Får jeg kjøpt Kvarg fra Eldorado andre steder enn på Kiwi?
  14. Virkelig ingenting å beklage.
  15. et klokt hode skrev også tidligere: kjøp rullekebab.
×
×
  • Create New...