Gå til innhold

Beste historier fra fylla!


Fez

Anbefalte innlegg

Har en del, men får vel spre de pent utover. Starter med en som heller går utover en kompis av meg enn meg selv.

Vi var på klassetur, nå på tur fra Skottland til Bergen med båt. Alle var rimelig wasted etter en tur på taxfree fulgt av en tur i baren. Jeg hadde da gitt kompisen min to flasker Martini jeg hadde kjøpt da det viste seg at jeg ikke likte Martini likevel. Og gutten heller det i seg, hver en dråpe som om det var flytende gull.

Etter en stund går jeg og et par stykker og legger oss, og en liten time eller så etterpå kommer kompisen min og banker på døra til lugaren vår, og står der i bare boxeren og leverer følgende; "Jeg vet da pokker om jeg har drømt eller om det er sant, men jeg har for meg at jeg har drømt jeg var oppe på Sky Deck og så utover vannet. Det virka så virkelig og greier. Møtte to personer i heisen også. Jo, og så var jeg visst i bare boxeren..."

Vi vet til dags dato ikke om det kan ha skjedd eller ikke, men jeg vet hva jeg liker å tro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt for full på sprit. Tusla rundt i byen. Kom en kar bort til meg og spurte hva klokka var. Slo han alt jeg kunne med knyttneven rett i nesa så han falt i bakken. Løp så fort jeg kunne mens jeg lo høyt. Fant noen tiggere. La meg i fanget til hun ene og ga henne 200 kr. Var livredd for å vise meg offentlig i frykt for å treffe på han stakkars karen jeg hadde slått til. Han hadde ikke vært så blid etterpå, merkelig nok! Godt dette er endel år siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, men når eg skriv på data (spesielt forum o.l.) blir det oftast ei fin blanding av dialekt og nynorsk. Og her seier vi muleg, ikkje mogeleg. Derfor det blir slik;) Prøvar å skrive korrekt, men hender ofte at eg gir blaffen:whistle: (unngår dei vanskelegaste dialektsorda då, for å vere snill).

Det er faktisk lov å skrive både muleg og mogeleg på nynorsk...klammeform

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker da jeg våknet fullt påkledd under gulvteppet i gangen med en smeltet Snickers i hver hånd. Imponerende at jeg kom meg hjem.

Eller da jeg våknet sammen med en tidligere kompis, hylte i panikk og løp barbeint de tre kilometerne hjem mens jeg hørte på Raga Rockers - slakt i repeat og sang høyt. Tok selvsagt med telefonen og headsettet, hadde ikke tid til skoene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okej.. detta här är inte så bra. Jag kanske framstår som en person med mycket, mycket dålig karaktär men here it goes:

Jag var ute på byn, mötte på en fyr som är felles vän med några andra jag känner, mötte han flera gånger. En kväll tänkte jag att det var en bra idé att klina lite med den här stackars mannen. Problemet var bara det att jag inte var singel, jag hade kille (som jag inte kunde göra slut med för jag hade inte orkat ta det samtalet här, ska sägas att detta var i slutfasen av ett mycket dåligt förhållande..) Går i alla fall hem ensam, tänker inte mer på detta.

Någon vecka senare så sover jag över hos min kille, och hans familj, där han bodde några dagar. När vi vaknar på morgonen så säger min dåvarande killes mamma att hon hade hittat en VÄLDIGT full fyr ute på deras veranda - sovandes i - 20 kallgrader i februari. Men så berättar hon glatt att hon i alla fall har bäddat ner honom i gästrummet, ställt en vattenflaska vid sidan och några paracet. Så jag och min kille väntar ju spänt på att detta fyllo ska vakna och visa sig i huset.

Mannen kommer yrvaken ut från gästrummet, min dåvarande killes mamma (som är sykepleier, och ska ta VÄL hand om allt) inviterar såklart stackaren på frukost. När han kommer ut ur rummet ser han först på mig... jag ser på honom. Han ser på min dåvarande kille, och utbrister " Men vadfan...är det här din brorsa eller?"

OH MY GOD...detta var alltså mannen som har försökt sig på mig i flera veckor, som jag klinade med ute, och inte direkt hade avvisat. Jag var nödt till att försöka rädda situationen och sa snabbt: nej det är min kille, men jag ska åka hem nu, vi ska ut och åka snowboard, SES!!

Löpte av gårde, gjorde slut med min kille, och har förövrigt samlat på mig en hel del värre historier än denna sen den tid.

Fyfan. FLAUT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vert ute på byen for noen år siden. Akkurat blitt slutt med dama og var en del hard festing på den tida.

Hadde med meg 2 venninner hjem på nach. Dem raste inn i huset før jeg rakk ikke å skru av alarmen.

Og alarmen sto fortsatt på NR til x-en.

