Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

jeg bøyer meg i støvet og gir meg over , sånne personer får man ikke gjort stort med. Gi meg hellet en kristenfundamentalist any day of the week

Apropos kristne idioter. Jeg så følgende status på facebook her om dagen:

"Jeg er alvorlig syk og hadde en CRP på 300. I går fikk jeg antibiotika og i dag er CRP på 200. Takk Jesus for at du gjorde meg frisk."

For faen, det var ikke jesus som gjorde deg frisk. Det var antibiotika! :cry:

:blackalien: :blackalien: :blackalien: :blackalien: :blackalien: :blackalien: :blackalien: :blackalien: :blackalien: hahahahahhahahahha NEI?! håper du kødder med oss, "farlig energi" ? :blackalien: :blackalien: :blackalien: :blackalien: :blackalien: :blackalien: :blackalien: :blackalien: :blackalien: :blackalien: :blackalien: :blackalien:

Det verste er at jeg ikke overdriver engang. Hun NAVer og er healer på fritiden. Er enda traumatisert fra en sommer jeg var hos henne, og ble tvingt til å vaske alle listene i hele huset. Hun er jo også sterkt i mot legemiddelindustrien. Du kan tro jeg hadde lyst å utøve vold et par ganger da jeg studerte farmasi. Jeg var visstnok kjøpt og betalt av staten. Legemidler er bare tull.

-----

Okey, nå får jeg litt dårlig samvittighet. Selv om familien min er helt lost enkelte ganger, er de litt søte av og til også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overhørte sint jente på senteret som snakte til gutt:

- du ser vel ingen JENTER som går på kreatin???!!! du blir jo bare sånn sværing av det, det gjør deg jo ikke sterk bare stor, og det vil du vel ikke??!!

Hadde veldig lyst å stikke bortom samtalen og presentere meg og fortelle litt om kreatin og dumme mennesker som ikke gjør bakgrunnsarbeid før de snakker(og si at hei jeg går på det), men følte den samtalen ville blitt lang og jeg hadde vekter å løfte så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Jeg vil ikke på spinningtime, må trene meg opp til det først

- Det er så lenge siden jeg har trent så det er ikke vits i å presse seg første gangen, det er jo ikke vits å svette

- jeg skal ned i vekt derfor har jeg kuttet ut karbohydratene og gått opp i kalorier.

-Du må ikke gå på proteinpulver det jo bare masse kjemikalier og det er ikke bra for kroppen, du får diabetes av det!

Kommer ikke på mer nå, men har mangen gode :) skriver later

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det merkelige er: kaller pizza en grønnsak -- pga det høye tomatinnholdet --- tomat er en frukt--- mindfuck---

Tomat er ett bær :p

MEN:

"Når det gjelder frukt/bær spiser vi fruktene på planten. Når det gjelder grønnsaker er det ikke så enkelt, fordi grønnsaker kan være forskjellige deler av planten. For eksempel: På gulrot er det rota, på asparges stengelen og på salat bladene, på hodekål en endeknopp, på rosenkål sideknopper. Men vi spiser også fruktene selv om vi kaller det grønnsaker: Tomat, agurk, paprika, sukkererter og bønner. Grønnsakene deles videre inn i grupper, eks: agurkvekster, belgvekster, kålvekster, løkvekster, osv.

Altså er det bruksmåten og kultur som avgjør om en vegetabil blir omtalt som frukt, bær eller grønnsak (og vi vet alle hvilke som tilhører ulike grupper).

En definisjon på forskjellen på frukt/bær og grønnsaker kan være:

  • Grønnsaker er urteaktige planter, og de plantedelene vi spiser brukes til hovedretten av et måltid.
  • Frukt og bær er saftige plantedeler som vi spiser som dessert.

Det finnes likevel noen unntak for denne regelen, f.eks. meloner og rabarbra, som betraktes som grønnsaker, men likevel brukes som dessert.

Kilde: Even Bratberg, Universitetet for miljø- og biovitenskap"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk høre fra venninna mi som aldri har trent styrke før at det er farlig å trene styrke, altså prøve å bygge muskelmasse for folk som er veldig tynne fra før av. Hun sa man måtte være litt chubby for å kunne bygge muskler. Hvis ikke var det farlig. Jeg prøvde å si at "ja, så klart gainer man ikke hvis man ikke spiser mat", men ellers er det ikke farlig (hva faen). Hadde lyst til å slå henne i fjeset. Skal sies at hun har et problem med at hun lyver mye, da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jula har vært veldig opplevelsesrik. Starter med noe ikke-treningsrelatert, men stebroren min på 7 skulle ønske bestemora mi god jul, så han løper bort, borer ansiktet inn i siden på henne og brøyter ut "SKIKKELIG god jul assa!" på litt babynorsk. Jeg døde.

Jeg åpner gave fra en venninne, to bokser CLA til diettperioden min.

Mamma: Jeg liker ikke at du bruker sånn jeg.

Meg: Hvorfor?

Mamma: piller i dag, anabole steroider i morgen.

Meg: Mamma.. De er for å i mest mulig grad beholde muskelmasse når fettet skal bort.

Mamma: Og neste år får du sprøyter i julegave og sier "skal bare bli som hulken"

17 år betyr visst veldig, veldig dum.

Sender formbilder til coachen (distansecoach), hvor jeg har sensurert ansiktet mitt og poserer. Sensurerer også blondetrusa for sikkerhets skyld.

Kjæresten: Jamen herregud da, neste uke er du plutselig på redtube.

Stor og bøs utlending som alltid trener i et par sølvfarga converse kommer bort til meg, som er midt i en knebøy og presser så svetten renner;

"Må du faen meg gi deg. Det her er ikke for småjenter, man bøyer ikke i en millitærpressrack." Så prøvde han å henvise meg til smithmaskinen. Jeg bøya ferdig, hekta på plass og stirra intenst på han i 50 lange sekunder før han fnøste og gikk. Fant senere ut at han dro hjem :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor og bøs utlending som alltid trener i et par sølvfarga converse kommer bort til meg, som er midt i en knebøy og presser så svetten renner;

"Må du faen meg gi deg. Det her er ikke for småjenter, man bøyer ikke i en millitærpressrack." Så prøvde han å henvise meg til smithmaskinen. Jeg bøya ferdig, hekta på plass og stirra intenst på han i 50 lange sekunder før han fnøste og gikk. Fant senere ut at han dro hjem :roflmao:

o_Oo_Oo_Oo_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...