Gå til innhold

Beste historier fra fylla!


Fez

Anbefalte innlegg

Teller det hvis jeg ikke er helt sikker på at det er en god historie enda? Skjedde iallefall for ca 4 timer sida... (noe som innebærer at jeg muligens enda har ei promille som tilsier at jeg ikke burde kjøre bil. Alt annet jeg kunne "kjørt" er jeg rent fysiologisk midlertidig forhindret fra å kjøre) Uansett. Tusler ned fra leiligheten til en liten fest jeg skal på, på Grünerløkka. Alltid koselig det. I god norsk ånd, så har jeg selvfølgelig benyttet anledningen til å bøtte nedå litt før vorspielet. (hadde jo tatt seg ut å møte opp på festen før festen edru!) Uansett. Nede forbi Gråunerløkka studenthybelleilighetfaenskap så er det en stakkarslig type som oppsøker meg, og på en veldig vennlig måte ber meg om å vise hva jeg har i høyrelomma. Når jeg påpeker at jeg for øyeblikket ikke er helt sikker på hvilken lomme høyre er, og dersom jeg visste det ikke ville vite om han mente min eller hans...- Så er hans å vennlig å bruke hjelpemidler for å illustrere intensjonene hans. Det som skjer seinere er jeg litt usikker på. Men jeg husker at han hyler og bærer seg, og at blålysmenneskene snakker med meg og spør om alt går bra... hvorpå jeg selvfølgelig påpeker at jeg er litt redd for at jeg kommer for seint til festen. Men ja... for å summere det enkelt... I fylla... så fikk jeg politiskyss TIL festen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Got one more! ;)

Jeg hadde nettopp dumpa typen min, men jeg hadde ikke noe sted å bo, så jeg sov på en campingseng på soverommet hans.

Han dro på fylla, og kom hjem skikkelig dritings.

Han sovna, jeg sovna, også våkna jeg av noen lyder og satt meg opp i senga og så at han var på vei til å reise seg og snubla litt rundt, da han snudde seg retning senga tok ut snabben og pissa i sin egen seng.

Jeg ble helt målløs og klarte ikke reagere, og det hadde begynt å renne ned på gulvet så jeg ville ikke gå ut av sengen.

Han gjorde seg ferdig og la seg oppi senga igjen.

Jeg prøvde å vekke han med å rope på han, men han hadde blækka helt, så jeg begynte å kaste ting på han til han endelig våkna.

Eneste han gjorde var å ta av lakenet og legge en håndduk på så sov han i pisset sitt resten av natta. Kjente et lite behov for å kaste opp når jeg så det, og jeg var så glad for at jeg hadde dumpa han noen dager tidligere, ellers hadde jeg liggi i senga og sikkert blitt pissa på :sour:

:X3: Old asian proverb : THAI MING

Lenke til kommentar
Del på andre sider

traff en fyr på ferie . hadde one night stand med han. jeg 29 ,han 23. Traff han flere ganger etter den one night standen. da jeg skulle dra hjem betrodde han meg at han nettopp hadde fylt 18 år. altså han løy. hahah

Puma the manmaker *host* :cat:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mange å skimte til, men jeg har én som jeg flirer godt av den dag i dag.

Jeg var vel rundt 15-16 år, og som mange andre, så var det bytur som var tingen.

Hatt en fin kveld på byen, mye pils og godt selskap, så hvorfor ikke spare noen kroner å ta bussen hjem i stedet for taxi.

Joda - taxi burde jeg tatt. Meg og en kompis finner ut at vi skal ta bussen. Setter oss fint tilrette på benken og venter. Så sprenger blæra mi på. Yessda, frem med "littlekaren" å pisser i hjørnet i busskuret. Mye folk som ler, peker og slikt, men jeg skal jo selvsagt få dem til å flire enda mer. Ikke spør meg hvorfor, mulig fordi jeg fryser - men klarer da å legge meg ned for å hvile litt i mitt eget piss. Hvordan i huleste steike er det mulig å gjøre slikt?

