Jump to content

Monika Hafredal

Members
  • Content Count

    97
  • Joined

  • Last visited

About Monika Hafredal

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hei Jeg har sett masse reklamer for denne JorgObé ansiktsmasken som skal være nesten magisk mot sorte prikker. Men jeg er litt skeptisk.. Er det noen som har prøvd den og vil dele sine erfaringer?
  2. Hei Er det noen som har prøvd programmet "Signals og Silence"? Noen erfraringer?
  3. jeg har noen fra clas Ohlson som jeg liker veldig godt. vet ikke om de har den lenger, men kan være verdt turen innom
  4. Hei. Jeg har fått en kjip strekk i lysken. Prøver (selvfølgelig) å unngå alt som gjør vondt, men vil helst ikke unngå treningen helt. Derfor lurer jeg på om det er noen som har tips til øvelser for underkroppen som går ann å gjøre, oppvarming og massage/mobilitetsøvelser jeg bør prøve? Tar all tips imot med takk
  5. er denne veldig søt i smaken, eller smaker det skikkelig sjokolade?
  6. Jeg ønsker å løfte det punktet hvor rompen stikker lengst ut (hvis man kan si det sånn), sånn at den på en måte får et høyere tyngdepunkt.. Hva er deres forslag til øvelse for å oppnå dette?
  7. Ingen ekspert, men en tommelfinger-regel som går igjen her inne er 1,5-2g protein/kg kroppsvekt, 1-1,5g fett/kg kroppsvekt og resten av kcal fra karbohydrater. Når det gjelder hva du skal legge deg på i antall kcal er jeg usikker, men basert på kalkulatoren på fitnessbloggen sin side på facebook så kanskje rundt 1500-1600 for vedlikehold - litt mer om du skal bygge litt muskler.. Hvordan er det i forhold hva du har fått høre tidligere?
  8. Hvorfor selger du den? Erfaringer med produktet? tommy andrè norgård kom meg visst i forkjøpet, men har nemmelig lurt på å kjøpe det selv. er det å anbefale?
  9. Nå skal ikke jeg påberope meg å være noen kostholdsekspert, men her er mine tanker likevel Om du kjører havregrøt eller eggerøre kommer mest ann på hva du foretrekker. Begge er bedre enn tre knekkebrød men om du spiser havregrøt etter trening blir du kanskje fort lei om du skal ha det til frokost også? Jeg foreslår derfor å lage eggerøre/omelett putte i en boks å ha med på jobb [quote="Kvisten, post: 981481, member: 16904" Tenkte egentlig selv at lunsjen min burde begynne å bli kylling/laks..så tenkte å begynne å bli flink til å steke kylling/laks dagen i forveien, å ta med på jobben. + brokoli eller lignende. Ja! Tror du aldri vil gå tilbake til knekkebrød da metter bedre og jeg vil tro du fungerer bedre utover dagen Sleng oppi en scoop med proteinpulver (feks sjokolade) så blir det ennå bedre CC er bare bra kan også blande i litt frukt eller bær om du vil Dette er bare mine tenker rundt det hele. Du må selv avgjøre hva som passer best for deg Lykke til videre!
  10. Jeg har prøvd å følge P90X videoene noen ganger sammen med typen, og det er GOD trening! Synes det var en flott avveksling fra vanlig styrketrening. Så som det er blitt sagt her; om du klarer å følge det 3 eller 4 ganger i uken og det gir deg motivasjon og dermed blir lettere å gjennomføre enn annen trening så vil det fungere flott Og jeg digget godfølelsen av å være helt utslitt og svett men ville personlig ikke klart det der 6ggr/uke
  11. Hei, og velkommen! Leit å høre du sliter med tilbakevendene depresjon! Jeg fikk selv diagnosen rett før jul 2011, og gikk et halvt år på medisiner. Ikke kult. Jeg hadde allerede et relativt godt treningsgrunnlag og griet kostholdt allerede da. Selv om jeg sluttet på medisiner etter 6mnd betyro ikke det, som du nok har kjent på selv, at ting blir totalt awesome av den grunn. Det jeg ville fortelle deg er at for meg er trening og et bra kostkold blitt en redning. Kjenner at om jeg spiser mye sukker og/eller ikke trener nermere en uke i strekk blir ting fort tungt. Så, selv om det kanskje tar litt tid å komme dit, så har jeg troa på at det vil fungere for deg også! Og, masse lykke til og god bedring! Stort smil til deg
  12. Skjønner Om du blir veldig mett kan du kanskje dele det i to mindre måltider? Er jo fremdeles samme mengde å sammensettning, men du slipper å bli så veldig mett. Jeg for min del spiser skjelden veldig mye mer til middag enn til de andre måltidene, alle er passe store, så jeg slipper å gå småsulten og så kjempemett etter middag. Men, når dette er sagt synes jeg planen din ser bra ut, og det er jo bare småjusteringen vi snakker om her uansett, så gjør det som du føler er best for deg
×
×
  • Create New...