Gå til innhold

Beste historier fra fylla!


Fez

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke jeg har noe i denne tråden å gjøre, men jeg har da..

- Sovnet på Oslo S etter julebord på jobben, for så å våkne opp å innse at det å sove PÅ jobben var en bedre ide. Våknet opp dagen etter og utløste alarmen i hele bygget på JERNBANETORGET i Oslo. Kult når vaktservice kom og lo seg i hjel av meg, og enda kulere da sjefen så regninga på utrykningen dagen etterpå..

- Forsøkt å rane en Shellstasjon med en paraply, for så å skjelle ut mannen for at han ikke hadde sukkerfri brus jeg kunne ta.

- Fått Liive til å bruke ca 50 minutter på å frakte meg 300 m hjem til Fredrik da jeg nektet å tro at han bodde i den retningen. Jeg skylder fortsatt på Shooesfly for den massive shottespanderinga.

Beklager Lilo, Keegil, @Dag @Mette M, Tor, Eliza og alle andre for at jeg kalte dere mongolide idioter. OG spesielt beklager til Fredrik for at jeg klaget på alt du gjorde. Dynetrekket jeg fikk var kjempefint

- Jeg vet ikke hvorfor, men jeg er på livstid utestengt fra alle aktiviteter som innebærer tequila

Og sååå myye mer.. :cry:

Hvorfor fikk du et dynetrekk? Hadde ekstradyna forsvunnet til noen andre? Det var bare hyggelig å hjelpe deg med å slutte å sutre ved å be deg telle til ti og holde kjeft, forresten! Det funka, i tilfelle noen av dere andre trenger å få hu til å være stille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tumblr_m7g5pkGmoL1qdsteno1_500.jpg

Usj, of topic, men jeg misliker virkelig sånne memes. Mange av disse tilsier at man må bo på gymmen for å være optimal, få drømmekroppen etc, og mange glemmer faktisk at en del av livet kan være å ligge døddrukket i en grøftekant av og til. Ikke alle liker alkohol og festing, og det er heller ikke nødvendig å drikke seg snydens 3 ganger i uka, men, livet er her og nå, og mens vi har livet må vi også kunne leve det på det viset som passer oss. Det gjør ingenting at man en søndag ligger sofaen istykker av fyllesyke istede for å være på gymmet.

Nuvel;

Jeg drikker ikke så ofte alkohol. Jeg er den jenta, du vet hun rare som alltid er edru, den jenta er jeg. Så når jeg først tar meg en dram eller to, så skal det ikke så vesentlig mye til før at jeg er fnisete. Faktisk veldig lite.

Første date med kjærligheten; Hadde spist middag med vin ute og skulle deretter på vors. Jeg liker ikke vin spesielt godt, så det ble med bittesmå nipping til glasset. Jeg hadde på forhånd advart han om at jeg ikke er noen spesielt erfaren drikker eller tåler spesielt mye, hvorpå han måtte le litt, ettersom han er kjent som den største alkoholsluket i sine kretser. Jojo, men han skulle da alltids lære meg å drikke. Fine greier.

Han oppdaget at han hadde kjøpt feil sprit på polet. Han hadde kjøpt det han kaller jentesprit (20% dworek), men det skulle vel gå greit, da måtte vi drikke tre ganger så mye da. Han blandet meg EN tynn, tynn dram og når den var oppdrukket var jeg blitt rød i fjeset. Han blandet meg en til tynn, tynn dram og når den var oppdrukket var jeg i min klassiske fint beduggede tilstand hvor jeg fniser veldig mye. Dette er ett år siden snart, og han har fortsatt ikke glemt at jeg var ustødig på føttene etter to JENTEDRAMMER MED JENTESPRIT.

