Jump to content

Knøtte

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

  1. Mozzarella kan du spise, heilt alminneli rett fra hvilken som helst dagligvare(y)
  2. spring Linak spring.........styrke får du ta når du har bedre tid..... jogging=kjapp vektnedgang (me litt kontroll på maten)
  3. Hei:) Jeg har vært i ca samme situasjon som deg. Jeg startet med å gå turer, etterhvert småjogget jeg samme ruta så langt jeg klarte. Prøvde å sette meg korte mål "mellom busker og stener" og presse meg selv. Etterhvert som jeg fikk "kontroll over kroppen" startet jeg med styrketrening. Gjør det enkelt, jeg startet med gamle joggebukser og slitne t-skjorter. Det viktigste er sko og sportsbh, sistnevnte må være superstram. Du utvider treningsgarderoben i takt med egne erfaringer:)
  4. Kjære vene du træng ikke være rakettforsker for å skjønne at 1500 kcal e i minste laget
  5. E du gal........det er alt for lite:huh: du kommer til å gå på en kjempesmell
  6. Vibeke Sæter og sorbits........... panikk
  7. Arti diskusjon.....men jeg syns Jørgen Foss er inne på noe hær. Bare se på størrelsen på potetgullposene og godte posene i butikken, bare i familiestørrelser. Mener jeg har lest en artikkel om at porsjons størrelsene har økt betraktelig de siste 20 årene.
  8. Spis mandler hjelper mot søtsug:) eller uansett råe ubehandla nøtter av ymse slag. PS: heilt greit med godteri.....inga krise å skeie ut berre d ikke blir ukontrollert mye. Veldi vikti å nyte d du har lyst til om d e godteri eller anna;)
×
×
  • Create New...