Gå til innhold

Beste historier fra fylla!


Fez

Anbefalte innlegg

Jeg husker ikke så mye fra denne kvelden, men har en artig liten historie da :) Det hele begynte på vorspiel 30 minutter borte fra et såkalt "ball" vi skulle på. Jeg fikk en god del alkohol av en kompis.. Når vi da skulle avgårde så var det 1 minutt til bussen gikk, og gåturen til busstoppet var på ca. 3 minutter. Så vi slengte på oss klær og sko mens vi sprang nedover til busstoppet. Når vi endelig var komt oss på bussen så begynner vi å synge en bussjåfør. En koselig tur for bussjåføren. Jeg er blitt fortalt at vi fikk overtalt bussjåføren til å stoppe for en tissepause:p Noe jeg ikke husker. Men den morsomme delen av historien begynner når vi kommer oss av bussen, 100 meter fra ballet. Det var et toalett rett utforbi busstoppet, hvor alle rushet seg til. Det var opptatt der og blæra mi var på spreng! Så jeg måtte bare springe bort til et lite hus for å lufte laksen. Mens jeg pisser så ser jeg Pelle Politi komme kjørende mot meg. Jeg rekker akuratt å pisse ferdig før politiet kjørte forbi meg, men jeg rakk ikke å kaste snabben ned i boksa. Så jeg tar å slenger jakka mi forran meg og lener meg inntil en lyktestolpe. Når politiet kjører forbi meg så bremser de litt ned, men stopper ikke. Ble så redd at jeg nesten pissa på meg :p:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har mange, men den beste (syns jeg) er kanskje når jeg og et par andre våknet av at vi hørte breking (type sau) i stuen (ja, det var en sau der) og det var kanskje 3-4 cm vann over hele gulvet (fra spylerslangen utenfor). Kanskje unødvendig å nevne hvordan ting ellers stod til. Det var mye jord, pinner og ødelagte klær (manglende klær) etc. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mange, men den beste (syns jeg) er kanskje når jeg og et par andre våknet av at vi hørte breking (type sau) i stuen (ja, det var en sau der) og det var kanskje 3-4 cm vann over hele gulvet (fra spylerslangen utenfor). Kanskje unødvendig å nevne hvordan ting ellers stod til. Det var mye jord, pinner og ødelagte klær (manglende klær) etc. Haha.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA :roflmao: SOrry, men jeg måtte virkelig le skikkelig høyt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt 2 stk 'ille' historier:

1. 18 år: Drakk smirnoff ice og syns det gikk så sakte, fant Bacardi flaska og styrta 1\4 av flaska. Trenger ikke å fortelle at det ble dekorert temmelig pent på badet med halvspiste pølsebiter kort tid etterpå... Måtte da stables hjem av min kjære om jeg ikke husker feil.

2. 18 år her og :p Drakk også smirnoff ice og det er jo kjedelig ved mindre man ikke drikker maaaaaange. Var hos ei venninne som helte opp i endel Jäger til shotteglass, og teit som jeg var så tok jeg like så godt alle. 5 stk var det sikkert. På rappen. Og jeg liker ikke alkohol engang, egentlig, heller. Såeh. Det ble en runde til, og jeg tok noen av de også. Jeg havna på gulvet med ei venninne der vi lå å prata om hvor glade vi var i hverandre, men det var ikke før jeg reiste meg før jeg skjønte at det kom til å komme opp igjen. haha. Stakkars mannen min som bokstavelig talt måtte stable meg hjem, for jeg klarte ikke gå .

Derfor har jeg ikke gjort noe så dumt på 5 år :D haha.....

To be continued ..................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke de morsomste historiene, men den verste vet jeg ikke om jeg våger å fortelle...

