Gå til innhold

Beste historier fra fylla!


Fez

Anbefalte innlegg

Tenkte folk kunne dele sine beste.værste,kjipeste,morsomste fyllehistorier her!^^

Fant ikke noen andre tråder som har dette som tema, og ja, det er en fitnessblogg, men det er lov på "off topic"! :D

Tipper masse folk her inne har flaue, morsomme, kjipe historier vi andre kan få stor glede av å lese:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan starte med min egen:

Tokyo for 1,5 år siden. Jeg og ei venninne skulle på klubb, og vi hadde lite penger, så vi bestemmer oss for å virkelig tømme innpå med sprit på vors. Jeg klarer å drikke en 7,5dl vodka helt alene på en times tid.

På vei til festen begynte vi å krangle litt, og da vi kom inn krangla vi mer. Jeg fikk 5-6 gin tonic for drikke-bongene mine, og styrta sikkert de. Har mye blackouts her og husker ikke hva som skjedde fra selve festen, bortsett fra at jeg prøvde å snike meg inn i garderoben å hente klærne mine (hei norsk jente på 175cm, du kan aldri snike deg noen plass i japan) ...tilslutt så dro jeg fra festen alene, og fant en kiosk hvor jeg kjøpte junkfood for typ 200kr, og satt på trappa utafor og trøkka i meg maten da en utlending kom og spurte om jeg skulle være med hjem til han. "Ja, da skal jeg bare sove, og hvis du prøver deg på noe kommer jeg til å avlive deg" svarer jeg. Så vi setter oss i taxien, og kjører helt til huset hans når jeg plutselig kommer på at jeg ikke gidder å våkne i en fremmed fyr sin seng, eller jobbe livet av meg hele natta for å holde han unna, så jeg bare ber taxi sjåføren om å kjøre rett hjem til meg. Og jeg bodde i en annen by 2 timer utafor tokyo..... -,-

Turn kosta 1500kr, og jeg hadde ikke 1500kr...... så jeg lovte å overførte penger til taximannen og fikk kontonr hans osv(og prøvde å fikse det i ettertid men ble problemer med norsk-japansk bank) ...stakkars fyr.

Dagen etter fikk jeg besøk av venninna mi, og hu hadde en stor blåveis på venstre øye og kutt i øyebrynet. Ingen av oss hadde fått med oss hvordan det hadde skjedd, og vi lo av det og spøkte. Helt til hu fikk ei melding av en kompis som hadde vært på samme festen, men edru, og det viste seg at jeg hadde slått ned venninna mi :eek: (jeg har aldri vært voldelig i hele mitt liv, så ble sjokkert!) Men ja, jeg hadde slått hu ned K.O. style, og ingen av oss husker noe av det!

Var litt ekkelt en periode, men nå ler vi av det igjen, og jeg prøver aktivt å unngå å drikke 7,5dl vodka + 6 gin tonic for da skifter jeg tydeligvis personlighet -,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var nettopp på "treningsferie" på tenerife. Første kvelden dro vi ut, jeg hadde min gode venn skåne aquavit i fanget hele kvelden. Det resulterte i at man ble pretty wasted, og da vi hadde vært på byen og skulle hjem fant vi ut at vi sku gå fra utestedet til hotellet, langs stranden. Da vi gikk ett stykke stoppet vi opp for å sove på solsengene ved vannet. Som igjen resulterte i at vi gikk å bada med klæra på. Jeg mistet mobilen den kvelden, og vi har 2 teorier: Enten gravde vi den ned i sanda for å finne den igjen neste dag, eller så skulle vi svømme med musikk på (altså mobilen i hånda i vannet). Tror teori 2, er den mest aktuelle :(((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange som titter innom, uten å legge igjen historiene sine :( jeg elsker andre folk sine fyllehistorier......

Problemet er jo selvfølgelig at vi bare husker brudstykker fra historiene våre :p

Er ikke noe artig å bare si "Nei, jeg var ute med noen kompiser, og når jeg våkna så lå jeg under senga til ei dame jeg aldri har møtt før omtrent 80 km unna der jeg hadde starta festen". Så selv om historien er sann, så mister man jo all mulighet til å gjøre den spennende for andre :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan alltids dele, gremmer meg over akkurat denne episoden den dag i dag, hater at jeg skal være så tøff i trynet på fylla.

Hadde vært på byen og tuslet gjennom byen for å dra hos en kompis hvor jeg kunne låne sofaen hans. Fant ut at jeg var sulten så smatt innom burger king en tur på veien. Der var det som alltid lang kø og jeg gjorde mitt beste for å unngå at noen sneik forbi meg.

Men så var det ei jente da som sneik, og jeg ba henne drite i det, men hun påstod at neeeheii hun hadde ikke sneket. Jeg truet md at om hun ikke flyttet seg så skulle jeg rive håret av henne og hun sendte meg bare ett overlegent blikk som svar. Siden hele burger king hadde fått med seg diskusjonen og jeg ble provosert, følte jeg akkurat da at jeg måtte gjennomføre trusselen min for å ikke tape ansikt (jada stoltheten er enorm i fylla). Så ja, jeg røsket tak i håret hennes og dro til alt jeg hadde... Men jenta var ikke snau, hun røska tak i håret mitt og dro til alt hun hadde og sa at hun var sannelig ikke redd noen pønker som meg... Hvorpå en diskusjon fulgte som jeg ikke gidder å gjengi engang, fornærmet som jeg ble over å bli kalt pønker, når jeg hadde scenestil (lol at me). Jeg slipper ikke håret ditt før du slipper mitt sa hun, og jeg svarte at da har vi ett problem for jeg slipper ikke før du slipper. Så stod vi der da, med ett helvetes godt tak i håret til hverandre. Til slutt slapp jeg for jeg gidda ikke mere og sinnet hadde egentlig runnet ut for lenge siden.

