Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Elixia hadde åpne dager før nyttår, så mye rart.

Blant annet militærpress overskrevs på benkpressen, og nedtrekk med strake armen rett fram.

Lo ganske godt og åpenlyst på senteret :X3:

FYI..

Var det noe alá den du mente med sistnevnte? Det er en skikkelig all right øvelse for lats. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest johnmf94

en av mine gamle lærere:

"hold dåkker bare unna steroida og sånne greier, æ vet om en kar som løfta så tungt at han ble blind! æ va lamme en som drev på med styrkeløft engang og han brukte alt mulig, så dettan vet nok æ mer om enn dåkk "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lokket, pressa og lurt guttungen og en kamerat til å begynne å trene. Jeg takket nei til omvisning med utarbeidelse av program for guttungen, mens kameraten hans sa ja takk.

Så, nå trener guttungen markløft og knebøy annenhver gang, pressøvelser, litt roing og litt nedtrekk - 3 ganger i uka, mens kameraten hans står igjen med et vakkert illustrert 4-splitts program på 16 sider. De er begge 14 og har aldri før sett ei vektskive...

Jeg døde litt inni meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lokket, pressa og lurt guttungen og en kamerat til å begynne å trene. Jeg takket nei til omvisning med utarbeidelse av program for guttungen, mens kameraten hans sa ja takk.

Så, nå trener guttungen markløft og knebøy annenhver gang, pressøvelser, litt roing og litt nedtrekk - 3 ganger i uka, mens kameraten hans står igjen med et vakkert illustrert 4-splitts program på 16 sider. De er begge 14 og har aldri før sett ei vektskive...

Jeg døde litt inni meg.

ooooh no... jeg har begynt å si til folk som spør meg om råd at de skal ligge unna de fleste gym PT`er (ihvertfall de med 1 ukes intern opplæring) :banghead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa til samboer at jeg aldri spiste frokost. Han mener frokost er det viktigste måltidet på dagen osv. Jeg var uenig, så han linket disse til meg:

Ikke dropp frokosten - Dagbladet

KK: Den viktige frokosten

Kan ubertass slå han i hodet med noe hardt for meg neste gang dere har lunsj sammen? :p Meg hører han ikke på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa til samboer at jeg aldri spiste frokost. Han mener frokost er det viktigste måltidet på dagen osv. Jeg var uenig, så han linket disse til meg:

Ikke dropp frokosten - Dagbladet

KK: Den viktige frokosten

Kan ubertass slå han i hodet med noe hardt for meg neste gang dere har lunsj sammen? :p Meg hører han ikke på....

Hahaha, awesome! Når han bruker kvinneblader og tabloidaviser av værste sort som "refferanse" for å backe påstandene sine tror jeg dog du skal være forsiktig med slag mot hodet. Kan virke som om han har mottatt endel av dem allerede. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa til samboer at jeg aldri spiste frokost. Han mener frokost er det viktigste måltidet på dagen osv. Jeg var uenig, så han linket disse til meg:

Ikke dropp frokosten - Dagbladet

KK: Den viktige frokosten

Kan ubertass slå han i hodet med noe hardt for meg neste gang dere har lunsj sammen? :p Meg hører han ikke på....

Jeg ville bare sagt: Min kropp, mitt kosthold - deal with it :)

(stump vold er alternativ 2)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sa til samboer at jeg aldri spiste frokost. Han mener frokost er det viktigste måltidet på dagen osv. Jeg var uenig, så han linket disse til meg:

Ikke dropp frokosten - Dagbladet

KK: Den viktige frokosten

Kan ubertass slå han i hodet med noe hardt for meg neste gang dere har lunsj sammen? :p Meg hører han ikke på....

Bahaha, skal gi han eit lett dunk. ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lokket, pressa og lurt guttungen og en kamerat til å begynne å trene. Jeg takket nei til omvisning med utarbeidelse av program for guttungen, mens kameraten hans sa ja takk.

Så, nå trener guttungen markløft og knebøy annenhver gang, pressøvelser, litt roing og litt nedtrekk - 3 ganger i uka, mens kameraten hans står igjen med et vakkert illustrert 4-splitts program på 16 sider. De er begge 14 og har aldri før sett ei vektskive...

Jeg døde litt inni meg.

Det hadde ikke vært mulig av deg å komme med et lite utdrag fra det programmet? Jeg ble ihvertfall nysgjerrig nå:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke vært mulig av deg å komme med et lite utdrag fra det programmet? Jeg ble ihvertfall nysgjerrig nå:p

Jeg kan gi deg dag én, mer gidder jeg ikke skrive :p

Leg press

Leg extension

Rotary hip extension

Prone leg curl

Abductor

Adductor

Standing calf raise

Squats m/hantler

Ab crunch

Magetrener + situps i en slags merkelig bøylekonstruksjon

And so on, and so forth.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...