Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når noen tror andre er dumme kan det bli dumt. Som de som har bestemt at det skal stå bruksanvisning på pumpeflasker med såpe. :sleep:

I følge advarselen på barberskummet mitt så kan misbruk før til en umiddelbar død, lurer på hva han klarte den personen som fikk Gillete til å føle det var nødvendig å ha den der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge advarselen på barberskummet mitt så kan misbruk før til en umiddelbar død, lurer på hva han klarte den personen som fikk Gillete til å føle det var nødvendig å ha den der.

Wow, det visste jeg ikke, det kunne likegodt ha stått; advarsel, kun til utvortes bruk. Men hvem kan tro det er kremfløte på boks eller noe? Det er typisk Norge. Dritforsiktige og nøye angående alt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, det visste jeg ikke, det kunne likegodt ha stått; advarsel, kun til utvortes bruk. Men hvem kan tro det er kremfløte på boks eller noe? Det er typisk Norge. Dritforsiktige og nøye angående alt mulig.

Tror ikke det slår sykkelen jeg har, den er importert fra USA og har advarsler klistra overalt! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, det visste jeg ikke, det kunne likegodt ha stått; advarsel, kun til utvortes bruk. Men hvem kan tro det er kremfløte på boks eller noe? Det er typisk Norge. Dritforsiktige og nøye angående alt mulig.

Jeg arbeider med mennesker med utviklingshemning, og noen av dem kan fort tro det er krem på boks ;) Men så leser gjerne ikke de på emballasjen uansett da :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg arbeider med mennesker med utviklingshemning, og noen av dem kan fort tro det er krem på boks ;) Men så leser gjerne ikke de på emballasjen uansett da :p

Selv om man setter boksen på høykant ned i halsen og trøkker ut skummet så er fortsatt ikke det en Umiddelbar død, er liksom det som jeg stusser på :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dummeste jeg har hørt, var det jeg selv som sa, men det har ikke noe med trening å gjøre da...

For noen år tilbake var jeg og en kompis på hytta hans, langt inni landet, oppå et fjell, ved et lite tjern.

Der hadde vi lagt utpå robåten hans, og mens vi vakte i sola strakk jeg hånden nedi vannet for å kjøle meg ned litt.

Plutselig trekker jeg den til meg i lynende fart mens jeg spør veldig alvorlig;

Det er ikke brennmaneter her vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Random inett-hero "I don't see what the problem is with that.

If i could turn pro, i would and do everything and anything to be Pro."

Serge Nubret svarer "It is with people like you that this sport will never grow. "When you say, everything and anything to be pro, do you mean even to turn HOMO?... "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest xxxxxx
Nå kan man argumentere for at all diett er sunt for ekstremt overvektige, men det blir på siden av diskusjonen ;)

Jeg er helt enig i det, men hvorfor kan de ikke bare spise litt sunnere og bevege seg mer:confused: En tidligere kollega tar suppekuren 1 uke før hun skal i selskap, for å passe inn i selskapskjolene sine. Også går hun opp alt igjen ukene etterpå, også er det på'an igjen til neste event...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne_

God gammel karbo/protein-dumhet :)

Facebook:

Dame1: banan er ikke usunt hvis du trener ved siden av (proteiner vett) det er usunt hvis du ikke trener ved siden av for da er det proteiner som blir til fett :)

Dame2: Ja det er sant :) Det har du rett i. Hehe

:eek:

Blogg:

Karbohydrater er søren i meg mer vanedannende enn sukker…

:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...