Gå til innhold

Hvorfor trener du?


Fredrik Gyllensten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg begynte å trene fordi jeg skulle ned i vekt. Så nådde jeg vekta, eller rettere sagt størrelsen, jeg kunne trives med. Da kjente jeg at jeg trengte et nytt mål å jobbe mot. Bestemte meg for å bli sterkere, og milde makaroni, trening fikk en helt ny mening! Jeg trener for å holde vekta, for å se bedre ut, for god helse, for et langt liv og alt det der, men hallo; den følelsen man får når man kan legge på ei skive til er vanvittig avhengighetsdannende og en grunn til å trene i seg selv. Føler meg som dronninga på haugen når jeg løfter tungt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Treningen og et riktig kosthold har hjulpet meg på veien mot bedre selvtillit. Jeg har også et ønske om et liv uten angst og depresjoner, og jeg mener at fysisk aktivitet og sunn, variert og god mat er viktige faktorer for å bekjempe dette.

Jeg trener også fordi jeg ønsker å bli sterkere, få en "fit"-kropp", ha en god helse, fordi det er gøy, motiverende, jeg vil se bra ut, jeg vil leve lenge og vel... ja, jeg kan sikkert liste opp maaange flere grunner enn dette.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Startet å trene fordi jeg ikke ville være tjukkas. For å finne klær som passet i de riktige butikkene, fordi jeg skulle inn i en overfladisk bransje og følte jeg måtte passe inn... Sånn helt ærlig talt.

Men etter å ha kommet godt i gang med gode treningsvaner ble jeg mer reflektert. Nå trener jeg for å bli sterk, holde ryggsmerter borte, motvirke sykdom som ligger i slekta og generelt få en god (enda bedre) helse.

...Og fordi det er DIGG å pushe seg gjennom den siste repetisjoner eller løpe de siste meterne til døra i ekstra tempo! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...