Gå til innhold

Om du fant 500 kroner på gata...

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt litt på denne problemstillingen i ettertid. Velger å tro at de fleste hadde vært ærlige, men det er nok en del som hadde tatt deler eller det meste selv.

Skulle klart å sneket meg til å se hva som var i bankboksen før den andre kontaktpersonen, så hadde jeg etterlatt 50 000.- og brukt resten på en litt småfeit bruktbil og ett par klokker, kanskje en liten ferie til varmere strøk i vinter og.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

I fjor, da jeg syklet Romerike rundt, fant jeg en lommebok i veikanten ved Aurskog. Jeg var i så fint driv at jeg fortsatte uten å se noe nærmere på den, men kom fort på bedre tanker og stoppet i Bjør

Gidder ikke bøye meg for dopapir

Jeg og en venninne fant faktisk 500kr en gang! Vi var ti år, og vi brukte ALT på godteri. Hadde ett hemmelig godtelager under senga og levde lykkelig noen uker til det var tomt :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...