Gjett om hu var forbanna når a ringte meg siden hun hadde blitt vekket på natta av alarmfolka :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte en gammel venninne på byen, vi snakket og drakk litt sammen, før vi tok en taxi hjem til henne.. hun bodde hjemme hos faren sin(ganske stort hus i grunn).. og den kvelden var tanten og sønnen hennes på besøk hos faren, og de hadde fått soverommet til venninnen min.. noe hun tydeligvis glemte når vi kom hjem, ettersom vi veltet inn på rommet, for å så finne at det allerede ligger noen der.. så da gikk turen videre til lillebroren sitt rom, siden han ikke var hjemme den natten..

dagen derpå våkner vi av at det banker på døren, det er faren som sier at det er frokost.. det var ganske tydelig at venninnen min ikke kom hjem alene, og jeg vet ikke om faren gjorde det for å være morsom.. men det var ingen mulighet for å snike seg ut, uten å bli merket, og det var litt for kleint å bare sitte igjen på rommet.. så vi gikk ned for å spise frokost.. der satt faren, tanten og fetteren hennes.. faren ler.. de spør om hvordan vi kjenner hverandre, og hvor lenge vi har holdt på.. fakta er at jeg hadde vært med henne en gang for mange år siden, sammen med ganske mange andre - og siden har vi ikke snakket sammen. så å våkne opp med henne var ganske kleint i utgangspunktet.

trodde jeg hadde nådd toppen av kleinhet allerede da.. men det stoppet ikke der.. plutselig ble det en liten fest på kjøkkenet, hvor det var ganske mange tanter og onkler som lurer på hvem kjæresten til venninnen min er.. de fleste tok etter hvert tegningen.. men de synes det var veldig morsomt å lage en liten greie av at hun hadde hatt one night stand..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okej.. detta här är inte så bra. Jag kanske framstår som en person med mycket, mycket dålig karaktär men here it goes:

Jag var ute på byn, mötte på en fyr som är felles vän med några andra jag känner, mötte han flera gånger. En kväll tänkte jag att det var en bra idé att klina lite med den här stackars mannen. Problemet var bara det att jag inte var singel, jag hade kille (som jag inte kunde göra slut med för jag hade inte orkat ta det samtalet här, ska sägas att detta var i slutfasen av ett mycket dåligt förhållande..) Går i alla fall hem ensam, tänker inte mer på detta.

Någon vecka senare så sover jag över hos min kille, och hans familj, där han bodde några dagar. När vi vaknar på morgonen så säger min dåvarande killes mamma att hon hade hittat en VÄLDIGT full fyr ute på deras veranda - sovandes i - 20 kallgrader i februari. Men så berättar hon glatt att hon i alla fall har bäddat ner honom i gästrummet, ställt en vattenflaska vid sidan och några paracet. Så jag och min kille väntar ju spänt på att detta fyllo ska vakna och visa sig i huset.

Mannen kommer yrvaken ut från gästrummet, min dåvarande killes mamma (som är sykepleier, och ska ta VÄL hand om allt) inviterar såklart stackaren på frukost. När han kommer ut ur rummet ser han först på mig... jag ser på honom. Han ser på min dåvarande kille, och utbrister " Men vadfan...är det här din brorsa eller?"

OH MY GOD...detta var alltså mannen som har försökt sig på mig i flera veckor, som jag klinade med ute, och inte direkt hade avvisat. Jag var nödt till att försöka rädda situationen och sa snabbt: nej det är min kille, men jag ska åka hem nu, vi ska ut och åka snowboard, SES!!

Löpte av gårde, gjorde slut med min kille, och har förövrigt samlat på mig en hel del värre historier än denna sen den tid.

Fyfan. FLAUT.

Thats so Hollywood ! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebiltreff som 20 åring. Kom tidlig, begynte å drikke tidlig, ble tidlig full osv......

Vell husker lite, men våkner opp i baksetet på bilen, uten bukse. En bukse jeg ikke finner. Som inneholder alt, masse penger, kort, mobil osv. Løper litt febrilsk rundt å leter uten resultat. Etter 10 minutt kommer en grei frøken ut med buksen min i hånden. Den var "lagt" igjen i partyteltet til naboen. Fikk aldri noen god forklaring på hvorfor buksen hadde endt opp der....... Men jaja, alt innhold i lommene var det, så alt vell. Feiret med øl til frokost!!

