Gå til innhold

Beste historier fra fylla!


Fez

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var på en fest med et nygift par engang der begge to er fra beste vestkant og spesielt jenta er veldig fin på det og veldig sånn norsk-passiv aggressiv fortreffelig hvit perfekt jente.

Hun klager litt over at hun må være på samme fest som meg og noen andre Rugbyspillere og dette er litt under henne.

Noen timer senere er hun sørpedritings og har sex med en sånn autist-syndrom gutt på et av rommene, og jeg henter typen hennes opp og åpner døren og sier, SE!.

Det er helt sykt hvordan sannheten kommer frem med litt alkohol iblant.

Det verste verste at det var nyttårsaften hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, er lenge sidan sist eg var på ein skikkeleg fest (eller fest i det heile), men har opplevd, og gjort, mykje rart opp i gjennom.

Eg var 16, og hybelbuar.

Vi hadde vore på vors hos homo(hyggeleg kar, litt sær og med utruleg dårleg drag på gutane) som gikk i klassen til hybelveninna mi. Der eg vart introdusert for ein kjekk kar. Då vi skulle gå til festen vart eg, han kjekke,hybelveninna mi og homoen gåande i lag. Eg og han kjekke holdt hender. Plutseleg ser han kjekke på meg med eit blikk som seier noko sånt som ”:sneaky: hey, hey du er av den litt frampå typen;) ” og eg ser tilbake med eit ”hehe?:huh: ”.

Blir ikkje sagt noko om det, der og då, men litt seinare på festen kjem vi inn på temaet.

Det viste seg at han kjekke hadde blitt klådd på rompa medan vi gikk til festen, og trudde at eg hadde gjort det(kven ellers liksom, vi hadde flørte heile kvelden). Eg begynte le skikkeleg, og fikk hiksta fram at ”nei, det gjor eg ikkje” meir knising ”men eg trur eg veit kven det var, for homo sa til meg tidlegare at eg var heldig som hadde fått ”huka tak i” deg, då han synst du var skikkeleg digg!”.:lol:

Kan legge til at han kjekke var av den litt homoforbe typen og fekk litt noya av å ha blitt assgrabba av homo:ROFLMAO: Eg lo så eg ramla av stolen(ja, faktisk). Resten av kvelden(og i seinare tid) måtte eg vere livvakta til han kjekke, då han vart skremd kvar gong homo kom bort for å prate (noko han gjor ofte, i forsøk på å sjekke opp han kjekke).

Haha, eg og veninna mi ler godt av den episoden den dag i dag.

Fortsatt 16 og hybelbuar.

Var på fest med ein gjeng, hadde fått i meg ein del og hadde god promille. Vart noko missforståingar mellom meg og ein anna, den andre vart litt fornærma/sur og gikk. Då det gikk opp for meg, skulle eg sjølvsagt finne vedkomande og unnskylde og forklare kva eg eigentleg meinte. Eg beina ut, ikkje heilt beint vel og merke, men uansett vart eg paff over å plutseleg ligge på rygg å sjå opp i lufta, medan veldige latterbrøl kunne høyrast frå alle kantar.

Eg lurer på kva i alle dagar som skjedde, medan veninna mi og ein kompis hjelper meg på beina medan dei hikstar og forklarar at eg hadde klart å springe rett inn i ei parkert campingvogn (ikkje berre sneia den, men midt i langsida).:blush::whistle:

Fortsatt 16 og hybelbuar.

Vi skulle på natt til 1.mai fest, fikk oss skyss og kom oss til ”ingenmannsland” der festen foregikk. Først fikk eg for meg å nusse alle eg hilste på(why??:banghead: ). Slutta heldigvis etter ei lita stund.

Deretter sprang eg rundt å helste på ”gud og kvar mann”, framgangsmåten var å pirke folk på ryggen og når dei snur seg ser eg pent på dei og spør om eg kan få ein klem:shy: . Trur eg aldri har fått så mange klemmar på ein kveld før:P Var stort sett ukjente folk...

Seinare fikk eg høyre av ein kompis som var russ at han skulle bade før det vart 1.mai(var visst ein russeknute). ”Jaaaaa, bade!” jublar eg og begynner å kle av meg, kan ikkje vente når ein god ide har dukka opp. Gikk derfor rundt med vått undertøy til neste dag(og bhar tørkar pinadø aldri!). Korleis eg fann igjen kleda veit eg ikkje, men plutseleg fikk eg spørsmål om eg hadde mista eit kamera og vart peika bort mot ei samling folk som stod og såg på eitkvart. Eg gikk bort, såg det var kameraet mitt dei heldt på med, så strakte berre ut handa og sa ”takk”, fikk det med ein gong og vi slo av ein prat (fann div. tøysebilder dei hadde teke, då eg skjekka kameraet dagen etter).

Etter å ha festa der nokre timar, skulle festen forflyttast til næraste sentrum, som er typ 30-40min biltur unna. Eg fikk skyss med ei i klassa mi(mora hennar køyrde). Bilen var full og eg sat i midten bak. Heile turen (HEILE!) sat eg med hendene på framsetene og prata høglytt med mora til veninna mi. Kva vi pratar om anar eg ikkje:angelic: (veninna mi som fikk meg til å hugse den episoden, då ho var nokså flau over det heile).

