Gå til innhold

Beste historier fra fylla!


Fez

Anbefalte innlegg

Vil dere drikke dere fra sans og samling, drite dere fullstendig ut foran venner, familie og kollegaer, sove i deres eget oppkast og piss, slik enkelte beskriver i denne tråden, skal dere selvsagt få lov til det, det er et fritt land. Whatever floats your boat.

Bak enhver avholdsmann, befinner det seg som regel en mørk fyllehistorie.(Tenk litt på den). Selv om noen av oss muligens har gått på én smell eller fem, så betyr ikke det at vi drikker slik alltid, eller at vi ikke er dedikert på trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tjihi ;)

Var litt morsomt å høre på lydopptak som en bekjent hadde lagt ut på face i natt. Tydelig at noen karer hadde det morsomt i går hehe..nesten som å høre på sånn "ringe-og-kødde- show" som pleier å være på radioen :lol:

hehe så det å ta opp sånne ting kan jo få litt forskjellige følger(y):sneaky:

bra feste spirit på folka her vertfall. Good to see:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo kjøre en liten oppramsing jeg og , fra mine tidligere fylleforferdeligheter :p

- Den gangen jeg kom hjem med en sko

-Den gangen jeg klina med 7 forskjellige på en kveld.. grøss.. ( hadde fått det for meg at det var en koselig måte å si hei til alle vennene mine på :p )

-Den gangen jeg drakk 0.7 l tequila rent, ble sendt hjem i taxi, båret ned trappen av mamma,spøy i vasken og anklaget halve familien for spyet dagen derpå, for det var hvertfall ikke meg :p

-Den gangen jeg begynte å hylgrine fordi jeg trodde jeg hadde mistet telefonen min

-Den gangen jeg begynte å grine fordi jeg trodde jeg måtte "prostituere" meg selv for en plass å sove

-Den gangen jeg fikk et utested til å skru av musikken så jeg kunne ringe til min egen telefon for å finne den, og den var i min egen veske

-Den gangen jeg fikk hele vennegjengen min til å lete i ørten minutter etter telefonen min, for så å finne den igjen i bh'en når jeg kom hjem

-Den gangen fitnessbloggen hadde meetup i skien

-Den gangen jeg ble så full at jeg ikke skjønte hvor jeg var og hva hvilken bokstav i alfabetet het og hvordan man kunne lese ( vanskelig å få taxi hjem )

har sikkert fler og:dry: .. godt jeg har sluttet å drikke så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo kjøre en liten oppramsing jeg og , fra mine tidligere fylleforferdeligheter :p

- Den gangen jeg kom hjem med en sko

-Den gangen jeg klina med 7 forskjellige på en kveld.. grøss.. ( hadde fått det for meg at det var en koselig måte å si hei til alle vennene mine på :p )

-Den gangen jeg drakk 0.7 l tequila rent, ble sendt hjem i taxi, båret ned trappen av mamma,spøy i vasken og anklaget halve familien for spyet dagen derpå, for det var hvertfall ikke meg :p

-Den gangen jeg begynte å hylgrine fordi jeg trodde jeg hadde mistet telefonen min

-Den gangen jeg begynte å grine fordi jeg trodde jeg måtte "prostituere" meg selv for en plass å sove

-Den gangen jeg fikk et utested til å skru av musikken så jeg kunne ringe til min egen telefon for å finne den, og den var i min egen veske

-Den gangen jeg fikk hele vennegjengen min til å lete i ørten minutter etter telefonen min, for så å finne den igjen i bh'en når jeg kom hjem

-Den gangen fitnessbloggen hadde meetup i skien

-Den gangen jeg ble så full at jeg ikke skjønte hvor jeg var og hva hvilken bokstav i alfabetet het og hvordan man kunne lese ( vanskelig å få taxi hjem )

har sikkert fler og:dry: .. godt jeg har sluttet å drikke så mye.

