Gå til innhold

Quadzilla

Medlemmer
  • Innholdsteller

    399
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Quadzilla vant dagen sist 25. november 2015

Quadzilla hadde mest likt innhold!

Om Quadzilla

  • Rang
    Avansert medlem
  • Bursdag 25. sep. 1993

Nylige profilbesøk

1 648 profilvisninger
  1. Props som bare hopper i det og vil lære på vegen Det er veldig lettvint å holde kroppen i ketose, jeg begynte med det samme for 3mnd siden selv, da uten å kunne noe annet enn at 0 karb = ketose (basicly). Jeg kan skrive opp noen småting som ga meg et 'aha' moment når jeg skjønte det og som gjorde matvalg vesentlig lettere. - Ha innstillingen at du skal nå 10ish karbs ila dagen, da er det plass til litt slump samtidig som du sansynligvis holder deg godt under 25g - Trekk fra fiber/kostfiber i karboregningen (100g avokado har 9g carb hvorav 7g er fiber, mao har den 2g/100g) -
  2. (ignorer hvis du vil være fornuftig, men det funker, kjapt og greit uten innblanding av anti-trening lege) Slet med akkurat det samme for noen mnd siden når jeg la om fra mid-low til low-lowbar, det kjentes ut som skulderen revnet og armen ble nummen/sovnet helt random (håndleddsbind/litt bredere grep vil redde håndleddene dine forresten). En god fysioterapeut (med idrettsrelasjoner er å foretrekke) klemte og bøyde litt, konkluderte med muskulatur som førte til stress på noen nerver, husker ikke nøyaktig. Dry needling, 50min, takk og adjø, siden har det vært helt fint Verdt en vurdering!
  3. Har søvnproblemer som kommer og går selv, er heldigvis en ekspert i å slappe av så fort muligheten byr seg så kroppen godtar 1-4t søvn pr natt. Du har selvfølgelig de klassiske tipsene 'ikke se på mobilen/pcen/tv 2t før leggetid' som ingen gidder å følge i det lange løp. Det jeg har funnet ut som fungerer og kan være verdt et forsøk; Faste rutiner på kveldstid, unngå stress så godt det lar seg gjøre (pakk treningsbagen, finn frem klær etc for morgendagen, mindre å tenke på at skal gjøres neste morgen er en god ting). Prøv å legge et godt måltid, en god del væske og zma til
  4. Beklager å måtte knuse håpet ditt men jeg tror du undervurderer hvor stort hopp det er fra 100-190kg, ihvertfall når du er så ung og tynn. Jeg bøyde 200kg @15 selv MEN da hadde jeg allerede trent i 3 år og hadde en kroppsvekt vesentlig høyere en 60kg Drit i de tallene enda, tren og nyt styrkeøkningen, vektene kommer, 190 er bare et lite hopp på vegen. Hvorfor vente helt til februar med et stevne forresten? Uten at jeg vet hvor i landet du holder til har de fleste klubbene månedlige stevner.
  5. Quadzilla

    Dagens negative

    'Jeg kan ikke møte på trening idag heller, skal på fest' Kjeft, døgnet har 24t din late bikkje.
  6. Utstyrsfrie rekorder kom ikke før nå nylig, husker ikke hvor lenge siden da utstyrsfri løfting interesserer meg mindre enn null, det kombinert med at svært få så lette veteraner løfter/er sterke nok til å sette standarden er grunnen til at det er mye ledig plass på listen. Uheldigvis er det NM utstyrsfritt i år, mange vil nok fylles opp da
  7. Blir det der sett på som en bulk for dere "normale"? Oisann, lar være å poste mitt kosthold, spare dere for sjokket
  8. Whops, ikke fått varsel for dette. Som skrevet, ingen av øktene var over 77,5kg (ish), hadde heller fokus på eksplosivitet (jeg er en relativt eksplosiv løfter) samt reps for å få mengden smurt inn. Det stemmer at alt ble gjort sammen med benk 4 ganger i uken med relativt skyhøy mengde (hovedsakelig smal/medium/vanlig/klossvarianter). Uten at jeg skal sammenligne treningsgrunnlaget mitt med deres blir man sterk på det man trener på og man må lære seg selv å kjenne. Er du eksplosiv? Er du en som blir sterk av mye tungt og lavere mengde, lett men stor mengde? Alt slikt må tas hensyn til. D
  9. Do it! Lås døren, skru av lyset og enjoy
  10. #thepewdiepieofpowerlifting
  11. At det kommer noe bra content på YouTubekanalen/underholdende podcast kan ingen nekte for det eneste som blir litt bak mål er å henvise til hans teknikk i bøy som bevis på at det finnes de som holder på skivene under knebøy. Lille tøsegutt jeg vet jeg er langt, langt ifra best på noe som helst område, men JEG vil ikke bidra til at keyboardwarriors som har sett noen klipp på YouTube finner støtte på et nettforum for teknikk som ikke har noe for seg, drar på trening og løfter sine (som oftest lette, siden de er nye) vekter slik. Samtidig har jeg sansynligvis fler timer under knebøystangen enn
  12. Det er en vesentlig forskjell på å holde ytterst på stangen men innenfor vs slik Tufte holder på det bildet, dere som ikke forstår det samt hva som er feil med å henvise til Mark Bell for kvalitet er egentlig grunn nok til at det her er lost sjalabais!
  13. Du mener godeste testobell er en god rollemodell på teknikk? Lykke til
  14. Ikke minst; bøtte på bøtte med drugz :3
×
×
  • Opprett ny...