Det ender jo opp med at bussen ikke kommer, og at min noe mindre dritafulle venn må bare meg hjem, gjennomvåt av piss. Var en bra kveld da, i det minste.(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er faktisk perfekt for meg, men de groveste får jeg unlate. Her er i alle fall 1 litt søt en (sånn praktisk talt):

Skulle ut, hadde drukket 1 vinflaske og var ikke spesielt full. Dette var derimot kvelden hvor alle utesteden hvor vi hadde tenkt å dra til ikke ville slippe oss inn (vært på utestedene mange ganger før, men den kvelden skulle de nekte. Vi var alle over 20 så egentlig skulle det ikke være noe problem. Pene jenter og ikke for fulle).

Uansett, vi havner opp på stravinsky som er et drittsted. Type oppgradering av luux i aldersgrense til 20 år. Vel vi kommer oss inn og kjøper en tequila og en øl, og alt er greit. Etterpå skal vi bare bevege oss forbi dansegulvet og det er da jeg skjønner at jeg må ha mer tequila. Mange jukkende kaniner der. Vel jeg ender opp i mange tequila. Så blir ekstremt full. Surrer litt rundt på det utestedet her, før jeg tar turen hjemover til nach og det er her moroa starter.

På vei hjem så prøver jeg først å hoppe ut av taxien i fart. Hvem gjør det liksom? Joda, jeg. Tror jeg synes det begynte å bli vel dyrt og at nå kunne vi gå.

Vel senere på nachet, etter å ha kastet ned en hel flaske vin til så tar jeg plutselig på støvler og en jakke, sier hade og går. Jeg hadde nemlig tenkt meg på 7 eleven (vet ikke hvorfor). Vel så trasker jeg bort til 7 eleven. Denne er stengt (pusser opp), men jeg klarer å stå der i 5 minutter og lure på hvorfor døra ikke åpner. Så jeg trasker ned til neste 7 eleven. Jeg vet ikke hva som var planen å kjøpe, men jeg ender opp med å kjøpe 1 KG SUKKER. Og da med 10 kroner kontant og 25 på kort......

Hva faen liksom?! Hva skulle jeg med sukker?

Våkner opp neste morgen og lurer på hvem som har tatt med seg 1 kg sukker. Historien var nemlig egentlig svart, men det har siden kommet litt og litt tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange fine historier ute å går! Med litt respekt for meg selv skal jeg kort oppsumere noen uskyldige historier

- Den gangen jeg trodde en katt var en hund, eieren ble fornærmet over at jeg stilte spørsmål med hvorfor katta gikk i bånd

- Den gangen veggen var nærmere enn hva Usain Bolt i meg trodde

- Den gangen jeg sto opp, i stigende rus, og løp meg en løpetur

- Den eneste gangen jeg hadde drukket alt for mye og ikke klarte å stable beina på eller av fortauet.

- Den gangen jeg sovna på feil soverom og kjefta opp kamerater for å ha flyttet meg mens jeg sov

- Den gangen jeg ikke drakk men folk men at jeg var full

- Den gangen jeg forsøkte å forsvare min skjeløyde veninne mot bartenderen som ikke ville gi henne mer og drikke fordi hun var for full og ikke kunne "se" rett..

- Den gangen jeg på godt nordnorsk forklarte en nyinflytta hyggelig pakistaner hva vi nordleninger jovialt mente med hestkuk, som endte opp med at han, mindre edru enn meg, trodde det var legalt å kalle folk for hestkuk så lenge det var sagt på min dialekt og i en munter tone..

og til sist.. oslos gater har enda ikke tilgitt meg for mine brautende utspill på utvanna nordnorsk i kjent olufstil etter mange hyggelige lag ute på livet. Ironisk nok er jeg dårlig på drikke meg full, men å være en brautende nordlening er visst en naturlov uansett tilstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine historier ute å går! Med litt respekt for meg selv skal jeg kort oppsumere noen uskyldige historier

- Den gangen jeg trodde en katt var en hund, eieren ble fornærmet over at jeg stilte spørsmål med hvorfor katta gikk i bånd

- Den gangen veggen var nærmere enn hva Usain Bolt i meg trodde

- Den gangen jeg sto opp, i stigende rus, og løp meg en løpetur

- Den eneste gangen jeg hadde drukket alt for mye og ikke klarte å stable beina på eller av fortauet.