Få øyeblikk senere får jeg dårlig samvittighet og sier unnskyld til henne, hun godtok den og sa hun sikkert ville gjort det samme selv om det hadde vært omvendt. Og vips stod vi der å holde rundt hverandre mens vi venta på burger...

Jepp, jenter er rare vi :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet er jo selvfølgelig at vi bare husker brudstykker fra historiene våre :p

Er ikke noe artig å bare si "Nei, jeg var ute med noen kompiser, og når jeg våkna så lå jeg under senga til ei dame jeg aldri har møtt før omtrent 80 km unna der jeg hadde starta festen". Så selv om historien er sann, så mister man jo all mulighet til å gjøre den spennende for andre :p

Har faktisk våkna en og en halv times togtur unna der jeg bor etter en fyllekule... Ikke mye kult... Og han hadde dratt på jobb så jeg måtte sitte med mora hans hele dagen til han kom hjem å kunne kjøre meg hjem siden jeg ikke akkurat hadde penger til tog og ikke skulle ha havnet der jeg havnet, kjente hverken han eller moren hans... Kleint :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er jo selvfølgelig at vi bare husker brudstykker fra historiene våre :p

Er ikke noe artig å bare si "Nei, jeg var ute med noen kompiser, og når jeg våkna så lå jeg under senga til ei dame jeg aldri har møtt før omtrent 80 km unna der jeg hadde starta festen". Så selv om historien er sann, så mister man jo all mulighet til å gjøre den spennende for andre :p

Jooo, det er spennende ^^ hvis det der er sant så er det drit morsomt, selv om du ikke kan skrive detaljert start til slutt hva som skjedde :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan alltids dele, gremmer meg over akkurat denne episoden den dag i dag, hater at jeg skal være så tøff i trynet på fylla.

Hadde vært på byen og tuslet gjennom byen for å dra hos en kompis hvor jeg kunne låne sofaen hans. Fant ut at jeg var sulten så smatt innom burger king en tur på veien. Der var det som alltid lang kø og jeg gjorde mitt beste for å unngå at noen sneik forbi meg.

Men så var det ei jente da som sneik, og jeg ba henne drite i det, men hun påstod at neeeheii hun hadde ikke sneket. Jeg truet md at om hun ikke flyttet seg så skulle jeg rive håret av henne og hun sendte meg bare ett overlegent blikk som svar. Siden hele burger king hadde fått med seg diskusjonen og jeg ble provosert, følte jeg akkurat da at jeg måtte gjennomføre trusselen min for å ikke tape ansikt (jada stoltheten er enorm i fylla). Så ja, jeg røsket tak i håret hennes og dro til alt jeg hadde... Men jenta var ikke snau, hun røska tak i håret mitt og dro til alt hun hadde og sa at hun var sannelig ikke redd noen pønker som meg... Hvorpå en diskusjon fulgte som jeg ikke gidder å gjengi engang, fornærmet som jeg ble over å bli kalt pønker, når jeg hadde scenestil (lol at me). Jeg slipper ikke håret ditt før du slipper mitt sa hun, og jeg svarte at da har vi ett problem for jeg slipper ikke før du slipper. Så stod vi der da, med ett helvetes godt tak i håret til hverandre. Til slutt slapp jeg for jeg gidda ikke mere og sinnet hadde egentlig runnet ut for lenge siden.

Få øyeblikk senere får jeg dårlig samvittighet og sier unnskyld til henne, hun godtok den og sa hun sikkert ville gjort det samme selv om det hadde vært omvendt. Og vips stod vi der å holde rundt hverandre mens vi venta på burger...

Jepp, jenter er rare vi :p

Haha, skjønner den der! :D kan ikke bare trekke seg unna når hele BK har hørt trusselen ^^

opplevde noe lignende i russetida, kom full og glad ut at 7-eleven, og der sto en skikkelig hunk. Jeg gjorde ikke noe, sa ikke noe, men han presterte å si at jeg var stygg. Og vi begynte å diskurtere og krangle om hvem som EGENTLIG VAR STYGGEST, også slo han til med en "du har stygg hud" komentar(og jeg hadde stygg hud)... Hadde ingenting å svare med, ble lei meg, og ville ikke bare trekke meg unna tapende. Så slo tanken meg at jeg måtte slå han og stikke av, for å ikke tape helt..

Så jeg ga han en backhand knyttneve rett i tryne og sprang unna ^^ (jeg løy ista når jeg sa jeg aldri har vært voldelig, til mitt forsvar, jeg synes han fortjente straffa si:cool: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk våkna en og en halv times togtur unna der jeg bor etter en fyllekule... Ikke mye kult... Og han hadde dratt på jobb så jeg måtte sitte med mora hans hele dagen til han kom hjem å kunne kjøre meg hjem siden jeg ikke akkurat hadde penger til tog og ikke skulle ha havnet der jeg havnet, kjente hverken han eller moren hans... Kleint :(

hehehe :D

jeg elsker den tråden her, sitter og ler(med lyd, mamma ser rart på meg :happy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på danskebåten med 2 kamerater.. Våket i "ballbingen" på vei hjem igjen av at noen unger sto og kastet baller i hode på meg. Skal nevnes at jeg var helt naken og ikke husker en eneste ting fra hele turen.. Måtte grave i ballene etter kortholderen med kort og etter husnøklene..

(y)(y)(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...