Videre på byen og han foret meg med to drinker til før han fant ut at det var stopp for min del. Nå har jeg glemt mye av dette her, så jeg liter på historien han har fortalt. Jeg var så rammeskeiv etter den andre drinken på byen at han holde meg når vi skulle gå ned trappen til uteplassen. Jeg hadde visst syns han var hysterisk morsom, og det hadde vært null problemer å lure kyss av meg. Problemet kom visstnok litt senere når vi skulle hjem og jeg høyt og tydelig hadde nektet han å sove sammen med meg den natta. Så hadde jeg insistert på å kjøpe kebab, og jeg som ikke engang liker kebab (den fant jeg forresten i veska mi tre uker senere) Deretter hadde jeg visstnok bare gått forbi alle i drosjekøen og praiet den første ledige drosjen og insistert på at drosjemannen måtte sette meg av alene hjemme.

I sommer skal jeg visstnok på drikkeopplæring. Dette kan bli artig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kledd meg ut ''armystyle'' på en kostymefest på byen. Så kom det noen som var i millitæret for real, og skulle flørte. Han mente jeg ikke var barsk nok til å kle meg ut sånn -og jeg skjønte jo selvfølgelig ikke at dette var flørt og ble aggressiv. Det endte med at han utfordret meg til 10 pushups der og da - og jammen tok jeg den. 10 push ups på våt asfalt forran hele køen som stod ute. Takk gud for at jeg seifa de med stil og fikk applaus, hvis ikke ville det vært flauere enn det var! :facepalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, of topic, men jeg misliker virkelig sånne memes. Mange av disse tilsier at man må bo på gymmen for å være optimal, få drømmekroppen etc, og mange glemmer faktisk at en del av livet kan være å ligge døddrukket i en grøftekant av og til. Ikke alle liker alkohol og festing, og det er heller ikke nødvendig å drikke seg snydens 3 ganger i uka, men, livet er her og nå, og mens vi har livet må vi også kunne leve det på det viset som passer oss. Det gjør ingenting at man en søndag ligger sofaen istykker av fyllesyke istede for å være på gymmet.

Det er nok ikke snakk om drømmekroppen her, men heller det å kunne dedikere seg selv 100%.

Det å trene hele tiden, og spise sunt og alt det er et valg man tar, fordi man liker det.

livet er her og nå, og mens vi har livet må vi også kunne leve det på det viset som passer oss.

Fantastisk sagt, og litt av et motsiende argument.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke snakk om drømmekroppen her, men heller det å kunne dedikere seg selv 100%.

Det å trene hele tiden, og spise sunt og alt det er et valg man tar, fordi man liker det.

Ikke trykk det ned over hodet på dem som faktisk liker å ta seg en fest i ny og ne. Fitinspo-bilder kan gå og legge seg. Noe med det største tullballet treningsverden kan presentere. Bortsett fra firkanta knebøyrumper og for all del ikke spis fett.

Fantastisk sagt, og litt av et motsiende argument.

Ikke egentlig. Om det passer deg å bo på gymmen, gjør det, det er livet ditt, men igjen, ikke døm andre som bruker livet her og nå til å ta seg en dram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, of topic, men jeg misliker virkelig sånne memes. Mange av disse tilsier at man må bo på gymmen for å være optimal, få drømmekroppen etc, og mange glemmer faktisk at en del av livet kan være å ligge døddrukket i en grøftekant av og til. Ikke alle liker alkohol og festing, og det er heller ikke nødvendig å drikke seg snydens 3 ganger i uka, men, livet er her og nå, og mens vi har livet må vi også kunne leve det på det viset som passer oss. Det gjør ingenting at man en søndag ligger sofaen istykker av fyllesyke istede for å være på gymmet.

Vil dere drikke dere fra sans og samling, drite dere fullstendig ut foran venner, familie og kollegaer, sove i deres eget oppkast og piss, slik enkelte beskriver i denne tråden, skal dere selvsagt få lov til det, det er et fritt land. Whatever floats your boat.

