Gå til innhold

Hvorfor trener du?


Fredrik Gyllensten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1. For å koble av. Trening=min tid!

2. For å bli den beste versjonen av meg selv. Sterk kropp=Sterk psyke!

3. Fordi det er gøy å presse kroppen, og bevise for seg selv at det umulige er mulig. Selvtillitsboost!

4. Fordi komfortsonen er et kjedelig sted å være. Just do it!

5. Fordi det gir meg bøttevis med energi og GLEDE! :D

Trening er herlig! :joyful:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel vært innom all the wrong reasons and some right reasons...

Men nå trener jeg fordi jeg liker det, rett og slett. Veldig godt! Det er mestring og glede :)

Jeg liker å føle meg sterk-ish :p få overskudd , tømme hodet og legge fra meg jobben. Også er det en bonus at guttungen truer de store gutta i gata som plager dem med at mamma er så sterk at hun kan grisebanke dem :nin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh so many reasons..... Flaut å innrømme, men som en WoW nerd på rehab (slutta å spille) for to år siden, kom jeg over en youtube video av en tilsynelatende douchebag som var rippa herfra til månen. Han var tydeligvis best (eller en av de beste) på PvP i vanilla WoW europa.

Så, da ble det litt sånn, bare mot World of Crackcraft:

tumblr_m1gddmg1mh1qzadhwo4_250.gif

Full, raging focus mot trening og kosthold. Gikk ned 97->85kg, glemte alt som het chips, pizza (ikke kebab dog, YOLO), cola, sjokolade osv.

Hvorfor trener jeg idag?

- Etter å ha vært i 2stk forhold på 3år hver, og vært nylig dumpa? Rage lift mode = on. #MadPumpYo

- Har jeg nevnt "rage lifts"? Jeg er en meget reflektert type. "Meget" er en underdrivelse. Den typen innsikt i ting og mengden "mellom øra"-innholdet skaper en del frustruasjon og irritasjon....yupp...rage lifts.

- Gains, come at me.

- Jobber for tiden med kundeservice. Frustruasjon.

MRW I had a shitty day:

CoR0zfa.gif

- SKAL ha "True Blood" type kropp. Cheesy, i know. Don't judge me :p

- Lei av å være feit

- Lei av å være begrenset av min egen kropp. Viktigste punkt hittil.

......ok, who am I kidding, det er jo også en fordel å være en rippa beefcake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Ungå å se ut som en svekling

- Det er praktisk å være sterk

- Leve lenger

Etter jeg begynte å trene oppdaget jeg at trening også fører til:

- Mindre stress

- Bedre søvn

- Bedre selvtillit

Syns egentlig ikke at det er spesielt gøy å trene, men jeg blir glad når jeg klarer å nå mine mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trener for min egen helses del og det faktum att mine 2 barn har nytte av en far som kan holde deres tempo ei stønn framover:) 5 og 2 år gamle barn har ett forrykende tempo :D

Samme. Man har et visst ansvar for å være i stand til å holde følge med de apekattene man har produsert.

Ellers er det egen helse, både fysisk og mentalt, som veier tyngst. Er gammel nok til å ha rukket å gå igjennom mer enn en periode med total latskap, og det har konsekvenser jeg ikke liker, så aldri mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å trene crossfit for å komme i bedre form og fikse litt på fasongen. Nå trener jeg i hovedsak for å bli sterkere (det er DIGG å knuse guttene i mark :D), selv om tankene om en strammere kropp ligger ett sted og lurer.

Kva drar du i mark?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...