Gå til innhold

Beste historier fra fylla!


Fez

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Legger til enda en; Var på guttetur til Kos i fjor sommer. Kjøpte en såkalt fin fishbowl (3l sprit, godnatt) Ble god iformen, altfor god. Etterhvert ble jeg å en nedlender så tøffe at vi skulle slå ned i denne fishbowlen, og knuse isbitene. Da jeg snudde meg tok noen et glass oppi, og jeg hamra løs flere ganger. Resultat: 427068_10151129337305399_453167842_n.jpg

Noen tok ett GLASS oppi :o De/ den personen må jo ha manglet ett betydelig antall hjerneceller :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo ta med en til jeg kom på nå.

Er mange år siden.

Meg og venne gjengen hadde vært på hard-fylla. Kvelden i seg selv var kjempe bra. Men problemet startet da jeg skulle hjem til en kamerat å sove. Han fikk jeg jo selvsagt ikke tak i. Så da var det vanskelig å komme seg inn til han. På et eller annet vis klarte jeg å komme meg inn i bakgården på bygget. Å her var jo det ingen vei inn, trodde jeg. Så da var det kun et alternativ, klatre! Han bor i 5 etasje. Etter noen meter hører jeg langt innen i fra, en edru stemme, som mener dette er en svært dårlig ide. Så etter litt debatt med meg selv klatrer jeg ned igjen.

Oppdager en ganske så gjemt dør bak noen kontieinere, til min store lettelse er den åpen. Stor glede da jeg øyner et håp om at dette er veien mot en deilig seng som venter på meg.

Etter litt om og men så befinner jeg meg plutselig mitt inne på et advokat kontor. Skriver ca 20 post-it lapper på alle data skjermer: HUSK Å LÅS DØREN!

Finner en kaffe maskin og tar en kopp. Er til dags dato den beste kaffen jeg har smakt. I en blanding av litt nervøsitet, kjempe full og mye egen morro finner jeg ut at jeg må gjør mer. På et eller annet vis klarer jeg å finne telefon nummeret til en av de som jobber der. Ringer han, dette er halv 5ish på morgningen, "ehhh du jeg sitter på pulten din, ville bare informere om at dere må huske å LØSE DØREN".

Fant en utgang til kontoret, som ledet til trappene opp til han jeg skulle sove hos.

Våknet med et lite lurt smil dagen etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og ein kompis var på utveksling i Tyskland. Kjøpte inn 60% rom som vi blanda 50/50 med cola.

Stakk ut på ei studentbule der dei åpenbart hadde satsa på ein roleg kveld. Vi vart nekta servering.

Dette var sjølvsagt totalt uakseptabelt, og vi begynte å krangle med samtlige som var der på gebrokkent tysk-engelsk.

Vi vart eskortert heim av politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vel ta dem som ikke er for interne :)

Ja, jeg husker en god del selv om jeg er møkkings, og noe er jeg blitt fortalt, når jeg har valgt å fortrenge det..

Nyttårsaften 2011: Jeg er på fest hos superkåt homo(de fleste av mine historier inneholder han, besteste<3), det er full fest hele natta, på mårningen begynner det sånn smått å tynnes ut. I 7 tida har de fleste dratt, vi er fire igjen, et kjærestepar som ligger å småknuller på sofaen mens jeg og superkåt homo sitter å sikler på muskelmenn på dataen i samme rommet. Kjæresteparet sovner etter hvert. Jeg og homo sitter å drikker tett frem til klokka er halv 11. Da ringer jeg pappa og ber han komme å hente meg. Jeg og homo legger oss til å slappe av mens vi venter på at jeg skal bli henta. Vi sovner. 3 timer senere hyler hun ene som ligger i stua om at jeg for helvete får se å ta den forbanna telefonen som har ringt i timesvis. Mamma og pappa hadde da kjørt rundt i Tromsø sentrum i 3 timer på leiting etter meg siden jeg ikke hadde dukket opp der jeg hadde sagt at jeg skulle. Hjem en rask tur for å dusje, sove en liten halvtime, før det kjøres en time til det obligatoriske familieselskapet første nyttårsdag. Jeg tilbringer hele kvelden med å springe mellom soverommet til tante og do. Kalkun når man er fyllesjuk? Neitakk... I ettertid pratet slekta veldig mye om alkoholisme og det negative med å drikke...