På festen i sentrum (ca 30min biltur unna hybelen). Eg og nokre veninner hadde avtalt å overnatte hos ein kompis av ei veninne, eg visse kun at han heitte Dan. Etter å ha festa nokre timar var vi spreidde over det heile. Eg hadde lite pengar på telefonen(kontantkort) og nesten ikkje straum igjen. Visste heller ikkje tlfnr eller vegen til denne Dan.

Hadde difor ei frustrerande sms samtale med veninna mi, men ho halvsov (hadde reist til Dan tidlegare) og klarte ikkje å skjønne at eg var blakk, tom for straum og ikkje kunne vegen (Fikk adressa, men det hjalp ikkje meg, var jo blakk og ukjend i området), så til slutt hadde eg berre råd til å sende 1 sms til før eg var heilt fortapt.

Då satsa eg alt på eit kort, og sendte sms til einaste eg visste budde i området, ein kompis av hybelveninna mi (ein eg ikkje kjende, men han hadde vore sjåfør for oss av og til) og sa eg var fortapt i sentrum, kjende ingen å sove hos, var blakk, kald og trøtt, samt kvar eg var hen, med eit forsiktig spørsmål om å bli henta.

Fikk svar om at han var lagde. :cry:

...Eg hadde ikkje pengar til å trygle han, endå eg ville. Så eg hadde i grunn gitt opp håpet og holdt på å sovne på benken eg sat på, då eg plutseleg ser at eit smilande fjes som ser ned på meg og ristar på hovudet. Han kom jammen og henta meg, endå han var komen i seng(!!!) og til tross for at vi knapt kjende kvarandre(!!!). Eg har aldri vore så glad og takknemleg i mitt liv!

Enden på visa var at eg okkuperte nesten heile senga hans (stakkaren må nesten ha ramla på golvet)og brukte han som varmeflaske:coldfeet:(kjøleg kveld og det hadde regna ein del). Snakk om å vise takknemlegheit:unsure:

Morningen etter stussa eg på kvar eg var hen, før eg såg han og hugsa det. Eg kunne ikkje heilt forstå at eg hadde teke av meg alt utanom trusa når eg sov i senga til ein nokså ukjent mann? Og kvifor var bhen min så våt og kleda litt fuktige?

Badinga hugsa eg først då eg var heime, nokre timar seinare, då falt brikkene om kleda på plass.

Budde på internat, 17år.

Vi likte å ta oss ein fest av og til, men det var nattevakt på internatet, og alkohol var ikkje lov (vi var jo under 18, dei aller fleste). Likevel pleide vi å samle oss ved ein lavvo rett ved ein badestamp i nærområdet. Både bading og andre aktivitetar foregikk, uavhengig av årstid. (Er vel ikkje alle som går på fest i vernestøvlar og termodress?:) ).

Største utfordringa var uansett det å kome seg i seng utan at internatvakta oppdaga deg (eller, oppdaga at du var full). Ofte var det om å gjere å lokalisere vakta, snike inn ein person, som deretter opna eit glas, slik at resten kunne klatre inn. Eg har sett og vore med på uttallege forskjellege måtar å kome inn på. Men ein gong hugsar eg spesielt godt. Eg har ein tendens til å verte snill og hjelpsom i fylla (typ hønemor, som ryddar opp om noken sølar/knuser noko, passar på at ingen er i dårleg humør, driv førstehjelp(kuttskader o.l.), tek meg av dei som vert totalt dritings osv.).

Ein fest var det ei som hadde fått i seg aaaalt for mykje, dette var ei eg ikkje kjende, anna enn namnet og utsjånaden på. Likevel tok eg på meg delar av ansvaret for ho (dei andre var litt for opptatt med eiga festing). Etter at eg hadde vore ein anna stad og kom tilbake, hadde ho klart å få tak i endå meir og drikke, og var i ferd med å bli sjekka opp av ein i klassen min som også var godt på flaska(og ingen av dei tolte kvarandre eigentleg). Så eg gikk rett bort, smilte og sa, ”no skal vi legge oss” for så å stable ho på beina og sjangle avgårde mot internatet. Må kanskje legge til at eg hadde problem nok med å gå skikkeleg sjølv.

Etter som bygningane kom til syne måtte eg ta meg kraftig saman for å verke normal, uttafor hovudbygningen møtte eg internatvakta, som hadde sett oss kome. Vakta kom for å hjelpe til med ho andre (såg jo at ho var ute av stand til å fungere skikkeleg sjølv), så eg sa berre ”vær så god” før eg smilte og gikk så kontrollert og fort som eg kunne til mitt eige rom. Dette var første gongen eg var blitt ferska på veg heim frå fest, så det var i grunn veldig greitt å ha nokon som tok all oppmerksomheita:happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt internatbuar, men ein annan stad. Alder 20?

Skulle på pub (liten lokal bygdepub i turistområde, så der kan vere ein del folk) saman med nokre frå klassen, det var lenge sidan eg hadde vore ute, så eg og ei veninne stæsja oss opp for å ha det litt moro (eg er av typen som aldri pyntar meg noko serleg). I allefall så lånte eg både skjørt(eller var det kjole?) høge sko og strømpebukse, sistnemnte var blå:!: , noko eg tykte var litt rart og ikkje heilt meg.