- Den gangen jeg sovna på feil soverom og kjefta opp kamerater for å ha flyttet meg mens jeg sov

- Den gangen jeg ikke drakk men folk men at jeg var full

- Den gangen jeg forsøkte å forsvare min skjeløyde veninne mot bartenderen som ikke ville gi henne mer og drikke fordi hun var for full og ikke kunne "se" rett..

- Den gangen jeg på godt nordnorsk forklarte en nyinflytta hyggelig pakistaner hva vi nordleninger jovialt mente med hestkuk, som endte opp med at han, mindre edru enn meg, trodde det var legalt å kalle folk for hestkuk så lenge det var sagt på min dialekt og i en munter tone..

og til sist.. oslos gater har enda ikke tilgitt meg for mine brautende utspill på utvanna nordnorsk i kjent olufstil etter mange hyggelige lag ute på livet. Ironisk nok er jeg dårlig på drikke meg full, men å være en brautende nordlening er visst en naturlov uansett tilstand.

ikke den gangen du sjekket opp to damer samtidig ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff. Blir dårlig av å tenke på det. Derfor jeg sjelden drikker, blir så sinnsykt dårlig. Blir kvalm bare av å skrive dette

Var i 40 årsdag og der var det fri flyt av champagne - hadde en kjempekveld til jeg plutselig våkner opp av at noen prøver å drukne meg.

Ligger da hjemme i badekaret (husker ikke noe om hvordan jeg kom dit) og siden jeg hadde spydd utover hele meg fant mannen ut at han skulle spyle meg før han putta meg i seng. Så han lempa meg i badekaret og skrudde på dusjen, jeg var jo nærmest bevisstløs og våknet opp av kaldt vann i trynet og trodde seriøst jeg skulle drukne. Samme natta våknet jeg av at jeg spydde i senga og sov videre i mitt eget spy. Hærlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer å drikke en 7,5dl vodka helt alene på en times tid.

unngå å drikke 7,5dl vodka + 6 gin tonic for da skifter jeg tydeligvis personlighet -,-

Beklager, men har sannelig problemer med å tro disse mengdene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahahaha:LOL: for en herlig tråd!(y):p

hehe har en god del historier men noen av de jeg var mest forvirra og skrekkslagen etter er disse to:

Hadde akkurat startet ny jobb, alle skulle skjenke "den nye jenta". Første kick off.. Som den skravlete og sosiale norlenningen jeg er kommer jeg fort i god stemning. Skjenkes i øst og vest og begynner å synes at mange av mine mannlige kollegaer er rimelig hotte;) Allerede før vi går ut fra jobb blacker jeg ut og dette er hva jeg er blitt fortalt: Sjefen ber meg passe på sin 18 år gamle sønn noe jeg sier meg helt enig i...o_O kommer oss til et utested hvor da denne lille tassen ikke slipper inn og jeg finner på den gode ideen at hvis han er kjæresten min slipper han sikkert inn. Noe han gjør og alle syns det er hysterisk morsomt:rolleyes:. Husker noe diverse dansing med diverse kollegaer, og jeg blir og fortalt dette siden..sosiale meg:whistle:. Er fortsatt ikke sikkert hva som skjer her. Men jeg bestemmer meg for at det er kjempesmart å gjemme lommeboka mi under trappa til utestedet, fordi den tar så stort plass når jeg danser. Noe jeg og tydeligvis forteller folk! smartingen :huh:. Så finner jeg brått ut at jeg vil hjem, har tydeligvis en avtale med flere kollegaer om å sove på jobben...noe jeg plutselig ikke vil. Sprader rett til noen ambulansefolk:!::bored:(hva skjedde her?) kollegaene mine tror jeg kjenner dem siden det ser sånn ut og jeg klarer å overtale dem til å kjøre meg hjem (y):angelic: Våkner opp i 8 tiden om morningen på min xs trapp sittende på en terassepute, uten lommebok og ingen anelse om hvordan i helsike jeg havnet her ! Har av en eller annen grunn fått med meg husnøkenle..og mobilen phu! Får en telefon fra sjefen der hun sier følgene setning: så morro med et nytt par på jobben! ehh hvilket par? hehe..joa og der begynner jeg å nøste opp historien, dagene etter følges av utspørring av kollegaer på jobb om hva som skjedde. Måtte så klart tigge penger til toget på stasjonen..for hadde ingen:dead: Lommeboka mi finner jeg faktisk under trappa på utestedet..hehe:ROFLMAO: noen ganger har jeg bare sykt flaks;)

