Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Du hadde fint spist en delfin? Hvordan kan du si noe så dumt?

Er du klar over hvor smarte delfiner er? De er praktisk talt mennesker! Seriøst, tenk før du skriver.

Mange sier at delfinene er smartere enn mennesker, men om dette hadde vært sant så hadde det vel vært delfinene som sa dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk noe i det. Proteiner og karbz blandet danner små giftstoffer som du ikke bør få i deg.

Men det går som regel greit om du tar tarmskylling eller lignende etterpå.

Håper dette var tull (dette er ikke noe problem, selv om det kan skje ved sterk varmebehandling som grilling eller ultrapasteurisering) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg merker...

...at jo mer jeg leser, lærer og tilegner meg om kosthold, kostholdes effekt etc, jo mer plagsomt vondt er det å være vitne til enkelte sjebner, meninger og tanker på f.eks lavkarbo.no. Det verste er at mange av de tingene jeg syns er plagsomme vonde har jeg på ett eller annet tidspunkt ytret selv :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er så retarded med frp?

PS: Forsvarer ikke alle påstandene som dukket opp på bildet fra facebook, men det virker som at du syns de er ille på generelt grunnlag.

Uten at vi skal gjøre dette om til en politikktråd, så kan jeg si at jeg sannsynligvis ikke synes FrP er så retardert som kommentaren min antyder. Jeg skal innrømme at jeg synes det er litt for morsomt å kaste meg på the "FrP sucks"-bandwagon noen ganger.

Jeg har en tendens til å være uenig med en del av utspillene som kommer fra partiet, men noen av poengene og sakene deres klinger ganske greit. De tjener en fin funksjon som vaktbikkje i politikken, uten at jeg har noe utpreget ønske om å ha dem i regjering av den grunn.

Skal jeg være ekstra grei så kan jeg jo også si at jeg godt kan tro at det er noe i lovnadene fra FrPs budsjett også; det trengs bare en beskrivelse av virkemidler og ikke minst en spesifisering av tidshorisont.

Now, resume funny stories!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...