De telefonhistoriene blir aldri for gamle til å fortelle, bare vent til barna kommer!

"Hei vil du høre hva din mor gjorde engang, jo nå skal du høre..?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo lett å ta feil. Dere har jo omtrent identisk rygg!

(har ingenting med mønstergjenkjennelse og lik posing å gjøre, nope)

Haha, ja, det har du faktisk rett i :p Men at vi har nesten identisk rygg vet jeg ikke om Aleksander93 blir så fornøyd med å høre siden han har mye bedre rygg enn meg :p

Men on topic, ellers får vi vel kjeft :p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sommar

på fylla

henger med kul fyr

begge får lyst på ein joint

kul fyr har joint... på hytta

ok, korleis kjem me dit?

hytta er på ei anna øy, treng båt.

har ikkje båt

"låner" båt frå båthamna

køyrer lånt båt til hytta

røyker joint, good times

planen var å køyre tilbake, men begge er way too wasted til å køyre båt.

må overnatte på hytta.

vaknar neste morgon, hangover as fuck.

snike seg ut før dei andre på hytta vaknar.

fyller bensin på båten frå ei kanne funne i naust.

køyre lånt båt heim i tvilsom tilstand, og håpar ingen har merka noko.

parkerer lånt båt i båthanma.

byrjar å gå heim. får haik av kompis som skal på jobb

everything went better than expected :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei, jeg tar det som et kompliment, ryggen din er jo fantastisk! :)

Haha, da er vi jo enige da :roflmao:

Neida.

Joda. :cool:

:D

Men, ON TOPIC.

Jeg kan komme med en historie jeg.

Jeg ble henta av mamma kl 03 og måtte bli båret inn i baksetet på bilen, hvorpå jeg klarer å prestere å spørre mamma: 'Mamma, tror du jeg er full nå eller?' :roflmao: Haha, det var kanskje ikke så fantastisk morsomt.. men det var morsomt akkurat der og da :D

Ellers kan jeg fortelle om den gangen jeg:

.....

vet dere, jeg har ingen andre historier. Jeg er vel kjip og blir ikke full lengre, av den enkle grunnen at jeg ikke drikker forde jeg syns det smaker høgg :p Likevel er jeg den som har det mest moro når jeg er ute :D Haha, hadde vært moro å festa med noen her inne, selv om jeg ikke helt vet om jeg tør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, da er vi jo enige da :roflmao:

Neida.

Joda. :cool:

:D

Men, ON TOPIC.

Jeg kan komme med en historie jeg.

Jeg ble henta av mamma kl 03 og måtte bli båret inn i baksetet på bilen, hvorpå jeg klarer å prestere å spørre mamma: 'Mamma, tror du jeg er full nå eller?' :roflmao: Haha, det var kanskje ikke så fantastisk morsomt.. men det var morsomt akkurat der og da :D

Ellers kan jeg fortelle om den gangen jeg:

.....

vet dere, jeg har ingen andre historier. Jeg er vel kjip og blir ikke full lengre, av den enkle grunnen at jeg ikke drikker forde jeg syns det smaker høgg :p Likevel er jeg den som har det mest moro når jeg er ute :D Haha, hadde vært moro å festa med noen her inne, selv om jeg ikke helt vet om jeg tør.

Da vet jeg hvem som skal på party når en viss person kanskje kommer til Trondheim host host

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mange, men den beste (syns jeg) er kanskje når jeg og et par andre våknet av at vi hørte breking (type sau) i stuen (ja, det var en sau der) og det var kanskje 3-4 cm vann over hele gulvet (fra spylerslangen utenfor). Kanskje unødvendig å nevne hvordan ting ellers stod til. Det var mye jord, pinner og ødelagte klær (manglende klær) etc. Haha.

Hørte noe veldig lignende på Hallo P3 på radioen, var vel ikke tilfeldigvis deg? :) haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...