Nyttårsaften 2012: Jeg og superkåt homo hadde vært på fest hos ei vi hadde jobba med. Når folk begynte å dra hjem, og hun som hadde festen sovna i en stol, fant noen av oss ut at vi skulle dra hjem til homo for å drikke vidre. Homo hadde en liten ting for en svensk unggutt som han jobba med(jeg var ferdig på den jobben før han begynte der). Dessverre for homo var ikke unggutten særlig intressert i menn, men mer intressert i meg. Vi tre var til slutt alene, og homo er mer en påtrengende på stakkarsen. Etter noen timer og mye kjeft fra meg, finner han ut at han skal lure svensken(???) med å kline med meg(da må jo svensken få lyst på han, superkåt homologikk i fylla), noe som ikke får svensken direkte tent. Jeg jager homo inn på soverommet etterhvert, homo hyler ut "Men Astrid, da skal du love mæ at du skal knulle mæ!!". Han sovna før han traff senga. Svensken var litt redd homo i noen dager, men så ble de vist bestbuddis igjen :)

Roskilde 2012: Vi er en liten gjeng i alle aldre(21, 30, 31, 32, 42, 48 og 54 år), og vi hadde vært inne i roskildeby, på vår favorittplass Teatercafeen, ei brun bule av en innrøkt og alkoholisert plass(høydepunktet dems er når vi kommer, for vi lager så mye liv og drikker så mye at de har sikkert råd til husleie i 4 måneder etterpå). Han på 30 fikk meg til å ta en nordnorsk shot med SmåBlå(nesten som tyrker, bare søtere), han hadde kjøpt to "shotter", også kaldt to halvliter ølglass med det. En nordnorsk shot vil da si det ene glasset, på en shot. Jeg er ingen pingle, så det ble enda mer etter det glasset. Jeg var fin og full, danset med alle de danske alkisene på 65+, klinte med superkåt homo, trua han på 30 med at jeg skulle banke han, klinte ifølge superkåt homo med han på 54(om det er fakta er jeg glad jeg ikke husker akkurat det) og kjøpte is til alle på puben på kiosken ved siden av. Når vi senere kommer tilbake til festivalen, springer jeg i helt feil retning, og de alle begynner å lete etter meg. De fant meg tre timer senere i teltet til meg og homo.

Jeg og homo var kin på skikkelig party ei natt de andre hadde lagt seg tidlig, vi fant noen danske smågutter med anlegg på hjul utfor "kvikkymark", og dreiv å dansa og styrte, med hjelm på og alt. Selvlysende maling fant vi i teltet til noen danske jenter som sov. Homo blei mer kåt en vanlig, og prøvde seg på em av de danske guttene, etter hvert ble han så intens at de tok vogna si å sprang. Vi sprang etter, og de sprang enda fortere. Men så så vi noen som hadde enda kulere anleggsvogn, så vi orka ikke springe etter dem. Når vi på morgenkvisten fant ut at vi skulle dra tilbake til campen for å sove litt sa homo til meg; "Astrid, i mårra, så drar vi inn til køben å kjøpe dæ en strap-on, så kan du knulle mæ, før æ får mæ vest ikke nåkka her nede". Han fikk aldri den strap-on'en..