Uansett: vi tok oss nokre øl (og eg toler ikkje så mykje, då eg drikk nokså sjeldan), eg vart lettare brisen og resultatet var at før vi kom oss avgårde til puben, tykte eg at den blå strømpebuksa var rasande festeleg. Dette resulterte sjølvsagt i at eg måtte poengtere strømpebuksa til alle, ikkje berre kjentfolk, men ALLE som vi møtte. Dette vart understreka ved at eg løfta ein fot, letta på skjørtekanten og peika for å verkeleg vise fram...:meh: Noko ein del karar tykte var festeleg (fann eg ut etter å sjå føre meg ansiktsuttrykka deira i etterkant).

Elles er eg av den hjelpsame typen når eg er full(som oftast). Så då eit glas gikk i golvet, var eg kjapp med å rope ”sitt ned, sitt ned, ditta ska eg fikse” til den som hadde mist det ned, før eg dansa(wtf?) gjennom heile puben, bort til baren og ba om å få låne kost og feiebrett, sidan eg skulle rydde opp.

Fikk låne og gikk tilbake for å ordne opp. Bøyde meg ned og plukka glasskår og kosta, plutseleg kjenner eg noken lettar på skjørtekanten min. Eg bråreiser meg, snurra rundt og ser strengt på ein eller anna framandkar som sit og gliser til meg(alle kompisane has sat og flira). Eg held fram ein peikefinger og seier bestemt og vennleg ”eg advarar deg!”:shifty: før eg fortsatte med ryddinga. Det går ikkje lange stunda før eg får eit skikkeleg(!!) dask på rompa:wideyed:. Eg reiser meg opp, sukkar oppgitt medan eg snur meg og ser på vedkommande med eit ”duh, kva va det eg sa”-blikk, før eg gir han ein øyrefik så det syng. Kompisane hans gapskrattar. Deretter smiler eg pent og sa ”du vart advart, no må eg gjere meg ferdige med ryddinga” for så og neie og fortsette med jobben. :p

Vidare utover kvelden vart det song og dans med samtlige på puben (inkludert gjengen som hadde mora seg over oppryddinga mi, om eg ikkje hugsar heilt feil:wacky: ).

Same pub, anna gong:

Var på puben ein gjeng, eg var godt bedugga og hadde det rasande løje(arti). Var ikkje så mykje spesielt som skjedde på puben(eller, det var det nok, men eg har ikkje lagra hendelsane lengre:p ), men på vegen tilbake derimot.

For å kome frå puben tilbake til der vi budde, måtte vi gjennom eit sentrum og forbi ei kyrkje. Eg fikk det for meg at vi skulle kappspringe tilbake!(y) (verka som ein glimrande ide, der og då).

Så iført høghela sko og heile sulamitten beina eg ut medan eg hviiiinte og jubla. Resten av følgje lo godt og satte opp farten litt dei og. Då vi kom til kyrkja, hadde eg pause på trappa uttafor(var utsleta må vete). Dei fleste andre fortsatte vidare rundt hjørnet, kun ein kompis vert igjen for å passe på at eg blir med vidare og ikkje finn på noko tull(som eg var truandes te, då eg var i serdeles lystig humør:joyful:).

Då det gikk opp for meg at dei andre var komne halvvegs rundt kyrkjegarden, vaknar konkurranselysta igjen, så eg opnar porten til kyrkjegarden og tek snarvegen tvers gjennom (promille og stiletthelar i gras er ikkje alltid like god kombinasjon). Eg spring og ler til eg kjem forbi kyrkja, då er eg litt fortumla(og igjen anpusten) og legg meg rett ned på bakken mellom nokre tre og busker, medan eg ler av hjartans lyst og ser på stjernene.

Kompisen kjem etter og får sjå meg der eg ligg, han flirer, bøyer seg ned og seier til meg at det der ikkje var beste plassen å legge seg ned. Eg røskar tak i skuldra has og dreg han ned på bakken til meg, og ler godt av det, før eg seier ”nei, nei, vi får vel gå då.” Snur meg så og ser skikkeleg alvorleg rett inn i auga på han og seier ”MEN…. då MÅ du hjelpe meg opp!” Så ler vi litt begge to.

Han får meg på beina, og eg ropar ”FØRSTEMANN!”og legg på sprang igjen:facepalm: Det er ein steinmur rundt gravplassen, i staden for å bruke porten, klatrar eg opp på muren rett attmed, og hoppar ned på andre sida(overraskande god balanse i landinga), der resten av følget stod og venta for å sjå kvar det vart av oss. ”Kom igjen!” seier eg entusiastisk i det eg spurtar forbi dei. Vi sprang heile vegen, vel i allefall eg og dei få som fann ut at dei måtte halde styr på meg (gangvegen er langs ein smal veg og rett ved ei elv, dei var nok litt usikre på kva eg kunne finne på).:whistle:

Er det muleg??:dead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der eg kjem frå har vi tradisjon på at det om sommaren er fest på ei seter langt ut i skogen (verken bilveg, elektrisitet eller mobildekning). Der har det skjedd mykje rart opp i gjennom. Her er nokre smakebitar frå nokre av festane:

-Ein kompis hadde gjort avtale med ein anna kompis om at han skulle få frisere han. Midt i arbeidet kom eg dansande (klarar ofte ikkje gå i fylla, må danse. Merkelege greier). Etter å ha stått urørleg å sjå på ei stund spør eg om å få klippe litt. Fikk eit vennleg, men meget bestemt nei. Eg blir ståande endå ei stund å sjå, og då frisøren stoppar for å sjå på korleis det blir, nyttar eg høvet og knabbar saksa:D Før dei får summa seg har eg klipt av ein stor tust midt oppå hovudet, og det temmeleg kortklipt. Saksa forsvinn ut av hendene mine, men eg smiler breitt før eg dansar, stolt som ein hane, inn for å hente meir å drikke.

