Jump to content

Daniel Sollie

Members
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

About Daniel Sollie

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 08/18/1988

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Steroidebrukere som skal måle seg med styrken din, og framgangen din. Og klage på treninga di, fordi du ikke vokser like mye som de
  2. Jeg startet med mye jogging osv for og gå ned i vekt, ble ikke akk noe sterkere av det : ) Men styrken kom veldig fort når jeg startet og spise mer og kutta ut joggeturene mine..
  3. Folk er forskjellige da, noen kan bli okse sterke på 1 år, mens andre går det veldig sakte for nesten helt fra starten av.. Men roe ned litt på kondisjonen hadde jeg nok gjort. Er jo spørs på målet ditt såklart
  4. Og hva er så farlig med og fråtse litt innimellom? med mindre du skal stille så tror jeg ikke det er så forbanna farlig..
  5. Frokostblanding og melk, Piono vanilje/pudding, pizza med low fat ost karbonade deig.. Masse og velge i Alt kan jo så og si lages i en low fat versjon
  6. Litt masse på lav fett% er ganske bra jobba uten roids + er jente. Skal mye til og holde mye muskelmasse under en 3 mnds diett som regel ender opp på 1200 kcal mot slutten med daglige gåturer
  7. Dobbeltmoral? De fleste forstår at det er en stor elefant i rommet når det kommer til bodybuilding/fitness/sport/vektløfting/styrkeløfting.. Det blir bare aldri snakket om på den måten. De som ikke forstår dette har ikke trent lenge nok, eller følger med/kjenner noen som har stilt, godt Uansett, veldig mange gode nordmenn i år.. Og si at Bikinifitness jenter ikke er trent godt nok er dumt og si.. Kanskje noen ikke er det, men da driter de jo seg bare ut
  8. De fleste som sier de kan spise mye, spiser ikke en dritt.. Ja kanskje de spiser mye 1 dag, Så går de brått en dag uten og spise noenting.
  9. Beckham shortsen fra hennes er deilig og gå i : )
  10. Syns ikke whey gold er så godt jeg, syns det smaker så falskt av det : )
  11. Kan du ikke bare starte på 2000 og så ta 200- til du starter og gå ned en halvkilo i uka? Min erfaring er at overvektige har mye energi og gå på, så legge deg på 1400 er sikkert ikke noe problem så kan du eller justere litt opp når du nermer deg vekta du vil ligge på. For og så bruke lang tid på de siste kiloene..
×
×
  • Create New...