Gå til innhold

daho

Medlemmer
  • Innholdsteller

    167
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om daho

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 12. aug. 1985

Profilinformasjon

  • Kjønn
    Mann
  • Sted
    Drammen
  • Interesser
    Snap: Cyton
    IG: daho85

Nylige profilbesøk

857 profilvisninger
  1. daho

    Dagens Glade

    Våknet opplagt, 12min før vekkerklokka
  2. Dumme næringsinnhold spørsmål: Spareribs. Det står 245kcal per 100g. Men er det da inkludert bein? For man kaster jo beina. Feks 500g, også er det 200g kjøtt. Er det det stykket på 500g da på 1225kcal eller 490kcal? Samme med feks appelsin. Er næringsinnholdet uten eller med skall? For når jeg skal beregne så er det kjekt å vite om appelsinen skal veies før eller etter man skreller den.
  3. Man bruker mye triceps i bryst øvelser. Så for meg er det naturlig å trene det sammen. Samme gjelder med rygg og biceps. Har du lagt inn baseøvelsene i programmet ditt? Du kan jo legge ut programmet du har laget. Skal du trene 5 dager i strekk? eller skal du ha en hviledag midt i uka?
  4. Hvorfor er det så mange som trener bryst/biceps + rygg/triceps på en 4 splitt og ikke bryst/triceps+rygg/biceps?
  5. Jeg lurer på hvorfor folk alltid skal ha bryst/biceps og ikke bryst/triceps
  6. Det står kun bak den første. Og på 3 rep. Den andre er ikke på 3 rep heller
  7. daho

    Dagens negative

    Positive: Fikk Iphone 5S i posten i dag. Negative: Venter fortsatt på Nanosim..
  8. Hvis målet er å øke 1RM så ville jeg forsøkt russerprogrammet. Her har du generator. Programmet er egentlig utviklet for knebøy, men fungerer fint med alle baseøvelsene. http://exrx.net/WeightTraining/RussianSquatProgramGenerator.html?max=92,5
  9. daho

    Dagens negative

    "Mistet" jenta jeg har datet i 6mnd.
  10. Militærpressrack / bicepsrack. Hahaha [ATTACH]81144[/ATTACH]
  11. Brødbakemaskin.. Jeg spiser ikke brød..
×
×
  • Opprett ny...