Han hadde litt måne dagen etter:whistle:

- Batteridreven cd-spelar og DDE med ”rompa mi” på full guffe, høg promille, dans og allsong… eg seier ikkje meir:ROFLMAO:

- Plutseleg ide om at vi skal nattbade (einaste vatnet i nærheita er elver med brevatn), frydefullt går vi (eg dansar, som vanleg) ned mot elva, etter at vi fann oss kvart sitt håndkle(av typen rutete kjøkenhåndkle), hiver av oss det meste av kle og hoppar uti. Lydlause hyl/stønn frå dei fleste, etterfulgt av eit symjetak eller to, før vi kavar oss på land og pakkar på oss handkle(haha, mykje hjelp i). Hankjønna i gjengen hoppar opp og ned og prøvar forgjeves å varme opp kronjuvelane, medan dei klagar høglydt over at dei kjem til å få permanent ”skrumpetiss” eller kanskje til og med ”innovertiss” som følger av det kalde vatnet. Eg ligg på bakken, held meg for bringa og gispar etter pust mellom latterkulene:joyful:

- Den gongen vi tok med nokre veninner (som ikkje var lokale), og ho eine drakk seg drita på heimbrendt (som hadde stått sidan krigen, eller noko sånt). Seinare måtte eg og ei anna måtte følgje ho på dass og fysisk halde ho, då ho ikkje hadde balanse for 5øre (og vi var temmeleg fulle sjølv). Etter doturen (som var unormalt langt inni skogen, då ho ikkje ville gå på do i buskene rett ved husa) var det å få på ho buksa og prøve å få ho tilbake til resten, det var lettare sagt enn gjort. Etter 5. fallet hennar, der eit av dei enda med hovudet i ein stein og det siste midt i eit tuete, vått område, måtte eg be ho andre veninna passe på ho. Medan eg henta hjelp(eg tryna forsåvidt godt nokre gongar på vegen, og kom til husa med klissvåte kne og jord i fjeset). Fikk ein av dei lokale karane til å hente ho, han kom bærande med ho over skuldra (latterlegaste synet på lenge, då ho vrælte og ville ned!:roflmao: ).

Ho var litt kvalm, men etter å ha tømt magen litt, over eit gjerde, var ho i fin form og festa vidare med oss andre.

Viss eg no hoppar fram til kvelden er slutt og folk tenkte på å finne ein stad å sove: eg surra rundt frå den eine til den andre og fann madrasser, dyner og puter. Ho som tidlegare hadde fått i seg mykje vart sjølvsagt dårleg igjen på natta, og puta såg ikkje ut dagen etter. Ho var så bakfull at nesten alt fikk ho til å spy, så eg (som fortsatt hadde høg promille) måtte til med putevask og spytørking.

Snakk om å mangle seterfestetikette:p

-(Temmeleg fulle her og) Eg var skikkeleg fornerma for eit kvart:grumpy: (hugsar ikkje kva), og gikk inn i eine huset for å vere i fred (i lag med nokre veninner). Vi skulle legge oss, det var eg fast bestemt på, så vi var komne i kvar vår seng. Plutseleg kjem tre av karane(dei lurte på kvar vi vart av, sidan det var litt kjedelegare med fest utan jenter), dei hadde høg promille, som vi, men han eine var totalt dritings.

Eg vart rasande, som ein mannevond hane, og hytta med neven og ba dei pelle seg ut!:mad:

Då det ikkje hjalp (han som var dritings ensa ikkje at eg var der, og dei to andre stod i døra og lo), tok eg ein joggesko og begynte å slå i hovudet på han som var dritings medan eg bælja ”UT! UT! UT!!!”.Han ensa først ikkje kva som skjedde, men blunka kvar gong skoen traff, så tok han tak i skoen med ei hand, og ganske enkelt vrei den ut av handa mi, medan han førte meg bakover med den andre.

Eg vart endå sintare (typ lemmen på anabole steroidar) og greip tak i første egna tingen av fann, som viste seg å vere ei ause med tomatsupperestar (hadde tomatsuppe med makaroni tidlegare på kvelden) og prøvde å jage vidare. Han var meir bevisst no, så den kneip han fort tak i og fikk avvæpna meg igjen.

Då fikk eg fatt i ei ketsjupflaske og sendte ein stråle midt i fjeset på han. Dårleg trekk. Flaska forsvann fort ut av hendene på meg og eg fikk meg ein ketsjupdusj utan sidestykke:eek: . Eg var for opptatt av å unngå ketsjupen til å vere sint, slik at ting roa seg litt ned. Etter litt var flaska tom, og alt verkar i grunn heilt roleg. Eg ser rundt meg, og så ser eg rett i fjeset på mr.dritings han såg vel at det kokte skikkeleg i meg, i allefall så fikk eg skubba han ut døra medan eg brølte(og han er typ 3 gongar så stor som meg).