Jeg var møkk dritings en dag, og han på 30 fant ut at det kunne være lurt å passe på meg. Jeg springer som en gal rundt om mellom alle teltene på vei tilbake fra konsert og han springer etter. Plutselig bråstopper jeg og begynner å hyle og skrike om stjerner som er på vei ned til jorda og romvesen som skulle spise meg, før jeg springer vidre fordi jeg skulle skaffe en hestedrosje(??). Han mista meg etterhvert, men fant meg igjen i campen der jeg satt å blanda meg slush og rom.

Jeg, superkåt homo, han på 30 og hun på 48 sitter ute i campen og prater, homo og hun på 48 går i teltet til meg og homo for å prate( han var ikke i topphumør, en tidligre kjæreste hadde tatt livet sitt et par dager før). Planen var at vi alle skulle sove inni teltet( som er et tomannstelt...), men jeg og han på 30 fant ut at vi ikke orka å våkne i et trangt telt med dårlig luft og en tempratur på sikkert 50 noen timer senere, så vi legger oss i teltet til broren hans( han på 32) siden han og hun på 42 ligger og knuller på en madrass utenfor teltene. Før noen av oss egentlig vet hva som skjer har vi sex, men vi fant ut at det var like så greit å bare ha det siden han uansett ikke ville ha sjangs på hun lesbiske jenta i campen ved siden av og jeg ikke så noen andre jeg kunne tenke meg. Logisk nok liksom.

August 2012: Deler av roskildegjengen er samlet på Jevnaker på fest og julefeiring hos han på 54(Ja, vi er helt normal, jul er alltid 5 august for oss!!). Jeg og han på 30 ligger å tafser på hverandre på det ene rommet tidlig på morgenen, broren hans og hun på 42 har sex på stua, og homo sover på en halvtom tuftmadras på guvet inne hos oss. Jeg sier til han på 30 "om ikkje du knulle mæ snart, så kommer æ til å banke dæ" og han svarer så pent; "ja men se no å få av dæ boksa da før faen". Da hyler jeg ut; "æ kan jo ikkje ha sex me dæ her no, homo ligg jop å sover på golvet!!" Homo var så full at han ikke ville våkna om det sto et 17mai korps utfor rommet og elefanter hadde trampa rundt han... jæjæ, ikke godt nok for meg..

Vi hadde juletre, julegaver og ribbe på den julaften! stua var overpynta!

Oktober 2012: jeg og homo er tilbake på jevnaker, han på 32 og han på 54 har fest, vi skal på konsert, homo blir kasta ut av lokalet fordi han er for full og hadde lagt ann på litt for mange blir jeg fortalt av eieren av stedet. Eieren var også min personlige vakt den kvelden, siden alle single mannfolk på 40+ hadde fått øye på hun platinablonde heavyrockejenta med mer guts enn hva de selv innehavet. Jeg ble påspandert mer drikke enn hva jeg hadde trodd var mulig å få iløpet av et liv. Dagen etter våkner jeg med tidenes nakkesmerte og prøver å kurere det med mer drikke. Vi drakk i tre dager før jeg innså at det skyltes all headbanginga under konserten... IQ level -85!!

Julebord med jobben: Danskebåten! jædda! Jeg skulle bare drikke det vi fikk til maten hadde jeg sagt.... Jeg var den fulleste på hele båten, det er jeg sikker på! Og jeg var on fire! Jeg ble lagt ann på av kvinner og menn i alle aldre, og dreiv bare å danset rundt på dansegulvet som den luremusa jeg blandt venner er kjent for å være når jeg er i godt humør og for full. De fleste av jobbfolka (megselv inkludert) danset en helt awesome dans til MJ sin Thriller, og vi ble fort kjent som gjengen som lagde liv, og de fleste trodde at vi var profesjonelle dansere (ja, vi fikk sykt mye spørsmål om akkurat det). På tilbaketuren var de fleste ganske redusert og la seg tidlig etter at vi hadde hadt karaokeshow, så jeg fant ut at jeg skulle skaffe nye venner. Endte på rom med en fyr jeg kun vet fornavnet på, og det er vel bare fordi alle de som kom inn på rommet mens vi hadde sex brukte navnet hans. Jeg ble til slutt lei av å være der siden han var kjedelig i senga, og det til stadig kom inn ei jente som var litt småforelska i han som dreiv å sippa og grein fordi hun var kasta ut av rommet til henne og venninna, fordi venninna skulle ha sex med kompisen hans. Jeg fikk ikke sove da jeg kom tilbake til min lugar. så da vi endelig kom på land, var det rett opp på jobb for min del, for jeg skulle nemmelig kjøre et julebord for 20 stykk den kvelden, alene. Jeg var fyllesjuk i ei uke etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen fan av alkohol - men;