Åååh, jeg er så hyggelige når jeg blir full. I England var jeg med på et ro lag, og jeg synes bestekompisen til kaptein min var litt søt. Jeg hadde så vidt snakket med han når ro laget gikk ut sammen (han var ikke en del av ro laget), men en kveld jeg var ute traff jeg på denne karen. Hva gjør jeg? Jo, jeg gjør det alle normale mennesker ville gjort. Først poker jeg han litt i magen og hinter om at han er feit (han er SKIKKELIG tynn, type 2 meter og 56 kg). Kompisene hans synes dette var litt morsomt, så da blir jeg verre. Jeg klyper meg fast i magen hans og ler meg ihjel mens jeg kaller han feit. Han blir litt fornærmet og spør hvorfor jeg kaller han feit. Selv er jeg på randen til en blackout, så jeg har null sosiale antenner. Det endte opp med at han ble småsur, fikk vondt og stakk. Dette har jeg når gjort hver gang jeg møter han ute, stakkars fyr.

Har en historie til med samme fyren.

Jeg hev nedpå med vodkagele (smaker ingenting, glir rett ned), med det tempoet jeg hadde måtte smellen komme. Ifølge vennene mine var det første jeg gjorde når vi kom til klubben var å kline med første fyren jeg fant, så ble jeg sur når han måtte gå. Jeg løp rundt og tvang folk til å styrte drinkene sine, jeg stjal også slips og briller fra alle rundt meg (temakveld). Det eneste jeg husker er at noen slår meg på rumpa, det var han fyren jeg kalte feit. Det neste jeg husker er at vi er på rommet mitt, han prøver å rive toppen min av med tennene sine, jeg freaker fordi han beit hull i toppen min (jævla krise). Han stripper ned til bokseren og løper ut i gangen. I det han løper ut av rommet mitt kommer de jeg bor med hjem. Jeg står i døra mi og brøler "DON'T JUDGE ME! DON'T JUDGE ME!" (for det gjør saken så mye bedre). Vi ender opp i senga mi, og jeg forstår hva som skjer. Han vil ligge med meg, jeg freaker. Tanken på at jeg må se han minst en gang i uken etterpå frister ikke så mye. Så jeg ligger i fosterstilling i senga mi og brøler "I DON'T LIKE PEOPLE! DON'T TOUCH ME! I DON'T TRUST YOU!" etc. etc. Så slokner jeg. Våkner opp med han i senga mi. Han ville ikke gå, lå og spoona i noen timer. Kleint.

Jeg er så sosialt tilbakestående, mitt beste sjekketriks er å kalle noen feit. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahhaa avenueoftrees!!

De der utropene dine minte meg på en ting mamma fortsatt mobber meg for...

Jeg og en venninne fant ut at vi skulle spare penger og GÅ hjem fra fest (30-60 min å gå i vanlig tempo) i typ -20 grader i korte kjoler og høye hæler (ung og dum ja!), så ble vi trøtte og la oss ned (awesome...), så stopper det en fyr (sånn typisk svææær "bolefyr", altså masse muskler - som jeg før syns var VELDIG skummelt) og spør om vi vil sitte på med han hjem. Jada, vi hopper i bilen så kjører han venninnen min først (naturlig nok siden jeg og fyren bodde i samme nabolag og det gjorde ikke hun), men med en gang han kommer tilbake i bilen så sier han sånn "jeg bare må ta av meg jakken" (kanskje ikke så rart siden jeg hadde bedt om varmeapperatet på full styrke) og jeg bare "FAEN HELLER! VET DU! JEG ORKER IKKE BLI VOLDTATT IDAG!! NÅ ER JEG SÅ SLITEN OG NÅ VIL JEG BARE HJEM TIL MAMMA OG LEGGE MEG!!! VÆR SÅ SNILL, KAN DU IKKE HVERTFALL TA DET EN ANNEN DAG??? PLEASE!!!" (han svarte noe som: "......eh ok" siden han trossalt ikke hadde noen planer om å voldta meg i utgangspunktet)

Selvfølgelig fant fyren ut at det mest forsvarlige var å følge meg hjem til mor og fortelle at han hadde funnet meg strødd langs veien og den lille paranoide episoden min i bilen. Tror faktisk det var det første mamma fortalte min kjæreste om da hun traff han første gang. Kjekt:):):)

