Gå til innhold

Hvorfor trener du?


Fredrik Gyllensten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hahaha, LIKER! :D

Hva har du nå da? ;)

140 uten knebind, 160 med... Men tipper det er mer inne der, sjelden jeg gjør det, var mest for å fyre opp under her inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får trene det litt mer da. Ass to grass uten bind som gjelder! ;)

Og hva veier du nå daa!? ;)

Skal ikke hijacke tråden, får heller sende en youtubelink din vei før jul så du har noe å bryne deg på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi coachen min sier det ;)

Neida. Har tidligere trent kun av estetiske grunner, mens nå den siste tiden har det vært mest fordi det er så sabla gøy! Blir sterkere fra uke til uke og får en enorm mestringsfølelse og bedre humør. Trening gir livet mening, rett og slett.

"Nice body, but what can you do with it?" (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener fordi at jeg vil ha en sterk, frisk og funksjonel kropp.

Mestringsfølelse.

Trening gjør at jeg bestandig har ekstra energi.

Helseplager som har gått av trening

Utkobling

Samt at jeg har et stort mål om å gå fotturer/ skiturer i fjellet med overnattinger ute, uten at at jeg blir liggende på soffan i flere dager i strekk og omtrent står på hodet i boksen med smertestillende. Dette er en av hovedgrunnen til at jeg er en ivrig trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...