Ikke egentlig. Om det passer deg å bo på gymmen, gjør det, det er livet ditt, men igjen, ikke døm andre som bruker livet her og nå til å ta seg en dram

Det går begge veier. Ikke vær bitter på de som ikke velger denne livsstilen... de som velger å tilbringe fredagskvelden på styrkerommet og lørdagsmorningen i skogsløypa. De som heller tar seg en proteinshake fremfor en øl. De som er dedikerte, og har selvdisiplin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil dere drikke dere fra sans og samling, drite dere fullstendig ut foran venner, familie og kollegaer, sove i deres eget oppkast og piss, slik enkelte beskriver i denne tråden, skal dere selvsagt få lov til det, det er et fritt land. Whatever floats your boat.

(...)

Det går begge veier. Ikke vær bitter på de som ikke velger denne livsstilen... de som velger å tilbringe fredagskvelden på styrkerommet og lørdagsmorningen i skogsløypa. De som heller tar seg en proteinshake fremfor en øl. De som er dedikerte, og har selvdisiplin.

Jeg er usikker på hva som får deg til å mene at de som tar seg en øl eller tre i hyggelig selskap mangler selvdisiplin... Noen av de mest dedikerte atletene i verden, blant annet MMA-fightere, er kjent for både utagerende festing og marihuanabruk.

For de aller aller fleste vil en applikasjon av Pareto-prinsippet være nok/gunstig/ideelt/optimalt, og der er det lagt inn plenty med tid til å leve livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil dere drikke dere fra sans og samling, drite dere fullstendig ut foran venner, familie og kollegaer, sove i deres eget oppkast og piss, slik enkelte beskriver i denne tråden, skal dere selvsagt få lov til det, det er et fritt land. Whatever floats your boat.

Det går begge veier. Ikke vær bitter på de som ikke velger denne livsstilen... de som velger å tilbringe fredagskvelden på styrkerommet og lørdagsmorningen i skogsløypa. De som heller tar seg en proteinshake fremfor en øl. De som er dedikerte, og har selvdisiplin.

Det er nok ikke snakk om drømmekroppen her, men heller det å kunne dedikere seg selv 100%.

Det å trene hele tiden, og spise sunt og alt det er et valg man tar, fordi man liker det.

tumblr_m7g5pkGmoL1qdsteno1_500.jpg

Denne tråden heter vel ikke "er alkohol bra for kroppen? / Hvor ofte kan jeg drikke for å ikke ødelegge fremgang? / vil gå ned 100% i fettprosent og øke 100% i muskelmasse, på en uke, kan jeg drikke alkohol?"

Jeg ber bare folk om å dele sine fyllehistorier, enten det er gårsdagens historie, eller gamle historier folk har fra før de ble 100% dedikert til trening/kosthold. Jeg ville ikke starte en diskusjon om hvorvidt alkohol var bra for deg eller ikke, eller om vi som tar oss en fest et par gang i mnd. istede for å dedikere hele livet vårt til trening og kosthold egentlig er idioter som bare driter oss ut.

Hvis dere vil diskutere hva som er bra/dårlig med alkohol og hvorfor, så kan vel noen starte en tråd som handler om det.

Her vil jeg helst at det bare skal være historier som folk kan le av, og ikke bli noe heftig diskusjon om alkohol og hvordan folk bør leve livet sitt, det er ikke det tråden handler om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre man har fysiologiske sperrer ala. manglende alkoholdehydrogenase (enzymet som bryter ned C2H5OH til CH3CHO i magesekken), så er det ganske klart at regelmessig inntak øker alkoholtoleransen.

(Kilde: Alcohol and Tolerance - Alcohol Alert No. 28-1995)

En av mine beste venner er knappe 160cm høy og kanskje 55kg, men drikker like mye eller mer enn meg :rolleyes:

Ja, jeg føler jeg ikke har noen sperre når det kommer til alkohol. Alle vennene mine enten blækker, klarer ikke gå selv, begynner å spy og ruller seg i spyet sitt, mens jeg bare drikker og drikker, og ja jeg gjør mye rart, og jeg har hull i hukommelsen min, men jeg mister aldri kontroll, og det værste av alt er at jeg ikke kjenner at jeg blir full noe særlig.