Må nevnes at han var en meget hyggelig fyr - så han endret kanskje oppfatningen min av "muskeldudes" til det bedre. Det må jo være det eneste positive med den fadesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehehe :D

jeg elsker den tråden her, sitter og ler(med lyd, mamma ser rart på meg :happy:)

Du skulle sett "flowerpower triumf" turen til meg og en venninne på fylla du, herregud så pinlig ! Til vanlig er jeg en litt usikker, litt brå, litt lukket, osv person, ikke at jeg er utrivelig, men det skal litt til for å komme innpå meg og etablere ett vennskap/ kontakt (sånn utenfor internett da). Men på fylla blir jeg iblandt overstrømmende hyggelig ( bortsett fra når jeg blir tråkket på tærne og snur om til å bli hulken), kanskje føler jeg for å ta igjen for de dagene jeg som usikker person ikke våger å slå av en prat med folk jeg ikke kjenner. Uansett, det startet allerede på bussen ned til sentrum, jeg var så trivelig mot to russejenter at vennene mine i ettertid påstår at jeg direkte flørtet med dem :o

Vel nede i sentrum fikk jeg og venninnen min for oss at folk trengte klemmer og kjærlighet ! Ja det var det nemlig mangel på, og spesielt ALLE som så litt mindre pen ut eller alle som så litt mistilpasset ut, ja de skulle få klem. Så vi klemte oss bortover gaten som rene moder theresa mens vi øste ut klisjeer typ: pay it forward, sharings is caring, spread the love... osv. Flere gutter og jenter som så lei seg ut fikk nuss på kinnet og beskjed om at de fortjente så mye og at en dag kom deres tur. Og vi presiserte at alle burde sende klemmene videre til andre fremmede. I tilegg ga vi klemmer til de litt penere folka, de som gjerne var så tøffe at de rygga unna oss fæle flowerpowerjentene, men vi tvang klemmen på dem med en: slapp av vi prøver oss ikke på deg, vi skal bare dele ut klemmer vi!!!

Der og da følte vi det som om vi gjorde verden til ett bedre sted, dagen etterpå var det bare full gru over at det går an å tvinge nærkontakt på folk samtidig som man serverer slike klamme ord som vi gjorde. I tilegg var det så åpenbart at vi syntes synd på de litt mistilpassede vi klemte og jeg tenker at de neppe satte så stor pris på åpenbar medynk, uff :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overstadig beruset, tror jeg blir forsøkt ranet i Sandefjord sentrum (Mann som spurte om jeg kunne bli med med han og en kompis inn en gata, sa nei, de begynte å bli innpåslitne og sa de trengte hjelp eller noe), kasta/dytta han ene ut i veibanen, stakk til Perfect Pizza, kjøpte mat, ble henta, våkna morran etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan starte med min egen:

Tokyo for 1,5 år siden. Jeg og ei venninne skulle på klubb, og vi hadde lite penger, så vi bestemmer oss for å virkelig tømme innpå med sprit på vors. Jeg klarer å drikke en 7,5dl vodka helt alene på en times tid.

På vei til festen begynte vi å krangle litt, og da vi kom inn krangla vi mer. Jeg fikk 5-6 gin tonic for drikke-bongene mine, og styrta sikkert de. Har mye blackouts her og husker ikke hva som skjedde fra selve festen, bortsett fra at jeg prøvde å snike meg inn i garderoben å hente klærne mine (hei norsk jente på 175cm, du kan aldri snike deg noen plass i japan) ...tilslutt så dro jeg fra festen alene, og fant en kiosk hvor jeg kjøpte junkfood for typ 200kr, og satt på trappa utafor og trøkka i meg maten da en utlending kom og spurte om jeg skulle være med hjem til han. "Ja, da skal jeg bare sove, og hvis du prøver deg på noe kommer jeg til å avlive deg" svarer jeg. Så vi setter oss i taxien, og kjører helt til huset hans når jeg plutselig kommer på at jeg ikke gidder å våkne i en fremmed fyr sin seng, eller jobbe livet av meg hele natta for å holde han unna, så jeg bare ber taxi sjåføren om å kjøre rett hjem til meg. Og jeg bodde i en annen by 2 timer utafor tokyo..... -,-

Turn kosta 1500kr, og jeg hadde ikke 1500kr...... så jeg lovte å overførte penger til taximannen og fikk kontonr hans osv(og prøvde å fikse det i ettertid men ble problemer med norsk-japansk bank) ...stakkars fyr.