En annen historie hvor jeg våkner og får litt panikk, samtidig som jeg gliser er som følger:

Hadde fått meg en ny veninne og vi fester masse sammen og er helt crazy begge to. Hun forteller meg at jeg plutselig bare ble borte. Denne veninna kjenner meg godt og ble da rimelig stressa(y):D. Jeg våkner den mornigen på et bad. Temmelig surrete. Det første jeg hører er rennende vann..åpner øynene og der ligger jeg på gulvet gitt, ser rett på en mann som driver og dusjer. Så bøyer jeg hodet bakover og der sitter det en mann på do!:roflmao::cat: Tror ikke jeg tenker så mye annet enn: hva faen skjedde???!! Overtaler dem til å kjøre meg til togstasjonen og er rimelig stressa i bilen...for hva skjedde? hehe hadde tydeligvis ikke hadde sex med dem eller noe. Men hadde møtt dem på byen, vært rimelig trøtt og hadde blitt med dem hjem. Hadde spurt om å låne doen og der hadde jeg sovnet:whistle::roflmao: yea haha hoff. Jaja ble brått våken den mårningen kan man si;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men har sannelig problemer med å tro disse mengdene.

Du kan tro hva du vil. Jeg hadde min egen 7,5dl vodkaflaske, illøpet av vorset og turen til togstasjon og på toget så ble den tom. Vorset varte en times tid, togturen kanskje 30min, og vi gikk kanskje i 30min så jepp, jeg brukte vel heller 2timer på den flaska(skrøyt på meg en time :o)

Hadde 5-6 drikkebonger, husker å ha kjøpt 2-3drinker men alle drikkebongene var borte da jeg våkna. Og jeg har drukket en halvliter vodka flere ganger uten å bli dårlig eller blække, har null problemer med å stå oppreist. Men tror det ble litt mye den kvelden siden jeg ikke husker å ha slått ned venninna mi(man bruker jo å huske sånt)

Må bsre nevnes at jeg tåler en del alkohol, satt å drakk med en fyr engang og vi tømte ei vinflaska hver og han ble helt "særr, æ e så full ass, hehhehehhe" mens jeg ble mer "rly? Æ e lett brisen...."

Men som sakt, kan tro hva du vil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre man har fysiologiske sperrer ala. manglende alkoholdehydrogenase (enzymet som bryter ned C2H5OH til CH3CHO i magesekken), så er det ganske klart at regelmessig inntak øker alkoholtoleransen.

(Kilde: Alcohol and Tolerance - Alcohol Alert No. 28-1995)

En av mine beste venner er knappe 160cm høy og kanskje 55kg, men drikker like mye eller mer enn meg :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagen etter festen får jeg en melding fra en jente som inviterte meg på festen. hun spurte om jeg husket noe særlig fra gårsdagen, jeg svarte at jeg husket det meste men det var noen "hull" i hukommelsen. får høre at jeg sa at jeg elsket henne, for så å legge armene mine rundt henne :blush: , hun dyttet meg vekk og jeg rett i bakken :banhappy: . møtte hun igjen dagen etterpå var litt små kleint. men mest frustrerende er at jeg at jeg ikke husker noe selv... :facepalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...