Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hehe, uansett hvor mye man ønsker det blir man nok ikke en kg lettere av å lukte på en banan alene. Dersom man spiser bra og er dedikert i treninga, og DERETTER lukter på en banan, vil man kanskje oppleve framgang. Om det er bananen eller treninga som gjør det trenger jeg vel ikke svare på :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, uansett hvor mye man ønsker det blir man nok ikke en kg lettere av å lukte på en banan alene. Dersom man spiser bra og er dedikert i treninga, og DERETTER lukter på en banan, vil man kanskje oppleve framgang. Om det er bananen eller treninga som gjør det trenger jeg vel ikke svare på :p

Leste du artikkelen og forstod innholdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare sett 1 minutt og 20 sekunder og rister allerede på hodet. Digger når den cunty programleder dama spør 14 åringen "How old were you when you started doing weights".

DOING WEIGHTS.

Edit, lololololol så mye derp i den videoen fra begge sider.

Flere bør se denne debatten. Mye rart, men også mye relevant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne_

Klassiker: En kompis som bodde under mitt tak en periode lurte på om vi skulle trene sammen. Joda, bli med å trene bein i ettermiddag? (hjemmeutstyr, hantler, vektstang). Nei det trengte han ikke, for han trener jo beina hver dag når han går.

De finnes faktisk :banghead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...