Så i japan kunne det være et problem fordi alkohol er så billig der at jeg kunne helle i meg ei flaske hver gang vi var ute, men i Norge er det for dyrt, så drikker ikke like store mengder her(med mindre jeg får gratis ^^)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil dere drikke dere fra sans og samling, drite dere fullstendig ut foran venner, familie og kollegaer, sove i deres eget oppkast og piss, slik enkelte beskriver i denne tråden, skal dere selvsagt få lov til det, det er et fritt land. Whatever floats your boat.

Det går begge veier. Ikke vær bitter på de som ikke velger denne livsstilen... de som velger å tilbringe fredagskvelden på styrkerommet og lørdagsmorningen i skogsløypa. De som heller tar seg en proteinshake fremfor en øl. De som er dedikerte, og har selvdisiplin.

Hva her hensikten din med å ta på deg rollen som moralens vokter og gå inn i en tråd med historier for de som drikker for å så fortelle oss hvor lite du liker å drikke selv?

Fint at du har tatt selvstendige valg her i livet, men da er det desverre heller lite relevant i denne tråden her. Det finnes opptil flere tråder med diskusjoner rundt alkohol og livsstil/trening etc. Så vær vennlig og hold deg til tema i denne tråden, som altså ikke handler om valg av livsstil.

edit: Ikke oppdatert tråden, så ser Keegil kom meg i forkjøpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor mange og altfor drøye til å nevne på internett. Kan dog nevne en, som er relativt mild: Det var på 2000-tallet en gang, jeg var russ og datoen var 16. mai. Mista lommebok/mobil, og russebuksen var helt revnet (fra skrittet og ned til bena). Løp fra sentrum til motorveien å løp i motsatt kjørefelt - med kun et mål: komme meg hjem før toget neste morning. Etter et lite pust i bakken etter en tunnel-sprint så kom politiet å kjørte meg hjem. Great fun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor mange og altfor drøye til å nevne på internett. Kan dog nevne en, som er relativt mild: Det var på 2000-tallet en gang, jeg var russ og datoen var 16. mai. Mista lommebok/mobil, og russebuksen var helt revnet (fra skrittet og ned til bena). Løp fra sentrum til motorveien å løp i motsatt kjørefelt - med kun et mål: komme meg hjem før toget neste morning. Etter et lite pust i bakken etter en tunnel-sprint så kom politiet å kjørte meg hjem. Great fun.

Hahaha:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil dere drikke dere fra sans og samling, drite dere fullstendig ut foran venner, familie og kollegaer, sove i deres eget oppkast og piss, slik enkelte beskriver i denne tråden, skal dere selvsagt få lov til det, det er et fritt land. Whatever floats your boat.

Det går begge veier. Ikke vær bitter på de som ikke velger denne livsstilen... de som velger å tilbringe fredagskvelden på styrkerommet og lørdagsmorningen i skogsløypa. De som heller tar seg en proteinshake fremfor en øl. De som er dedikerte, og har selvdisiplin.

Hei party pooper!

Stfu2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så, for å bringe diskusjonen tilbake på tema.

(og siden jeg tydeligvis høster enormt med sympati-likes ved å skrive om selvopplevde ting som har foregått mindre enn 5 timer siden)

Vel... Nja... Som jeg skriver i den store sjekketråden..

jeg er ung, og svak for alkohol og idioti.

Har idag tilbragt en halv time på Stortinget T-banestasjon, og prøvd å forklare to securitastyper hvorfor det er en overlegent effektiv måte å komme seg opp rulletrappa ved å enten sitte på "rekkverket" eller bære jenter opp rulletrappa som går nedover.

