Jump to content

Salamander

Members
  • Content Count

    78
  • Joined

  • Last visited

About Salamander

  • Rank
    Member
  • Birthday 12/31/1989
  1. Du vet hvor dammene er? Er ikke så vanskelig å finne.
  2. Jepp, det er akkurat det jeg tror problemet er. Men jeg har sjeldent hatt mye knevandring tidligere når jeg har løftet i sokkelessen. Tar sikkert bare litt tid å bli vandt til skoene.
  3. Intensiteten har vært noe lavere, faktisk. Ellers er det ingen store forskjeller.
  4. Vinkelen på foten min er vel ca den samme som før. Problemet kom første gangen jeg prøvde skoene. Korrelasjon, kausalitet osv .. Jeg tenkte kanskje at det var vanlig og at man kanskje bøyer på en annen måte med sko --> blir støl nye steder. Det er så lenge siden jeg har vært støl i låra, så kanskje jeg har glemt åssen det er. Personen jeg snakker om driver med vektløfting, bøyer meget mange kilogram og virker greit intelligent m.m. Men, teit måte å formulere seg på. Kompetent person:
  5. Jeg kjøpte meg vektløftersko av merket adiPower for en uke siden. Har fått trent med skoene tre ganger, men hver gang jeg er ferdig med økten så får jeg litt ubehag/vondt ved kneet. Følelsen er litt vanskelig å forklare, men den ligner kanskje mer stølhet enn smerte. Har ringet inn området på det vedlagte bildet. Jeg får dessverre ikke lagt med video av teknikken min. Det er flere personer (som bøyer mye og ser kompetente ut) som sier at teknikken er nær feilfri. Er det noen her som har erfart det samme? Er dette mest sannsynlig kun en tilvenningfase?
  6. Dette gjelder Dietmar sitt mengdeprogram som ligger for nedlasting på styrkeloft.no. 1. Jeg har lest gjennom veiledningen til mengdeprogrammet, men jeg kan ikke se noe info om hva jeg skal gjøre hvis jeg skal trene uten drakt. Har jeg lest for dårlig? 2. Hvor hardt skal jeg ta meg ut på støtteøvelser som dips, lårcurl osv? RPE9? Vekt? 3. Når man åpner programmet i excel så må man fylle inn mål for benk, mark og bøy. Er dette en vekt jeg ser for meg å kunne løfte etter åtte uker? Eller er det nåværende rekord? Jeg har lest begge deler. 4. Hva skjer på slutten av uke 8? Skal jeg prøve å sette ny personlig rekord, ta en uke pause for så å fortsette med et nytt eller samme program? Takk på forhånd.
  7. Salamander

    Aikido

    Det har ikke falt deg inn at han kanskje trener det fordi han syns det er gøy? Ikke for å dele ut slaps på gymmet, for det kan han vel fint lære seg uten kampsport.
  8. Hvor mye veier en spiseskje sjokopulver?
  9. Jeg har i over en uke inntatt 100g karbohydrater per dag. Vil en plutselig økning kunne føre til skjelving og høy puls?
×
×
  • Create New...