Cupfinale. Herregud. Full pupp, ingen grenser, masse øl. Møter en grei lesbisk jente som jeg prøver å sjekke opp, uten særlig hell. Hun skal vise meg det hotteste stedet i byn. Synes mannfolkene er litt vell hyggelig, så blir ikke mange øl der.... Går videre til neste pub, aleine. Drikker shot, blir dritings. Hinsides. Blir kastet ut.... Tar pirat, blir ranet.... Går meg vill... Finner frem til leiligheten i 7 tiden, med en haug klemmentiner stjålet fra den lokale innvandrer sjappen. Fortsatt 2 dager til selve cupfinalen. Herregud, fyllenerver ut av helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter fylleturer til Kroatia, Gran Canaria, Riga, Tallinn, Ibizia ++ så er det igrunn for mye å nevne, og noen ting så ille at eg igrunn vegrer meg for å skrive det ned. Men kan ta noen småting...

Gran Canaria: 19år, første fylletur.. Driiiiittings, skulle finne et sted å gå på do. Ender opp med å følge etter en innkaster i 5min mellom noen bakgater, til en shaddy strippebule, der får eg gå på do. Blei så sendt til et lite mørkt rom, der kom det ei stripperinne som insisterte på at eg spanderte drekke på ho. Kjøpte ei øl sjøl, og gjorde det. Skulle betale, og det var ein håreisende pris. Hadde ikkje nok penger på meg (fant eg ut etter å ha drekki av ølen), og blei kasta ut. Bare flaks at eg ikkje blei fulgt til ein minibank eller noe.

Kroatia:

- Edru når eg kom heim fra stranda, gikk på badet med ein 2 sixpacker øl, barberte meg og dusja mens eg drakk. Kom ut av badet drittings, hadde da nesten drukket opp alt ølet på den korte tida.

Satt i maxitaxien og sang "min hatt den har tre kanter" mens eg prøvde å overbevise taxisjåføren på at det var ein "Norweigan Viking drinking song", og ropte Svend Karlsen sitater for fullt.

- Overtalte noen damer til å tru at ein kamerat hadde spilt i ringenes herre, og var millionær. De gikk på det...

- Prøvde fleire icebreakers osv fra How i meet youre mother, med lite hell.

- Var wingman for 3 australske rike folk, som eg skaffa damer til (fikk det til rart nok), og blei påspandert drikke, og bedt med tilbake til en yatch.

- Rota meg inn på et VIP område med masse fine damer, der var ein av Italias rikeste, + Alistar Overeem. Blei kasta ut av to SVÆRE folk som ville ta meg med ut av utestedet og gi meg juling, heldigvis stansa bartenderen som hadde servert meg heile kvelden det :)

- Ein kamerat skulle ha noe sterkt å røyke på, (eg gjør det ikkje sjøl), men fant ein kar på utsiden av eine klubben som solgte. Begynte da å prute med han for moro skyld, han kalte meg gjerrig, eg ba han dra til helvete, lurt igrunn når du står i ei mørk bakgate i kroatia med ein som selger stoff....

++++

Tallinn: Alt på samme kveld, dytta ein kamerat ned ei trapp, sparka ein anna i tryne med et uhell på dansegulvet, sto utafor hotellet kl 5 om morgen, så kommer eine kameraten min og spør hvor eg står der,: Eg sier at eg har blitt kasta ut. Han sier:

Nei nå stikker me på hotellet, eg sier: Da må me finne det først da? (Trudde sikkert at eg sto utafor et utested).

+ noen episoder som involverer Absinthe....

Riga: For vilt, taushetsplikt.

Ibiza: Samme som over, dog ei episode som ikkje omhandler meg, som er offentlig:

Kvelden starter med at 4 gutter sitter rolig å drekker, snakker om å holde over glasset sitt for å ikkje bli dopa, kun kjøpe flaske øl, holde sammen, og andre lure ting. Utpå kvelden går alle på hvert sitt utested, og helvete starter.

Kameraten min blir frastjelt klokka si, springer etter ein kar, etter det heilt svart, våkner opp på sjukehuset.

Dagen etter våkner eg opp på hotellrommet av at telefon til rommet ringer, får beskjed av de på sjukehuset at eg må komme, og at kameraten min ligger der. Hopper i ein taxi og stikker ned...

Får beskjed om at eg må vente til legen kommer med å se han (ser for meg koma, hjerneskada, et eller annet).

Han kommer ned i resepsjonen med legen, dryp i armen, halve trynet er blått + ein del sting over eine øyet, kikker på meg og sier: HVEM ER DU?

Jævla kødden bare tuller, eg sitter der med sjokk...

Han må ut med 7000kr for ambulanse og legehjelp (får det igjen av forsikringa, men får beskjed av sjukehuset om å kun si til de at han datt ved bassenget eller noe hahaha).

Han blir med ut seinere på kvelden, og vi fortsetter i samme tralten. Møter på folk som har sett hva som skjedde:

Han mot 3 stk (som var forøvrig noe russisk mafia vistnok), han her har brunt belte i twaekondo eller hvordan det skrives.. Hadde nesten tatt de heilt til ein fikk inn et slag.

