Gå til innhold

Hvorfor trener du?


Fredrik Gyllensten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Det hjelper meg med depresjon og angst
  • Jeg har fått et bedre selvbilde, selvtilliten min har også blitt bedre som gjør at jeg greier å gjøre ting som har vært vanskelig før
  • Jeg ser bedre ut, som igjen får meg til å føle meg bedre
  • Motiverer meg til å fortsette, spesielt med skolen og målene mine
  • Jeg kan spise mer, og jeg elsker mat.
  • Jeg får og har ei sabla fin rumpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fordi jeg elsker det; mestringsfølelse, progresjon, viljestyrke, trivsel, sosialt (treninger, samlinger, konkurranser), velvære, blodsmaken i munnen, å klare mer når en tror en ikke gjør det, å føle seg sterk, føle seg uovervinnelig, pause fra hverdagen, endorfiner, føle seg flink i noe, styrker psyken, takle med-/motgang (hjelper også til i hverdagslivet), bli en bedre idrettsutøver, naturopplevelser, selvtillit, motivasjon, glede
  • Fordi jeg skal bli best i idretten min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynte for 12 måneder siden å trene regelmessig igjen, da det primære ønsket mitt var å gå ned i vekt.

Har nok i løpet av denne tiden måtte innse at vekten er fortsatt på "stedet hvil", men jeg har i alle fall blitt veldig mye "fastere i fisken" :) (til og med antydning til markante muskler)

Rumpa har blitt kjempefin i følge kommentarer fra mine kvinnelige kolleger på kontoret (så bare den kommentaren bør jo være god nok grunn til å fortsette å trene)

Samt at jeg er sammen med en svært aktiv lærerinne innenfor kroppøvningfaget.

Og da skal jeg love dere at et litt skjevt blikk sier vesentlig mer enn 1000 ord....... :oops:

Det blikket har det forøvrig blitt vesentlig mindre og mindre av :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trener for og holde kroppen i sjakk, sitter 8timer på kontor hver dag, og begynte og merke det att man blei slappere enn vanlig i fisken(ja man var jo feit før kontorjobbing men de 20kg man fikk blei jo også litt plagsomt) så jeg begynte med sykling først og syklet i 2 år før man begynte og "kjede" seg fordi syklingen blei noe man måtte gjøre, og jeg har angst for ting man måå gjøre...

februar i år begynte jeg med styrke trening, og det var morro fra dag 1 :)

har ikke gått ned i vekt, men føler jeg har blitt "mindre" litt mindre padding på magen :p

trener for min egen helses del og det faktum att mine 2 barn har nytte av en far som kan holde deres tempo ei stønn framover:) 5 og 2 år gamle barn har ett forrykende tempo :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  1. Ta knekken på sykdom
  2. God helse og være sterk fysisk og psykisk (Skal ikke havne på sykehjem! If so: skyt meg!)
  3. Se (bedre) ut naken :D
  4. Kose meg med både sunn og usunn, god mat
  5. Bedre selvfølelse og selvbilde
  6. Banke dritten ut av voldtektsmenn, om det tilfellet skulle oppstå
  7. Mestringsfølelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.For å holde meg smertefri (relativt smertefri i vertfall)

2. sjå punkt 1.

3. Løfte 400kg sammenlagt i overskueleg framtid (sjå bort ifrå punkt 1)

4. For å føle at kroppen fungerer og kunne presse meg sjølv

(Har egentleg lyst til å skrive "for å ha ein fin kropp" men det er strengt tatt ein viss evne til å begrense matinnaket som er viktigast der)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi coachen min sier det ;)

Neida. Har tidligere trent kun av estetiske grunner, mens nå den siste tiden har det vært mest fordi det er så sabla gøy! Blir sterkere fra uke til uke og får en enorm mestringsfølelse og bedre humør. Trening gir livet mening, rett og slett.

"Nice body, but what can you do with it?" (y)

Liker det, tror du har en flink coach! ;) :cool::whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...