For eit rot, jord, ting, tomatsuppe og ketsjup over alt(inkludert meg sjølv, serleg i håret)! Gjett kven som måtte rydde dagen etter? Jepp, meg.

Dæven som vi har ledd av den episoden i ettertid:p

- Vi hadde fått det for oss å tusje på kvarandre med sprittusj (faktisk veldig behageleg å bli teikna på ryggen når ein er full). Rygg etter rygg vart signert og teikna på, og vi mora oss over tekstar og titlar. Då eg hadde vorte teikna på, lurte eg sjølvsagt på kva som stod der (noko arti måtte det vere, då alle lo), men ikkje ein kjeft ville fortelje meg kva som stod der.

Så eg gikk frå den eine til den andre og viste heile ryggen(og typ heile framsida til dei som måtte sjå i den retninga) og ville vite kva som stod, utan hell.

Ei veninne fortalde meg kva som hadde stått der, nokre dagar seinare. Eg hadde tydelegvis fått tittelen ”Miss Onani” og ein del krative illustasjonar innanfor same kategori. (Usikker på kor gammal eg var på den gong, men visste knapt kva ordet betydde, var vel mellom 13-15år).

Det var omtrent då det gikk opp for meg at eg hadde spurt ALLE som var i området om kva som stod der, noko som inkluderte foreldra og søstra til han eine som var på festen (desse festa ikkje, men hadde stor moro av å sjå på oss).

Å, så flau eg var nestegong eg møtte dei!:bag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte noe veldig lignende på Hallo P3 på radioen, var vel ikke tilfeldigvis deg? :) haha

Nei, hehe :p

Men kan være en av de andre som var med når det skjedde evt? Vi var sånn 13 stk :p

Vet noen har skrevet den på et annet forum også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan starte med min egen:

Tokyo for 1,5 år siden. Jeg og ei venninne skulle på klubb, og vi hadde lite penger, så vi bestemmer oss for å virkelig tømme innpå med sprit på vors. Jeg klarer å drikke en 7,5dl vodka helt alene på en times tid.

På vei til festen begynte vi å krangle litt, og da vi kom inn krangla vi mer. Jeg fikk 5-6 gin tonic for drikke-bongene mine, og styrta sikkert de. Har mye blackouts her og husker ikke hva som skjedde fra selve festen, bortsett fra at jeg prøvde å snike meg inn i garderoben å hente klærne mine (hei norsk jente på 175cm, du kan aldri snike deg noen plass i japan) ...tilslutt så dro jeg fra festen alene, og fant en kiosk hvor jeg kjøpte junkfood for typ 200kr, og satt på trappa utafor og trøkka i meg maten da en utlending kom og spurte om jeg skulle være med hjem til han. "Ja, da skal jeg bare sove, og hvis du prøver deg på noe kommer jeg til å avlive deg" svarer jeg. Så vi setter oss i taxien, og kjører helt til huset hans når jeg plutselig kommer på at jeg ikke gidder å våkne i en fremmed fyr sin seng, eller jobbe livet av meg hele natta for å holde han unna, så jeg bare ber taxi sjåføren om å kjøre rett hjem til meg. Og jeg bodde i en annen by 2 timer utafor tokyo..... -,-

Turn kosta 1500kr, og jeg hadde ikke 1500kr...... så jeg lovte å overførte penger til taximannen og fikk kontonr hans osv(og prøvde å fikse det i ettertid men ble problemer med norsk-japansk bank) ...stakkars fyr.

Dagen etter fikk jeg besøk av venninna mi, og hu hadde en stor blåveis på venstre øye og kutt i øyebrynet. Ingen av oss hadde fått med oss hvordan det hadde skjedd, og vi lo av det og spøkte. Helt til hu fikk ei melding av en kompis som hadde vært på samme festen, men edru, og det viste seg at jeg hadde slått ned venninna mi :eek: (jeg har aldri vært voldelig i hele mitt liv, så ble sjokkert!) Men ja, jeg hadde slått hu ned K.O. style, og ingen av oss husker noe av det!

Var litt ekkelt en periode, men nå ler vi av det igjen, og jeg prøver aktivt å unngå å drikke 7,5dl vodka + 6 gin tonic for da skifter jeg tydeligvis personlighet -,-

Jeg trodde mine historier var crazy, men tror jeg bare kryper tilbake til hula mi og tier stille. SYKE JENTE! :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde mine historier var crazy, men tror jeg bare kryper tilbake til hula mi og tier stille. SYKE JENTE! :roflmao:

Hahaha, i know, men det er min sykeste historie, og jeg tviler på at jeg noen gang klarer å toppe den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen som er morsomme og andre jeg helst vil glemme!!!