en søt venninne av meg opplevde følgende;

Vi skulle på Øya og da starter man som regel vors tidlig på dagen. Dagsfylla er noe helt annet vil jeg påstå - alt blir så mye mer synlig:P

I godt humør og gira på Kanye West som skal spille på kvelden den dagen, setter vi oss på trikken rundt typ 14.00 Fra Majorstuen og frem til Middelalderparken klarer hun å tømme enda en flaske vin - noe som resulterer i at hun er relativt dritings når vi kommer frem. Enda bedre er det at hun har glemt billetten sin - noe hun oppdager når vi står i kø. Av en eller annen grunn ender hun opp med å dra alene tilbake til leiligheten for å hente billetten. Hun har fortalt i ettertid at hun gikk på trikken bakerst. Møkk drita har hun gått fra bakerst i trikken og frem til sjåføren i sikksakk, bedt han pent om å stoppe så hun kan spy. Snill som han er stopper han trikken og hun står på nederste trappetrinn mens hun spyr ut av døren for så å gå tilbake bakerst i trikken og sette seg ned. Trikken er full av folk - midt i rushtid. Når hun kommer hjem går hun og legger seg, for så å våkne når vi ringer og spør hvor hun er. Med et nødskrik rekker hun konserten - selvom hun må stå med en gjeng 14 år gamle gutter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen fan av alkohol - men;

en søt venninne av meg opplevde følgende;

Vi skulle på Øya og da starter man som regel vors tidlig på dagen. Dagsfylla er noe helt annet vil jeg påstå - alt blir så mye mer synlig:p

I godt humør og gira på Kanye West som skal spille på kvelden den dagen, setter vi oss på trikken rundt typ 14.00 Fra Majorstuen og frem til Middelalderparken klarer hun å tømme enda en flaske vin - noe som resulterer i at hun er relativt dritings når vi kommer frem. Enda bedre er det at hun har glemt billetten sin - noe hun oppdager når vi står i kø. Av en eller annen grunn ender hun opp med å dra alene tilbake til leiligheten for å hente billetten. Hun har fortalt i ettertid at hun gikk på trikken bakerst. Møkk drita har hun gått fra bakerst i trikken og frem til sjåføren i sikksakk, bedt han pent om å stoppe så hun kan spy. Snill som han er stopper han trikken og hun står på nederste trappetrinn mens hun spyr ut av døren for så å gå tilbake bakerst i trikken og sette seg ned. Trikken er full av folk - midt i rushtid. Når hun kommer hjem går hun og legger seg, for så å våkne når vi ringer og spør hvor hun er. Med et nødskrik rekker hun konserten - selvom hun må stå med en gjeng 14 år gamle gutter :)

Er det noe annet enn 14 år gamle gutter på en Kanye West konsert..? Og, "..Kanye West skal spille.." når startet han med det? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff hvor skal man starte.