Dagen etter fikk jeg besøk av venninna mi, og hu hadde en stor blåveis på venstre øye og kutt i øyebrynet. Ingen av oss hadde fått med oss hvordan det hadde skjedd, og vi lo av det og spøkte. Helt til hu fikk ei melding av en kompis som hadde vært på samme festen, men edru, og det viste seg at jeg hadde slått ned venninna mi :eek: (jeg har aldri vært voldelig i hele mitt liv, så ble sjokkert!) Men ja, jeg hadde slått hu ned K.O. style, og ingen av oss husker noe av det!

Var litt ekkelt en periode, men nå ler vi av det igjen, og jeg prøver aktivt å unngå å drikke 7,5dl vodka + 6 gin tonic for da skifter jeg tydeligvis personlighet -,-

Er det noen trøst så har jeg tatt kvelertak på venner to ganger i fylla, pluss klipt av hestehalen til ei tidligere venninne... Jeg er egentlig ikke så voldelig jeg heller, men blir jeg provosert nok i tilegg til å ha alkohol innabords så kan jeg få en slags blackout og vips har jeg gjort noe veldig ille :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen trøst så har jeg tatt kvelertak på venner to ganger i fylla, pluss klipt av hestehalen til ei tidligere venninne... Jeg er egentlig ikke så voldelig jeg heller, men blir jeg provosert nok i tilegg til å ha alkohol innabords så kan jeg få en slags blackout og vips har jeg gjort noe veldig ille :p

Hehe :D Det som var sjokkerende var at jeg var voldelig mot ei venninne... jeg har dytta, og gitt menn "ørtæv" osv, men jeg har aldri gjort noe med noen av venninnene mine, jeg har alltid vært protector of the realm og beskytta de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei, jeg og ei venninne var på byen. Begge ble ganske berusa, men hun mer enn meg(men litt blurry memories her).

Vi dro til ei kebabsjappe for nattmat, vi fikk maten vår, hu måtte på do og når hu reiste seg så tryna hu og dro med seg kebaben sin ned i gulvet. Jeg innså at hu måtte ha hjelp på do så jeg fulgte henne, og når vi kom tilbake var kebaben min borte. Jeg blir rasende(jeg hadde ikke rukket å smakt på den engang) og gikk rett til kassa og krevde å få en ny, de ville ikke gi meg ny, men jeg gir meg ikke og tilslutt får jeg en kebabtalerken.

Vi tar taxi hjem og jeg sender vennninna mi ned på rommet mitt mens jeg går på badet. Når jeg kommer ned på rommet mitt, finner jeg hu ikke, for hu har gått inn på lillesøstra mi sitt rom og sitter å kler seg naken i søstersen sin seng :D Så jeg måtte lempe hu inn på mitt rom, og legge hu nedpå.

Dagen etter finner vi telefonen hennes knust på gulvet, og i ettertid sjekka vi begge nettbanken og ingen av oss hadde faktisk betalt for noe kebab. Så vi har tydeligvis bare gått inn i kebabsjappa og begynt å spise noen andre sin kebab -,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

traff en fyr på ferie . hadde one night stand med han. jeg 29 ,han 23. Traff han flere ganger etter den one night standen. da jeg skulle dra hjem betrodde han meg at han nettopp hadde fylt 18 år. altså han løy. hahah