Kan ta en fra Kick off med jobben. Var på tur til strømstad og skulle ha møter og middag med nesten hele firmaet. Ca 200 mann fra hele landet. Masse alkohol ble jo selvsagt delt ut så møtene ikke skulle bli for kjedelig. :p

Kommer til middagen og fikk utdelt et par bonger, men det var jo gratis alkohol til maten. Så drakk jo selvsagt så mye som mulig da. Husker ikke helt slutten av middagen, men den var sikkert go. Så var det fest på rommet mitt men fortsatt høy alkoholføring. Vi bestemte oss for å dra ut på byen, bestilte taxi og gikk ned i baren for å vente. Ingen av oss husket der at vi hadde bestilt drosje så når baren stengte der var det for seint å gå ut, så jeg samlet en hel haug av folk, men kom opp på rommet og fant ikke igjen nøkkelen. Skikkelig krise da.. Etter det husker jeg ikke mere men våknet da hvertfall på eget rom i egen seng, selvsagt etter at dem jeg satt på med dagen før hadde dratt. Rommet så ikke ut med masse søl og knust glass og div. Opptaget at jeg hadde mista jakka mi fant den igjen tilslutt med nøkkelen i innelomma så alt bra, men det Blei en laaaaang busstur hjem fra strømstad den dagen...

Året etter samme sted samme jobb også. Tro det eller ei..

Samme skjenkinga av ledelsen dette året også, men klok av skade sa jeg nei til mye av sjenkinga.

Trudde jeg da, Kan ikke si jeg husker hele middagen denne gangen eller :p

Samme forløp her også, vi var nede i baren drakk mye og litt til. Men det jeg husket var at jeg hadde jo glemt jakka mi i baren året før og jeg var sikker på at jeg hadde en Blaser på når jeg gikk ned så løp rundt som en gal mann å leita etter den. Var jo tross alt en dyr Blaser, men fant den ikke igjen. Baren stengte og vi gikk opp på rommet mitt for videre fest, Vakta kom og bare oss stoppe 3 ganger, siste gang fikk vi beskjed om neste gang var det polisen som kom, så da byttet vi rom og etter det er det helt svart.

Våkner opp dagen etter, finner Blesern min hengende på knaggen ved døra, Heldigvis ikke alene denne gangen da de jeg satt på med hva akkurat like god form som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg lest så mange historier og ler meg ihjel, så nå skal jeg dele en av mine nyeste opplevelser.

Vi var på klassetur for noen uker siden på Mallorca. Vi hadde med oss noen eldre mennesker og skulle "ta vare" på disse. Vi hadde fått totalforbud av alkohol.

Jeg, som er russ, gikk glipp av vrengefesten i og med at jeg var i Mallorca. Jeg og ei venninne bestemte oss for å ta vrengefesten der nede, uten alkohol - for vi skulle nok ha det moro likevel! Vi var totalt fem jenter som koste oss ute. Spanjolene synes dette var moro, russen hadde de aldri opplevd og de ville gjerne gjøre kvelden vår morsommere enn den vi ville hatt i Norge. Endte med at vi fikk gratis tequila-shots, absinth osv. utover hele kvelden. Det behøver ikke å nevnes at formen ble fin. Det var også to svenske gutter her som vi hadde blitt godt kjent med og disse festet vi hele natta med. Det er mye som skjedde som ikke egner seg på nett. Jeg mener... fem jenter og to gutter? (:whistle:). Vi levde virkelig farlig under denne turen, i og med at disse svenske guttene hadde rom i mellom brukerne og lærerne og vi ikke akkurat var stille og rolig.

Senere på kvelden fikk jeg vite at jeg hadde tidlig-vakt, jeg skulle stelle en av de eldre som trengte litt ekstra hjelp. Jeg sto opp fire timer senere og skulle hjelpe denne personen, pakke kofferten min og komme meg avgårde til flyplassen. Selvfølgelig hadde denne personen kastet opp iløpet av natten og måtte dusjes, og jeg måtte tørke oppkast. Jeg var fortsatt full, stressa og har aldri tygget så mye tyggis på en time noensinne, drikki så mye vann og "lekt" mer edru. Brukeren var en tidligere alkoholiker, og dersom personen merket at jeg ikke var helt tilstede var personen veldig god på å late som ingenting!

Det hele resulterte i at jeg glemte kameraet mitt, passet mitt ble stjelt og jeg drar fra en klassetur uten like! En tre timers flytur i full tilstand med tre lærere rundt oss var ikke veldig avslappende. Ingen som har nevnt noe, så mest sannsynlig er jeg veldig flink til å leke edru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var jeg ikke en kløpper i nynorsk på skolen (heller tvert imot:p), men heter det ikke "mogeleg" på nynorsk?

Jau, men når eg skriv på data (spesielt forum o.l.) blir det oftast ei fin blanding av dialekt og nynorsk. Og her seier vi muleg, ikkje mogeleg. Derfor det blir slik;) Prøvar å skrive korrekt, men hender ofte at eg gir blaffen:whistle: (unngår dei vanskelegaste dialektsorda då, for å vere snill).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vell bidra igjen..

