Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Artikkel fra side2 over de ti verste snackstypene:

De 10 verste snacksene - Side2

Her er de utdragene jeg likte aller best:

Riskaker

Mange tror disse er sunne, men nei - insulinforhøyende hvit ris, og ofte heftig saltet eller sukkerbelagt, så gjør ikke riskaker noe bra for helsa di.

Lettbrus

Litt samme type som energidrikker, men la oss gjenta lell - sukkerfri brus er ikke noe man bør helle i seg på jevnlig basis. Alle søtningsmidlene er trolig mer usunt for kroppen enn sukker er, og lettbrusen er full av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bare :facepalm: av mange av de innleggene her. VG er vel det beste. Slår til igjen og igjen. 'De beste kakene', for så å 'slik blir du kvitt julemagen'. 'Kos til påske', 'tren bort påskegodisen', 'Slik får du bikinikroppen', 'Grillsesongen er i gang', 'Høstkos med kaker', 'Gjør deg klar til julebordet', 'Her er kakene til julefesten'..Oooooooooog da var vi i gang igjen .. :p Det er liksom noe som klikker for meg hver gang jeg ser VG eller Dagbladet i butikken. Klarer liksom ikke ha vilje nok til å styre unnå å utbryte Å HERREGUD, eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhørt på Eurospar idag:

Jente 1: *grafser 10-20 pakker mr. lee ned i handlekurven*

Jente 2: "Hvorfor kjøper du så mye sånn da?"

Jente 1: Æ går på diett!

Jente 2: "Hva slags diett går du på a'?"

Jente 1: "Prøve å holde mæ til å spise ca 4 pakka nudla om dagen, og helst ingenting anna. men hende æ spis kjeks og."

Jente 2: Har du gått ned noe?

Jente 1: "Vet ikkje, har enda ikkje veid mæ!"

Jente 2: Du får si ifra om den funker da!

Begge trasker fornøyd videre mot kjekshylla.

Jeg ble stående en stund før jeg greide å skrape haka opp fra gulvflisene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Krogh har au pair og vaskehjelp, samtidig som hun er hjemmeværende mor. Hun har ikke planer om å jobbe fulltid med det første." Ikke rart hun har tid og overskudd til å trene når hun i tillegg slipper bæsjebleiene! Tilogmed jeg som ikke har unger blir kvalm av hu der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo alltids min kjære mor som synes jeg drikker mye brus

Mamma: Vanlig brus er bedre å drikke enn pepsi max.

Jeg: Hvor i all verden har du det fra?

Mamma: Er så masse farlige tilsetningsstoffer i lettbrus. Det er ikke godt for kroppen med kunstige stoffer.

Jeg: Men en shitload med sukker er mye bedre i tillegg til syreskadene?

Mamma: Du kan jo ta deg et glass saft eller juice istedenfor?

Jeg::banghead::banghead::banghead:

Denne diskusjonen har vi annenhver helg. Hun prøver også å unngå at jeg blir avhengig av pepsi max. Derfor får jeg bare drikke det annenhver helg. De andre helgene får jeg drikke cola zero.

Jeg gruer meg til hun oppdager at det egentlig er same shit.

oooog overhørt i gymtimen idag. Jente gjør utfall:

"Jeg kjenner det ikke noenplass"

"Selvom du ikke kjenner det så trener du det jo"

"Ja det er sant"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo alltids min kjære mor som synes jeg drikker mye brus

Mamma: Vanlig brus er bedre å drikke enn pepsi max.

Jeg: Hvor i all verden har du det fra?

Mamma: Er så masse farlige tilsetningsstoffer i lettbrus. Det er ikke godt for kroppen med kunstige stoffer.

Jeg: Men en shitload med sukker er mye bedre i tillegg til syreskadene?

Mamma: Du kan jo ta deg et glass saft eller juice istedenfor?

Jeg::banghead::banghead::banghead:

Denne diskusjonen har vi annenhver helg. Hun prøver også å unngå at jeg blir avhengig av pepsi max. Derfor får jeg bare drikke det annenhver helg. De andre helgene får jeg drikke cola zero.