Så det var Ibiza... OG det var ikkje værste som skjedde den kvelden :nin:

Ellers så er det ganske standard, gjør alt ein ikkje skal gjøre på tur.. Pirat taxi (og stoppe i minibank å ta ut penger). Mørke bakgater/parker, gå aleine, osv osv... Men hittil har det gått bra :)

Til sommern går turen til Costa Rica, så det blir spennende :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte 14 rom og cola på julebord på jobben sin rekning ( Var full fra før ) Drakk dei, ødela badet på baren ( reiv ner ein vask og nåke knask ) Prøvde å mata bandet som spillte med rom og cola, blei kasta ut. Endte opp på hotellrommet med noen glass vin.

Benytta ambulansen som taxi heim frå fylla etter å ha spydd ned resepsjonen på eit tilfeldig hotell.

Våkna på haraldsplass sjukehus.

Gjort innbrudd i min egen boligblokk.

Leika med politiet ein god del gånga og våre i avisen.

Var i stavanger, endte på homsebar, drakk gratis på denne homsebaren, fann ei hyggelig ung jenta, tok ho med til eit hotell som var eit stykke vekke ifrå byn, ramponerte hotellet, pissa i eit skap, åt frukost buffe ( frå kjøkkenet på hotellet før den va åpna ), gjorde eit tappert forsøk på samleie, sovna i forsøket, våkna men ein kollega som ( låg i sengen vedsidenav ) sto å tok bilde av meg og frøken random. Hu går hjem, eg finner eit laken som ser ut som da har blitt gjort ein amputasjon på. Moren til denne frøken ringer meg og spør kor datteren er ? Stor forvirring. Trur hu spaserte i en 5 timer for å komme hjem. Har ikkje hørt mer fra hu etter det :o

Prøvd å steika grandis i valig mikrobølgeovn. ( nei da fungere ikkje )

Og mykkje meir spennandes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På gran canaria for litt over ett år siden: skulle ut 5. kvelden på rad, mamma nektet ettersom hun syntes jeg hadde vært for mye ute allerede. sneik meg ut likevel, tok taxi til noen trøndere jeg hadde blitt kjent med som bodde på et hotell i puerto rico. var en liten gjeng som vorsa, ble så snydens at jeg tydeligvis tryna ned trappa på vei til senteret. dette kunne jeg ikke huske neste dag, og lurte på hvorfor jeg hadde så inni helvettes vondt i ryggen. fikk sjokk da jeg så alle blåmerkene!

møtte på noen bekjente på en bar på senteret, ditcha de jeg hadde vorsa med og satte meg heller ned med dem. dansa på bardisken i de høyeste helene mine, klina med en bartender(haha, håper ikke han ble sparka pga det), gikk rundt og snakka spansk (trodde jeg var proff) med alle jeg møtte, osv. mista veska mi med røyken og pengene, sovna en liten time i parken sammen med ei anna jente, skulle ta taxi hjem i 8-tia om morgenen men hadde ikke penger.. så møtte jeg han bartenderen jeg klina med tidligere, og han var så snill å gi meg litt penger :D klatra over gjerdet og inn til leiligheta som var låst, satte meg utenfor døra med et par håndklær over meg og sovnet.. der fant mamma meg i 10-tia, og hun var ganske forbanna x)

tror ikke jeg skal nevne nyttårsaften engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På gran canaria for litt over ett år siden: skulle ut 5. kvelden på rad, mamma nektet ettersom hun syntes jeg hadde vært for mye ute allerede. sneik meg ut likevel, tok taxi til noen trøndere jeg hadde blitt kjent med som bodde på et hotell i puerto rico. var en liten gjeng som vorsa, ble så snydens at jeg tydeligvis tryna ned trappa på vei til senteret. dette kunne jeg ikke huske neste dag, og lurte på hvorfor jeg hadde så inni helvettes vondt i ryggen. fikk sjokk da jeg så alle blåmerkene!

møtte på noen bekjente på en bar på senteret, ditcha de jeg hadde vorsa med og satte meg heller ned med dem. dansa på bardisken i de høyeste helene mine, klina med en bartender(haha, håper ikke han ble sparka pga det), gikk rundt og snakka spansk (trodde jeg var proff) med alle jeg møtte, osv. mista veska mi med røyken og pengene, sovna en liten time i parken sammen med ei anna jente, skulle ta taxi hjem i 8-tia om morgenen men hadde ikke penger.. så møtte jeg han bartenderen jeg klina med tidligere, og han var så snill å gi meg litt penger :D klatra over gjerdet og inn til leiligheta som var låst, satte meg utenfor døra med et par håndklær over meg og sovnet.. der fant mamma meg i 10-tia, og hun var ganske forbanna x)

tror ikke jeg skal nevne nyttårsaften engang..

Harleys? ;) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...