NYTTÅRSAFTEN: Var på vors, gikk faktisk rolig for seg. Blei sånn gøyfull. Drukket en halv vodka + litt diverse. Gikk til byen for å se fyrverkeri, med en liter vodka på lomma (...) Drakk på denne til vi kom til byen (20min gåtur), gikk opp på kirkeheia (stedet der fyrverkeriet ble sendt opp). Møtte de "store" gutta fra A-laget, som så jeg hadde denne vodkaen (0,5 ish igjen) å stilte seg i en stor ring rundt meg, å begynte "Kan bendik, kan bendik, kan bendik drikka mer?" og "chug chug chug". Så snill som jeg er gikk den ned på høykant. 20min senere skulle jeg gå til utestedene. Kom meg til den store julegrana midt på torvet, fant et lite hulrom å sov i 2 timer.. Det begynte å PØSregne, frøys som juling å ringte pappa; "ppppapa, kan dhu henthe mhegh?" jeg var jo så smart at jeg skulle gå å møte han. Endte med at jeg møtte han, han holdt på å kjøre på meg (gikk i mørk dress, kl 4 om natta) midt i veien å sjangla.. Kom hjem, løp inn på badet. Sto på å spøy litt. Ikke noe mer, trodde jeg. Våknet neste dag kl 11, skulle på jobb kl 12 (varetelling, fyfan) Mamma kommer inn å sier; er det sinnasnekkeren? Jeg skjønte ingenting.. Bilde: 333876_10150546907780399_1173496053_o.jpgHadde slått ned vaskeromsdøra, hva i helvette?. jaja, mamma kjørte meg på jobb, og for å gjøre kjøreturen enda kleinere sa hu at jeg hadde pissa ved sia av dusjen. Jaja, close enough.. Jobben var pain in the ass, btw..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hvor skal æ begynne? :roflmao:

Vi hadde fest i Oslo hos noen venner av meg. Forspill, midt sommer, god mat og vår alles bestevenn "Bacardi Razz" - Puttet i frysern, og shotes bar selvsagt :) Det smalt godt som alltid :) Vi dro ut på byen i Oslo, hvor vet æ no ikke. Men morsomme var jo da vi kom hjem, og skulle ha karaoke fest. Æ å venninna mi sang i 50 min, før vi fant ut at mikrofonan aldri var koblet til anlegget. Verten var litt full han også. Vi drakk oss gjennom natten, hysterisk morsomt, da æ fikk en brilliant ide! Nakenbading med stupekonkurranse i "barne bassenget" i hagen. Dokker vet, sånn små, der vannet går opp under knærne :blush:

De fleste av oss heiv oss jo med på dette, noe som var kjempegøy. Det vi ikke la merke til, var verten som valgte å filme mens vi andre badet.

Finnes en film der ute med Siv-Birgit i full firsprang, som utfører ett utmerket svalestup i bassenget. Det gikk bra, vi var jo fulle.

Det siste som skjedde var at æ kl.09.00, sendte mld til typen å ba han komme innom med ei kassa pils etter nattevakten. Og jeg takker høyere makter for at æ sovnet, og han ikke kom :!:

Men det artigste var, for dette foregikk jo ca fra 05.00-07.00 på morgenen. Så søndagen kom jo dattra til husverten hjem, og hun var ute å lekte i hagen, mens pappaen og æ satt i sola å sleit mot fyllesjuka. Da kom nabodama å sa til dattra: Det hadde vært fint om dere kunne vært litt stille når de var ute på morgenen å lekte i bassenget." :D:ROFLMAO::eek:

Og to: eeeehhh?! Vi vet ingenting!! :joyful:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hvor skal æ begynne? :roflmao:

Vi hadde fest i Oslo hos noen venner av meg. Forspill, midt sommer, god mat og vår alles bestevenn "Bacardi Razz" - Puttet i frysern, og shotes bar selvsagt :) Det smalt godt som alltid :) Vi dro ut på byen i Oslo, hvor vet æ no ikke. Men morsomme var jo da vi kom hjem, og skulle ha karaoke fest. Æ å venninna mi sang i 50 min, før vi fant ut at mikrofonan aldri var koblet til anlegget. Verten var litt full han også. Vi drakk oss gjennom natten, hysterisk morsomt, da æ fikk en brilliant ide! Nakenbading med stupekonkurranse i "barne bassenget" i hagen. Dokker vet, sånn små, der vannet går opp under knærne :blush:

De fleste av oss heiv oss jo med på dette, noe som var kjempegøy. Det vi ikke la merke til, var verten som valgte å filme mens vi andre badet.

Finnes en film der ute med Siv-Birgit i full firsprang, som utfører ett utmerket svalestup i bassenget. Det gikk bra, vi var jo fulle.

Det siste som skjedde var at æ kl.09.00, sendte mld til typen å ba han komme innom med ei kassa pils etter nattevakten. Og jeg takker høyere makter for at æ sovnet, og han ikke kom :!:

Men det artigste var, for dette foregikk jo ca fra 05.00-07.00 på morgenen. Så søndagen kom jo dattra til husverten hjem, og hun var ute å lekte i hagen, mens pappaen og æ satt i sola å sleit mot fyllesjuka. Da kom nabodama å sa til dattra: Det hadde vært fint om dere kunne vært litt stille når de var ute på morgenen å lekte i bassenget." :D:ROFLMAO::eek:

Og to: eeeehhh?! Vi vet ingenting!! :joyful:

Ooohhhh den razzen din :censored:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummel tråd, får plutseleg mange minner frå festar eg for lengst hadde gløymt/fortrengt.

- Den gong eg var på fyllefest i Bergen med noken i klassen, og endte opp på homobar.