oh noes! :yuck:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle sett "flowerpower triumf" turen til meg og en venninne på fylla du, herregud så pinlig ! Til vanlig er jeg en litt usikker, litt brå, litt lukket, osv person, ikke at jeg er utrivelig, men det skal litt til for å komme innpå meg og etablere ett vennskap/ kontakt (sånn utenfor internett da). Men på fylla blir jeg iblandt overstrømmende hyggelig ( bortsett fra når jeg blir tråkket på tærne og snur om til å bli hulken), kanskje føler jeg for å ta igjen for de dagene jeg som usikker person ikke våger å slå av en prat med folk jeg ikke kjenner. Uansett, det startet allerede på bussen ned til sentrum, jeg var så trivelig mot to russejenter at vennene mine i ettertid påstår at jeg direkte flørtet med dem :o

Vel nede i sentrum fikk jeg og venninnen min for oss at folk trengte klemmer og kjærlighet ! Ja det var det nemlig mangel på, og spesielt ALLE som så litt mindre pen ut eller alle som så litt mistilpasset ut, ja de skulle få klem. Så vi klemte oss bortover gaten som rene moder theresa mens vi øste ut klisjeer typ: pay it forward, sharings is caring, spread the love... osv. Flere gutter og jenter som så lei seg ut fikk nuss på kinnet og beskjed om at de fortjente så mye og at en dag kom deres tur. Og vi presiserte at alle burde sende klemmene videre til andre fremmede. I tilegg ga vi klemmer til de litt penere folka, de som gjerne var så tøffe at de rygga unna oss fæle flowerpowerjentene, men vi tvang klemmen på dem med en: slapp av vi prøver oss ikke på deg, vi skal bare dele ut klemmer vi!!!

Der og da følte vi det som om vi gjorde verden til ett bedre sted, dagen etterpå var det bare full gru over at det går an å tvinge nærkontakt på folk samtidig som man serverer slike klamme ord som vi gjorde. I tilegg var det så åpenbart at vi syntes synd på de litt mistilpassede vi klemte og jeg tenker at de neppe satte så stor pris på åpenbar medynk, uff :o

Ahahaha! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke mine fyllehistorier, men en god kompis sine:

1. Han var på roskilde, dritings og sikkert høy. Han var naken av en eller anna grunn og hadde snubla og blækka med fjeset i en sølepytt. Han ble kvalt i sølepytten, og døde, men noen fant han og sendte han til ssykehuset(det han har blitt fortalt i ettertid) ...så dagen etter var han i helt fin form, og ville tilbake til festivalen, men han hadde ikke klær så han måtte ta toget inn til festivalen med den sykehustrøya med bar bak -,-

2. han var på fest i Tokyo(jeg var også der) og han ble jævli dritings, han oppførtte jeg helt merkelig og vi begynte å bli bekymra for han. På vei hjem ble den gjengen som dro sammen selvfølgelig splitta, og vi mista han. Når vi ringte han dagen etter, var han fremdeles i tokyo, han hadde våkna på gata i et inndustriområde et godt stykke unna der festen var og han husker ikke noe.

3. Vi hadde vært på en bar, og han ble dritings(igjen) og på vei hjem var han så full at en kompis tilbydde å sykle han hjem.

Rett ved huset hans hadde han hoppa av syykkelen og sprunget inn i en hage, og da han kom tilbake hadde han blåveis og kutt i panna og kul på leppa og blødde i hele tryne. Han husker ikke noe av hva som skjedde, og skjønte ikke en dritt når han våkna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig, her er mitt bidrag til denne tråden.

En augustkveld for et par år siden var jeg på byen med gode venner, hvor jeg blir sjekket opp av en relativt grei dame (Ølbriller, check) som dro meg med hjem til henne. Sparer dere for detaljene her but, dagen etterpå våknet jeg opp og spiste frokost med søsteren hennes, sønn til søster på 2 år og vedkommende jeg delte seng med. Har aldri opplevd et mer pinlig øyeblikk enn å konversere med søsteren til dama som du har delt seng og andre ting med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...