Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er i familiebesøk. Min tante er healer og er blitt bortført av aliens. Også står hun nok for 90 % av kjøpet hos helsekostbutikkene. I dag var hun usikker på hvilket B-vitaman hun skulle kjøpe. Hun satte alle alternativene på butikkgulvet, stilte seg over boksene, lukka øynene, holdt hendene frem og "sansa" seg frem til hvilken boks hun skulle kjøpe. Butikkmannen lo, vi andre døde litt innvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, familiekvelden ble enda bedre. Mamma har kjøpt homeopatimedisin for å få tykkere hår. Jeg gir opp.

Edit: min søster skal på SATS hvor hun skal stå på en eller annen fjellklatremaskin. Denne kunne hun visst stå på i timesvis uten å bli sliten. Det var visstnok viktig å ikke bli sliten på trening. Gi meg styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familiemiddag igjen. Min alien-bortførte tante mente det var livsfarlig å trene etter man har drikket alkohol. Da fikk man hjerteinfarkt.

Oppdateringer kommer vel i løpet av kvelden.

- Prøvde å forklare mamma at det var viktig å sette seg et mål med trening. Hun var da virkelig 54 år og kunne ikke sette seg noen mål, får jeg til svar. Det er ikke håp for den familien.

- Tante får megahosteanfall av å spise så sukkerrik mat. Vi hadde nettopp spist lammelår, egg, laks, salat og kålrot.

- Tante skjønner ikke hvordan internettet kommer seg til telefonen sin.

Der sa det stopp. Jeg klarte ikke mer. Ble sur og dro hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cm-29403-050932f3063c3c.gif

Swanson <3

OT; meg; Skal til Sverige i morgen med noen kamerater å handle litt.

x: hva skal du handle da,da?

meg; biff, proteinpulver og litt annet smått tenker jeg

x; HVA?! proteinpulver, er du sånn som doper deg eller, det er jo sykt idiotisk å ta det!

meg; Det er jo ikke dop da, det fremkynder jo restitusjonsprossesen (...)

x;Neei, skal man trene får man trene, ikke bruke sånt pulver i tillegg

x; Fordi da får man heller spise mer eller trene mindre. Jeg synes det blir litt i overkant når man velger å ta protein, hvis du skjønner?

meg; 1310480585093.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Swanson <3

OT; meg; Skal til Sverige i morgen med noen kamerater å handle litt.

x: hva skal du handle da,da?

meg; biff, proteinpulver og litt annet smått tenker jeg

x; HVA?! proteinpulver, er du sånn som doper deg eller, det er jo sykt idiotisk å ta det!

meg; Det er jo ikke dop da, det fremkynder jo restitusjonsprossesen (...)

x;Neei, skal man trene får man trene, ikke bruke sånt pulver i tillegg

x; Fordi da får man heller spise mer eller trene mindre. Jeg synes det blir litt i overkant når man velger å ta protein, hvis du skjønner?

meg; 1310480585093.jpg

DAFUQ!?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, prøv å få en kildehenvisning av ei dame som oppriktig mener hun har blitt bortført av aliens, som mener hun er allergisk mot elektrisitet, har et teppe over TVen for å ikke bli eksponert for farlig energi. Lost case.

:blackalien: :blackalien: :blackalien: :blackalien: :blackalien: :blackalien: :blackalien: :blackalien: :blackalien: hahahahahhahahahha NEI?! håper du kødder med oss, "farlig energi" ? :blackalien: :blackalien: :blackalien: :blackalien: :blackalien: :blackalien: :blackalien: :blackalien: :blackalien: :blackalien: :blackalien: :blackalien:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...