- Då eg og veninna var på rølpefylla til lang ut på morgonkvisten, før vi sov 3timar og deretter var på varetelling. Telle smågodt når ein er skikkeleg fyllesjuk og ikkje har ete noko på evigheiter er fælt! Fikk heldigvis fri då vi skulle til å telle alkoholen, takk og lov!:sick:

- Den gong festen vart litt vel lenge, så det vart nach i fjøsen (vi var avløysarar og skulle ha morgonstellet).

- Dagen eg vakna på rommet til broren min, der han og kompisane sov, og eg ikkje hugsa noko. Snakk om max fylleangst fram til eg fikk fortalt kva som skjedde kvelden før.

- Då eg vakna på badegolvet, av at far min banka på og ville bruke badet før han skulle på jobb.

- Heime aleinefesten/vors der vi finn barskapet i huset(vi var typ 13-16år). Bøttar i oss bailyes(anar ikkje skrivemåten, sånn søt likørting som enkelte brukar i kaffi), etterfulgt av raudvin. Dømt til å gå gale. OG der var vegg til vegg teppe. Seier ikkje meir..:unsure:

- Festen då vi fann ut at vi skulle mjølke ei kyr.

- Den gongen eg sat meg fast i piggtrådgjerdet, fordi eg skulle ta ein snarveg.

- Eg vaknar i senga mi, fullt påkledd, med skallebank, digert hol i buksa, blod på gensaren og klissvåte kle.

- Er på fest hos nokre vennar og drikk all øla mi(og meir til) og klagar på ein kompis for at han til stadigheit prøvar å knabbe øl frå meg. Vaknar dagen etter og finn all øla mi vel bevart, for uten om den eine boksen eg hadde opne på veg til festen. Uuuups...:whistle:

- Eg, lettare brisen, får det for meg at eg skal lure til meg ølen til alle eg kjenner, så sant sjangsen byr seg. Det funka fett! Vart nokså full for å seie det slik.

- Dei gongane det har blitt enten skatebord, sykkel eller rulleskøyter i fylla.

- Då eg var så full at eg faktisk takk vakta for å kaste meg ut frå puben og skrytte av at han passe jobben sin (eg var tross alt mindreårig), for så å snike meg inn på nytt 2min etter. Og slik gikk då kvelden.

- Veninna mi og meg vakna i ei ukjend hytte(på ein camping), med to ukjende personar som sov på trappa. Vi hadde visst låst dei ute frå si eiga hytte.

- Mamma(lettare bedugga) kjem og skal låne ein lighter av nokre mannfolk, akkurat i det eg har skrudd på sjarmen for å sjekke dei opp. Blir oppdaga og mamma må sjølvsagt prate litt med meg om/og desse kjekke gutane før ho går. Veldig festeleg for dei, utruleg kjipt for meg. Lærdom: ikkje bli kjendt med nye folk, dersom foreldra dine er på fest i nærheita.

- Den gong eg vart forsøkt bortgifta til ein kompis, av onkelen hans.

- Lokalfesten då eg fortel halve bygda at eg glad i dei, etterfulgt av å gi dei ein stooor klem. Enkelt over dobbelt så gamle som meg, og som eg kanpt nok kjenner.

- Den gongen eg oppfordrar eit kvart mannfolk til å strippe når eg kjem i samtale med dei.

- Den gong eg knuser ein sta, kverrulerande Bergensar i diskusjon, i fylla:happy: Og det burde eg fått medalje for!

- La meg til å sove på ei trampoline i ein tilfeldig hage.

- Hytta som var laga om til skibakke (ved hjelp av eit pulverapparat) etterfulgt av litt crosskøyring i stova.

- Kvelden eg høglytt kjefta på ei gravid dame, fordi ho stod ute og røykte, for så å sekundet etter spurte om eg fikk lov å kjenne på magen.

- Då eg fikk for meg å tafse alle jentene eg snakka med på puppane, samt insisterte på at dei skulle gjere det same. WTF?!

- Den gongen eg tydelegvis bestemte meg for å vere ei skikkeleg luremus, og flørta openbart med alle mannfolk i området, for så å fordufte.

- Den gongen eg først hadde måtta avvise 5-6mannfolk, for så å seinare på kvelden grine og klage til veninna mi over at eg aldri vart sjekka opp og at ingen likte meg..eg altså:dry:

- Festen då eg tok ein svingom med ein rullestolbrukar og holdt på å velte alt i heile lokalet.

- Den gong eg og nokre veninner tok oss ein symjetur, for så at eg gløymde å kle på meg, noko som resulterte i at alle etter ei stund mått hjelpe meg å finne toppen min, som eg ikkje ante kvar var blitt av.

- Den gong eg sykla nesten 4km heim frå fest, og vart så utsleta at eg stakk innom eit tilfeldig nach for å kvikke meg opp igjen:sneaky:

- Den gongen eg for moroskuld sjekka opp tre forskjellege på ein gong, noko som resulterte i at dei begynte å sloss.

- Dei gongane eg har brukt kløfta som ølhaldar medan eg ordna andre ting, som f.eks å halde ølen for noken andre:facepalm: Det var som regel veldig populært av div mannlege festdeltagerar, av ein eller anna merkeleg grunn:dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...