(de var forøvrig ekstremt lite interesserte i å høre hvordan sit-ups hovedsaklig fucka ryggen din og heller jobber på illipsopaasjhsfuckithofteleddsbøyerne enn monsterabsa)

Fikk også en hell nattbuss til å rope og heie på en som spurta 2-300 meter for å rekke bussen vår.

Var tour de france-stemning når han rakk bussen, og vi spruta (oooooh sexy) det vi hadde av alkoholbaserte væsker på fyren mens han ble båret rundt.

Kult med de to fyra som hadde champagne... men følte at min lille flaske med 60% motvirka deres streben etter klasse.

Usikker på om bussjåfør hadde lyst til å bli med i feiringa, eller kaste oss av.

Jeg må begynne å skrive fyllememoarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så, for å bringe diskusjonen tilbake på tema.

(og siden jeg tydeligvis høster enormt med sympati-likes ved å skrive om selvopplevde ting som har foregått mindre enn 5 timer siden)

Vel... Nja... Som jeg skriver i den store sjekketråden..

jeg er ung, og svak for alkohol og idioti.

Har idag tilbragt en halv time på Stortinget T-banestasjon, og prøvd å forklare to securitastyper hvorfor det er en overlegent effektiv måte å komme seg opp rulletrappa ved å enten sitte på "rekkverket" eller bære jenter opp rulletrappa som går nedover.

(de var forøvrig ekstremt lite interesserte i å høre hvordan sit-ups hovedsaklig fucka ryggen din og heller jobber på illipsopaasjhsfuckithofteleddsbøyerne enn monsterabsa)

Fikk også en hell nattbuss til å rope og heie på en som spurta 2-300 meter for å rekke bussen vår.

Var tour de france-stemning når han rakk bussen, og vi spruta (oooooh sexy) det vi hadde av alkoholbaserte væsker på fyren mens han ble båret rundt.

Kult med de to fyra som hadde champagne... men følte at min lille flaske med 60% motvirka deres streben etter klasse.

Usikker på om bussjåfør hadde lyst til å bli med i feiringa, eller kaste oss av.

Jeg må begynne å skrive fyllememoarer.

Du burde begynne å ha på deg et lite skjult kamera så får du filma hele kvelden (og posta filmen her etterpå :D)

.. Jeg har lyst på kamera, eller lydopptaker. Er ofte, hvis jeg liker en fyr også får jeg "napp" også våkner jeg med en god følelse, men så innser jeg sakte men sikkert at jeg ikke husker noe av det vi prata om eller hvordan kroppspråk fyrn hadde i det heletatt, så kommer fylleangsten "voldtok jeg egentlig han fyrn?!?!? :o "

Oh, edit: når jeg sier voldtok, så mener jeg ikke one night stand, "sånt" driver jeg ikke med, og har ikke gjort det på leeeeeeeeeeeeeeeeeenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde begynne å ha på deg et lite skjult kamera så får du filma hele kvelden (og posta filmen her etterpå :D)

Er ofte, hvis jeg liker en fyr også får jeg "napp" "voldtok jeg egentlig han fyrn?!?!? :o "

Hei, skal vi dra på fest? :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde begynne å ha på deg et lite skjult kamera så får du filma hele kvelden (og posta filmen her etterpå :D)

.. Jeg har lyst på kamera, eller lydopptaker. Er ofte, hvis jeg liker en fyr også får jeg "napp" også våkner jeg med en god følelse, men så innser jeg sakte men sikkert at jeg ikke husker noe av det vi prata om eller hvordan kroppspråk fyrn hadde i det heletatt, så kommer fylleangsten "voldtok jeg egentlig han fyrn?!?!? :o "

Nei nei :p

Bare å fån til å signere skriftlig kontrakt, det :p

Men kamera er en god ide.

Ny tråd her?

"Fylla med Raptorial og GoPro - En kulturell opplevelse på gjengrodde stier"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...