Gå til innhold

Hvorfor trener du?


Fredrik Gyllensten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det å hele tiden få høre at jeg var altfor tynn da jeg var yngre bidrar til en viss glede og tilfredsstillelse når ting glir bedre på trening nå. Er herlig å møte dem igjen og se hvem som "vant" til slutt :) Det å være tynn var hovedgrunnen til at jeg startet hvertfall. Nå er det jo bare gøy å se hvor langt man kan ta det, fantastisk følelse å kjenne utviklingen og hvor bra man føler seg når man har fått en god styrkeøkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å trene pga yrket mitt (innen helse), og styrke i kroppen er av det viktigste for å unngå belastningsskader. Nå gjør jeg det også fordi jeg føler hverdagen min blir mer strukturert; jeg må gjøre lekser nå, for etterpå skal jeg trene, jeg kan ikke legge meg på sofaen nå. Trening har altså bare vært positivt for meg som student :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...