Jeg gruer meg til hun oppdager at det egentlig er same shit.

oooog overhørt i gymtimen idag. Jente gjør utfall:

"Jeg kjenner det ikke noenplass"

"Selvom du ikke kjenner det så trener du det jo"

"Ja det er sant"

Jeg har en sånn mamma jeg også. Og venner for den saks skyld, med tanke på det første du skrev.

Og de siste du skrev er bare helt :banghead: når jeg hører sånt har jeg lyst til å gå bort til vedkommende å fortelle de hvordan de kan gjøre øvelsen riktig... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp kjøpt min første boks proteinpulver og sitter i sofaen og koser meg med en shake etter trening.

Mamma: "Hvorfor drikker du det der? Det er jo bare sukker"

Meg: "Nei, det er ikke sukker i den."

Mamma: "Jo, alle sånne proteinpulver er tilsatt masse sukker. Nå blir du feit."

Meg: "Nei den er uten sukker!" *henter boksen* "SE MAMMA SE!! Proteinpulverne har nå vel utviklet seg siden du var ung ditt gamle troll."

Mamma: "Jaja, men jeg tror du blir feit av det derre uansett jeg. *smiler*"

o_O:(:wtf::shifty::mad::banghead::dead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp kjøpt min første boks proteinpulver og sitter i sofaen og koser meg med en shake etter trening.

Mamma: "Hvorfor drikker du det der? Det er jo bare sukker"

Meg: "Nei, det er ikke sukker i den."

Mamma: "Jo, alle sånne proteinpulver er tilsatt masse sukker. Nå blir du feit."

Meg: "Nei den er uten sukker!" *henter boksen* "SE MAMMA SE!! Proteinpulverne har nå vel utviklet seg siden du var ung ditt gamle troll."

Mamma: "Jaja, men jeg tror du blir feit av det derre uansett jeg. *smiler*"

o_O:(:wtf::shifty::mad::banghead::dead:

Du vet at det kun er en måte å unngå slike samtaler med foreldre?

while (parent == talking) {

ignore_parent = true;

blank_stare = true;

smile_and_nod = true;

};

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg klarer ikke det.. Jeg MÅ få sannheten frem i lyset, det er ingenting som irriterer meg mer enn at uvitende idioter (mamma) går rundt og tror de vet alt når de har FEEIL :nin:

Jeg vet, men gjør du det med smil og nikk på en veldig overdrivende måte så forstår de at du synes det de sier er helt på trynet OG de blir irriterte på deg i stedet for ;-)

Ikke alle dette biter på, men det er verdt et forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp kjøpt min første boks proteinpulver og sitter i sofaen og koser meg med en shake etter trening.

Mamma: "Hvorfor drikker du det der? Det er jo bare sukker"

Meg: "Nei, det er ikke sukker i den."

Mamma: "Jo, alle sånne proteinpulver er tilsatt masse sukker. Nå blir du feit."

Meg: "Nei den er uten sukker!" *henter boksen* "SE MAMMA SE!! Proteinpulverne har nå vel utviklet seg siden du var ung ditt gamle troll."

Mamma: "Jaja, men jeg tror du blir feit av det derre uansett jeg. *smiler*"

o_O:(:wtf::shifty::mad::banghead::dead:

Huff, sånne mennesker er håpløse.

Fornuftig person: "Her er fakta, svart-på-hvitt. Har du noen bedre kilder som viser noe annet skal jeg gladelig bøye meg i støvet og gledes over at jeg lærte noe nytt i dag."

Sånne mennesker: "Nåja, jeg tror nå engang at blahdiblahblah."

Hvor vanskelig skal det være å fatte forskjellen på tro og fakta? Er det noe som piner håpet mitt for menneskeheten mer enn andre ting må det være nettopp dette. Får noen ganger lyst til å high-five dem i ansiktet. Med en stol. Også tilby dem en snus, fordi jeg tror at snus hjelper godt mot brukkne neser. :shifty:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt og drakk en proteinshake etter trening:

Mamma: du vet at du kan få sånn babyhud av å drikke det der?

Jeg: o_O

Wtf? :banghead:

Moren din kunne blitt rik hvis hun gikk hardt ut i skjønnhetspleie med den ideen.

Skal man være frekk når en voksen dame sier slik så svarer man "da får du drikke litt mer av det, da".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...