Gå til innhold

Jeaskj

Medlemmer
  • Innholdsteller

    99
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Jeaskj

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 30. jan. 1985

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Flytende magnesium griser ikke noe særlig om en ikke tar på altfor mye. Jeg kjøpte flytende magnesium på G-MAx sport til 89kr og brukte det da jeg trente på Evo Fitness.. der var det ikke lov med kalk og slikt. I starten brukte jeg hansker, men sluttet etterhvert med dette for å styrke grepet i hendene. Tidligere sviktet grepet i markløft på 67kg, nå løfter jeg fint 85kg med kalk og alternert grep Som bildet over viser, så får en ikke træler om en har riktig grep på stanga, bare tips
  2. http://www.iform.no/pub/art.php?id=62#.Usmj_Pb_ju4
  3. Ikke meningen å være streng men det tar tid å sette seg inn i alt når det gjelder både trening og kosthold.. har selv holdt på 10mnd, men er utrolig mye å lære enda. Lykke til Ps, greit med dagens internett hvor en kan lese seg klok på det meste.
  4. Det er ikke avansert om du tar deg tid til å lese artikkelen.. jeg fant selv ut der ca hvor jeg burde ligge på carbs/proteiner og fett ifht vekt o.l. For å kunne spise og trene riktig må du skaffe deg kunnskap til å gjøre det riktig
  5. Denne kan være nyttig? http://www.iform.no/pub/art.php?id=62#.Usmj_Pb_ju4 (hentet fra iform.no)
  6. Hei! Jeg har over flere måneder erfart at jeg tar nøyaktig 5kg mer i benkpress ute offshore og på Bjørns Gym i Stavanger, enn på Evo Fitness og synes dette er litt merkelig. Alle stengene på Evo er like, men de virker tykkere, og er anderledes enn den typiske olympiske (?) stanga på andre gym. Vet noen om det er tilfellet at stangen på Evo kan være tyngre? Har ikke fått veid den, men tenkte å spør neste gang jeg ser noen ansatte på trening på Evo.
  7. Sjeldent noe jeg irriterer meg over der jeg trener, men synes det minste folk kan gjøre er å løfte av vektene etter bruk Det er ikke alle som tar over 200kg i beinpress, eller tilnærma 100kg i benk.. God jul
  8. Jeg kjøpte faktisk dette igår, første beltet jeg har kjøpt Det funket på trening, men er vel for tidlig å si hvor bra det er, men han som solgte meg det brukte det selv til markløft og var fornøyd. Så det får testes før jeg kjøper dyrere belte, løfter jo ikke supertungt enda heller
  9. HLO/Servicearbeider m/fagbrev offshore for Wintershall, grunnlønn 580 000k, helt greit
  10. Jeg har nå kjørt SS i ca 2mnd akkurat slik det er satt opp, og har økt betraktelig.. og denne uka greide jeg de første pullups med bredt overhåndsgrep, gøy! (chins har jeg greid i lenger tid) Kan anbefale programmet i hvertfall
  11. Nei kanskje ikke men jeg tror mange jenter har det inntrykket/meningen om at de ser bedre ut om de bare går ned noen kilo til..Blir aldri fornøyd liksom. Gjerne da inspirert av all slags mennesker de omgås, moteblader, jenteblader, tv og lignende.
  12. Hei! Jeg bruker for tiden programmet Starting Strength 3g/uke, og i fmb. med tidligere svak korsrygg ble jeg anbefalt dynamisk oppvarming før styrke med øvelser som; Glutebridge Beinhev/senk (liggende på matte) Deadbug Swissball (riktig navn?) Sideplanke ++ 1-2 sett med 10-15 reps på hver. Dette har jeg gjort i 4 uker nå. Hele kroppen blir varm av dette, utenom forsåvidt armene, men kjører ett par sett oppvarm på benk o.l. før arbeidssett. Er dette guntig ifht programmet eller hva er beste måten å varme opp?
  13. nice whay to put it! Ingen tvil i grunn fra min side hvertfall om hva som er penest.
  14. Tenker det samme Trives med det jeg gjør, og det fungerer så kan alle andre igrunn gjøre hva de vil
  15. Enig! men virker som mange synes det er for mye bare musklene er litt markert.
×
×
  • Opprett ny...