Nr.1

Det var en fin sommerdag, jeg hadde vært oppe hele natten og spilt dataspill. Det var glo varmt ute, svetten rann og det hjalp ikke stort å ha vært våken i nesten 35 timer. Jeg var alene hjemme på denne tiden av dagen og ble plutselig tørst. Jeg tok en titt inn i kjøleskapet for å finne noe kaldt. Det eneste som var der var en 8 bokser med cider (Det var noe av de beste jeg har smakt) så jeg bestemte meg like så gjerne å drikke alle mens jeg spilte spill. Jeg har nå vært så flink og loner at jeg drakk meg selv full forran dataen alene. Far og søster kommer hjem på dette punktet rundt 8 om kvelden. Jeg hadde nå vært våken i omlag 40 timer og var nå full i tillegg. Jeg hyler ut til far og søster at nå tar gutten natta og taffser ned trappa. Jeg har en snodig drøm om at jeg tisser i en bøtte hele natten, lite visste jeg at jeg gikk i søvne opp trappa, tisset i en hvit varmeovn (heldigvis avslått) og skriker til min far som kommer ut hysterisk "Jeg vet hvor doen er, bare la meg være i fred". Needless to say, det var veldig awkward når jeg fikk høre hva jeg hadde gjort på vei til flyplassen med søstern min. :whistle:

Nr.2 Heftig hjemme fest til en kompis, jeg hadde bestemt meg for å bare drikke meg ødelagt og vell det gjorde jeg også.

Det gikk ned 1 liter med vodka i løpet av noen få timer samt mye annet tull som ble kasta rundt på festen. På dette punktet er jeg sørpe full, ødelagt, trøtt og bare ferdig. Jeg tussler hjem og i det jeg går, finner jeg en stor rund disse som man kan være mange opp i. Back to the story! Jeg finner ut at, jeg kan like gjerne sove ute, det regner jo ikke uansett så what the hell. Jeg var stygge full så jeg slokknet på sekundet, klokken var vell rundt 5-6 på morgenen. Jeg våkner temmelig full enda av at noen unger står rundt meg som hyler og skriker. Jeg våkner til og prøver frebilsk å komme meg ut av dissen. Great success! Tar 2 steg detter og sovner igjen. Våkner omsider går hjem spiser litt potetgull og sovner på sofaen igjen.

575473_434649453266094_1783000506_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden trenger Rock og SIGGA

Haha jeg har startet å skrive i denne tråden flere ganger, men så bare tatt det bort. Alt det morsomste er altfor drøyt til å poste på internett. Men jeg kan jo nevne at jeg har fått en egen tilstand av berusethet(?) oppkalt etter meg. De spør meg bare om jeg skal bli kattesand-drita.

Jeg vil ikke vite historien bak det navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg har noe i denne tråden å gjøre, men jeg har da..

- Sovnet på Oslo S etter julebord på jobben, for så å våkne opp å innse at det å sove PÅ jobben var en bedre ide. Våknet opp dagen etter og utløste alarmen i hele bygget på JERNBANETORGET i Oslo. Kult når vaktservice kom og lo seg i hjel av meg, og enda kulere da sjefen så regninga på utrykningen dagen etterpå..

- Forsøkt å rane en Shellstasjon med en paraply, for så å skjelle ut mannen for at han ikke hadde sukkerfri brus jeg kunne ta.

- Fått Liive til å bruke ca 50 minutter på å frakte meg 300 m hjem til Fredrik da jeg nektet å tro at han bodde i den retningen. Jeg skylder fortsatt på Shooesfly for den massive shottespanderinga.

Beklager Lilo, Keegil, @Dag @Mette M, Tor, Eliza og alle andre for at jeg kalte dere mongolide idioter. OG spesielt beklager til Fredrik for at jeg klaget på alt du gjorde. Dynetrekket jeg fikk var kjempefint

- Jeg vet ikke hvorfor, men jeg er på livstid utestengt fra alle aktiviteter som innebærer tequila

