Gå til innhold

Hvorfor trener du?


Fredrik Gyllensten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1. För att jag känner mig badass när jag lyfter mer än mannen bredvid mig i mark

2. För att överleva zombieapokalypsen

3. För att bli bästa brandkvinnan nånsin

4. För att kunna gå till ett ställe med störst chans att finna en vältränad hot man och sen vara den creepy personen som glor på dom i speilet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er dritt lei ikke orke ta med øl på fisktur når vi går langt med tung sekk.

Fordi jeg er lei av å se at færre damer snur seg på stranda når jeg kommer

Fordi det er kjipt å bli feit.

Fordi jeg har vondt i ryggen når jeg ikke trener

Fordi fattern er feit

Fordi det gir bedre livskvalitet

Fordi alt blir egentlig bedre av å være i form.

Hvorfor jeg burde slutte å trene:¨

Fordi jeg har sinnsykt vondt i skuldrene

Fordi jeg klarer ikke tenkte på noe annet

Fordi jeg snakker om det i alle mulige situasjoner

Fordi jeg kan risikere og måtte bære lavvoovnen opp på fjellet neste fjelltur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trener for å gå ned i vekt... Har en lege som vil gi meg en slankeoperasjon så jeg gjør ALT jeg kan for å unngå det... Jeg var vant til å spise en grandis om dagen, kanskje to eller kveldsmat på mcdondals (som er rett rundt gjørnet der jeg bor). Jeg pleide å bli desperat hvis jeg ikke fikk i meg brus, lånte penger i hytt å pine bare få å ha penger til de tingene...

JEG TRENER FOR Å LEGGE OM LIVET MITT OG JEG ER SABLA HAPPY MED NETTOP DET! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig med Dave Tate, så jeg slenger inn noen filmer av han ;D

For en mann! Er vel knapt noen som har hatt mer motgang enn Dave Tate, men han har kommet tilbake hver gang.. Nå nærmer han vel seg 50 år og kjemper fremdeles for å trene tungt, til tross av xx antall operasjoner. Han har vel til og med bytta ut hofta om jeg ikke tar feil. I love the "void"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig med Dave Tate, så jeg slenger inn noen filmer av han ;D

For en mann! Er vel knapt noen som har hatt mer motgang enn Dave Tate, men han har kommet tilbake hver gang.. Nå nærmer han vel seg 50 år og kjemper fremdeles for å trene tungt, til tross av xx antall operasjoner. Han har vel til og med bytta ut hofta om jeg ikke tar feil. I love the "void"!

Takk. Flotte videoer. Akkurat den påminnelsen, inspirasjonen og the kick in the ass jeg trengte nå.

On topic:

1. Fordi jeg vil, jeg kan og har muligheten til det

2. Gjøre kroppen motstandsdyktig mot aldersrelaterte- og livsstilsykdommer, typ diabetes, hjerte- og karsykdommer, benskjørhet osv.

3. Mestringsfølelsen

4. Muligheten for en kropp som ser bedre ut (men det er ikke første prioritet)

5. Hemmelig drøm om å stille i bodyfitness en gang i fremtiden. Når jeg 30 eller 31 elns.

Edit; Glemte å slenge med JEG VIL BLI SÅ STERK OG BØS SOM OVERHODET MULIG!!! Og det er egentlig den viktigste grunnen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MrWednesday

Jeg startet å trene fordi jeg hadde slitt med overvekt i mange år og fordi psyken ikke akkurat var på topp. Bestemte meg for at nok var nok og startet med små skritt (omtrent bokstavlig talt) og har nå gått ned ca 40 kg på et år (enda mer om man regner flere år tilbake var på det meste ca 130 kg og er nå 78 kg). :)

Mye av motivasjonen kom fra barna mine. Jeg har dessverre veldig lite kontakt med dem (lang historie og kort fortalt er det ikke meg det står på...) og fant ut at jeg ikke ville være et vrak den dagen jeg får skikkelig kontakt med dem igjen. Jeg vil ha et liv å vise til og noe å tilby dem som far og treningen ble et viktig ledd i denne prosessen. Psyken er MYE bedre og troen på meg selv kom sakte men sikkert tilbake. Nå har jeg også begynt på skole og siktet (om enn noe langt unna enda) er en mastergrad i fornybar energi. Dog kan det være at målet endrer seg underveis.

Et annet moment var at jeg hadde vært singel alt for lenge og at jeg innså at sjansene for å endre på det var rimelig labre så lenge jeg så ut til å være i fare for å bli slaktet rundt juletider. Jeg er fortsatt singel, men nå tør jeg hvertfall å bevege meg offentlig i adventstiden. o_O

Nå trener jeg for å opprettholde det jeg har oppnådd det siste året og for å stramme opp kroppen ytterligere (kanskje til og med bygge litt muskler). Som en bonus får jeg mer energi til skolearbeidet og jeg blir stadig mer attraktiv (håper jeg hvertfall) så hvem vet, kanskje snubler jeg over huldra mi en dag jeg også... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...