Jump to content

Babo

Members
  • Content Count

    610
  • Joined

  • Last visited

About Babo

  • Rank
    Advanced Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Babo

    SKJEGG

    Eg og taliban har ein ting til felles. Menn skal ha skjegg. Men gjerne velstelt skjegg, eg vil snu meg etter ein middels mann med eit bra skjegg..
  2. Det kan være ein plan å ta det stykkevis og delt. Er kjekt å ha noko litt meire spontan trening av å til i tillegg til mengde
  3. Fint at eg kan bidra Veit at eg eg ikkje har tilstrekkeleg motorikk innlært samt mobilitet for "overhead squat" så har så langt satsa på å gjere bevegelsane oppdelt med vilje. (Og litt uvilje og angst for å tryne..) Takk for tilbakemelding
  4. Det var ein godbit frå Klokov Skal surre rundt med delvise, mobilitet og slikt parallellt med den ordinære treninga
  5. Har hatt knebøy i supersett med knebøy i nokre program, tungt nok. På ekte. Men driver du ukontrolert hjemmetrening uten spotter Dag? Håper du har nokon til å passe på teknikken.
  6. Ja, driver å tøyer (og irriterer meg over at eg ikkje har kortere lårbein ) Har fått orden på utside/bakside så no er det vorte innside lår som er den begrendende faktoren. Mobiliteten er bra i styrkeløftbøy, så da må eg jo komme på at eg skal gjere noko som er vanskelegare..
  7. Eg forstår kva du sier, er nok for sakte og for lite vekt på til at eg trenger/prøver på å gjere det raskt og kraftfullt. Som med alle andre øvelser så skal det jo gjerast korrekt uavhengig av %/kg men eg er fort litt slapp teknsik på lav vekt. Får prøve på nytt. Takker for svar, greit å ha noko å starte med Vil ikkje seie at eg har starta med oly, var berre eit innfall. Også er det artig å gjera noko trening som er litt meire spontant enn mengdetrening.. Har armer/skuldre som egner seg dårlig til å racke stanga i for frontbøy, så bør nok arbeide litt med mobilïtet osv før eg prøver for mykje på det.
  8. Eg trener fortsatt styrkeløft og mengde (sjølv om det er dårleg med logging) på søndagen derimot rota eg litt rundt med forsøk på å trene på rykk teknikk. Har aldri hatt nokon form for instruksjon eller nokon til å sjå på meg, så det er fint om nokon kan fortelle meg om det ser ok ut eller om dette er ein eller anna form for oppkjøring til kamikaze sjølvskading (jepp, ein dobbel der). Misstenker at Fredrik Gyllensten Mr.Rørstadbotnen og wingeer kan ha nokon kloke ord å komme med, og ellers så er eg på eit så lavt nivå her at om det er nokon som har sett ein youtubevideo meire enn meg så hører eg etter
  9. Babo

    Hva er din BMI?

    27, så godt innafor overvektig. Men sjukepleieren på arbeid/BHT heier på meg og synes ikkje at eg er for tung lengre (har gått opp ca 6 kg på eit år :S)
  10. Da er det større medium enn eg turdde, og for stort til meg
  11. Har du cm mål på det mediumbeltet? Er det med logo?
  12. https://www.bigvits.co.uk/ Greit å sjekke reglene for import av vitaminer i forkant av kjøp. Husker ikkje/har kommet nye regler.
  13. Øker du ikkje pga at du ikkje klarer å løfte meire pga styrken ikkje øker eller pga smertene er for kraftige til å øke? Korleis har volum på bøy vore det siste året?
  14. Totalvolumet på ei normalstor livmor er ca 1dl, så det skal ikkje ha nokon som helst betydning. (Overser din ekssvigermor sin sviktende argumentasjon ellers..) God bedring!
  15. Sundvolden hotel har bra utstyr med racks, stenger og plater. Ellers som eit fullt utstyrt senter. Radisson blu gardermoen har stenger, regulerbar skaråbenk og smithmaskin. Og manualer,kabeltrekk og cardio. Så der er det mulig m ei ok økt om ein er litt kreativ. Plusset her er at for ca100kr så kan du betale deg inn på eit treningsrom som så godt som ligg inne på flyplassen
×
×
  • Create New...