Og sååå myye mer.. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en til....... Dør av skam. Hadde vorset hjemme hos meg og fikk den briliante idèen om å ha på rosa og oransje onepiece, englevinger og krone. Da vi byttet fra sjåfør til buss i byen gikk vi forbi noen politi som stod midt på torget og sjekket at alt var ok og dum som jeg var gikk jeg bort og spurte om jeg kunne blåse i alkometeret for å finne ut hvor mye mer jeg kunne drikke uten å dø. Fikk faktisk lov........ Men det var jævlig åndssvakt for de kjørte meg på legevakten for en sjekk. Tidllig kveld den dagen (hvis du er jævlig god på youtube, så finnes det en film av det der et sted).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg ikke hadde noen, men så kom jeg på første gang jeg drakk meg full... i Egypt på familieferie, med en litt for grei kusine som var noen år eldre enn meg! :)

Vi ankommer en bar, og jeg bestiller meg en vodka. Jeg hadde jo aldri sett en shot før, så jeg trodde at et glass vodka tilsvarte en shot, så jeg hiver den innpå.:cool: Bestiller en til i samme slengen, får denne ned like fort. Det har nå godt ca 10 minutter, og jeg har fått i meg to glass vodka. Da skulle det bare mangle at jeg bestiller en stor drink, med ekstra mye alkohol i. Dette husker jeg, og denne gikk også ned ganske fort. Etter dette husker jeg ingenting, men har blitt fortalt resten av kusina mi. Jeg hadde da snakket masse med en mann som hadde hengt med meg og kusina mi, som var super creepy. Hadde sagt "I love you" en hel del ganger, og kommet med en hel del kjærlighetserklæringer. Det må nevnes at han var dobbelt så gammel som meg og hadde prøvd seg på meg tidligere den ferien.:huh: Han stikker etter hvert, forståelig nok. Kusina mi skjønner at det kanskje kan være lurt å få meg med hjem, så hun drar meg med seg. Dette var et utested i andre etasje, så vi måtte ned en steintrapp. I denne steintrappen hadde jeg visstnok ropt "I can flyyy" og hoppet med hodet først ned trappen. Hadde slått hodet mitt så hardt i steingulvet at kusina mi hadde fryktet for at jeg skulle få en slags hjerneskade av det. Hun prøvde å slepe meg med videre, men det var ikke så lett. Heldigvis møter hun på en hotellansatt som hjelper henne, og bærer meg hjem og legger meg i senga. Kusina mi går på do, og når hun kommer tilbake så har visstnok denne hotellansatte begynt å kneppe opp buksa mi for "hjelpe til å kle av meg". Hun jager han ut. Jeg sovner fort, men er jo selvsagt ganske dårlig, så i løpet av natta hadde kusina mi våknet opp av at jeg visstnok hadde løftet på puta mi og spydd under puta, sagt "jeg spydde litt under puta mi, jeg", før jeg sov søtt videre.:p

Må nevnes at jeg sjeldent(kanskje aldri) har blacket ut etter dette. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Got one more! ;)

Jeg hadde nettopp dumpa typen min, men jeg hadde ikke noe sted å bo, så jeg sov på en campingseng på soverommet hans.

Han dro på fylla, og kom hjem skikkelig dritings.

Han sovna, jeg sovna, også våkna jeg av noen lyder og satt meg opp i senga og så at han var på vei til å reise seg og snubla litt rundt, da han snudde seg retning senga tok ut snabben og pissa i sin egen seng.

Jeg ble helt målløs og klarte ikke reagere, og det hadde begynt å renne ned på gulvet så jeg ville ikke gå ut av sengen.

Han gjorde seg ferdig og la seg oppi senga igjen.

Jeg prøvde å vekke han med å rope på han, men han hadde blækka helt, så jeg begynte å kaste ting på han til han endelig våkna.

Eneste han gjorde var å ta av lakenet og legge en håndduk på så sov han i pisset sitt resten av natta. Kjente et lite behov for å kaste opp når jeg så det, og jeg var så glad for at jeg hadde dumpa han noen dager tidligere, ellers hadde jeg liggi i senga og sikkert blitt pissa på :sour:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...