Gå til innhold

Beste historier fra fylla!


Fez

Anbefalte innlegg

Kan bidra med ei (u)fin..

Vi skulle ha personalfest med en tidligere jobb. Gratis mat og fri bar. Allerede her bør det ringe ei bjelle på hvor smart dette "fantastiske" initiativet til sjefene var. Takk skal du faen meg ha! Jeg stengte ned sjappa på jobb og kjørte hjem for å vaske stellet. Jeg spurte meg selv om jeg skal la brillene være hjemme ikveld. "Du ser bra ut uten, så cola-bunnene blir ikke med på fest." Her kan jeg forøvrig si at jeg IKKE kan bruke linser, så ølbrillene var på fra starten av. Kjempefest! Uansett, vi startet kalaset på en finere resturant i en forblåst by i nord-norge. Deilige biffer, stand-up show, og masse drikke. Denne historien omhandler selvfølgelig meg selv og en kvinnelig kollega.

Flere begynte å bli ganske godt i farta etter noen timer på resturanten. Min kvinnelige kollega hadde blant annet klunket i seg 2 flasker vin, og dermed fått sjenkestopp. Hun hadde til og med vært en gang og ropt på elgen under middagen. Charming.

Kvelden stopper selvsagt ikke her. Det skal sjefene ha; festene de arrangere er gjennomførte! Videre til byens "beste" uteplass, dvs. der alle 18åringene også slapp inn. Gratis inngang, og fortsatt fri bar! Helmaks, tenkte jeg å bælma inn med både GT, Sambucca og øl. Vi har reservert bord og greier, god stemning og full rulle. Min kvinnelige kollega setter seg på siden av meg. Sweet! Vi begynte å småprate og småflørte. Ja, det gikk som det gikk.

Dama ble med meg hjem, og vi rota videre. MEN, både jeg og min kollega var for beruset til å gjøre noe som helst! Jeg kunne skrevet at vi begge sovnet stille inn, men det ville bare vært en ønsketenkning dagen etter. Før jeg skriver videre, vil jeg stille et spørsmål. - Har du noen gang sett en katt pisse på et tre? Eller en hund markere sitt område? Ja? Behold det bildet.

Etter bare noen minutter på øyet våkner jeg av at jenta nærmest sitter over meg (som nevnte katt og hund, nå kan du slippe bildet). - Jaja, tenkte jeg. Da blir det noe på lillemann likevel. Nei! TIDENES lekasje fra hennes underliv var det som venta meg. Varmt og jævlig. Min eneste tanke var om hun kødda med meg!? Nei. Ondskapsfulle faen. Du trodde kanskje det stoppet her? Hva kan vel være værre enn å ha piss over hele seg? Jo, når hun fullfører attentatet med å åpne de øverste slusene i kroppen. Hele forbanna middagen fra festen, over hele meg! Så, til min "kjære" kollega som gav henne et helt brett med shots før vi dro. Tusen jævla takk for at du (ikke) sa ifra!

Full av gørr bar jeg henne på toalettet. Røsket ut falskhåret hennes (jeg trodde først hun røyta) slik at det ikke skulle komme spy på det, fikk dusjet meg selv og madrassen. Kastet madrassen på altanen (senere i søpla), og skulle hjelpe henne videre. Da tikker det inn et kjempeforslag fra ei i kollektivet om å gi henne vann, så hun slutter å brekke seg. Ikke faen.

Snill som jeg er, kjørte jeg henne hjem dagen etter, uten og fortelle at hun pissa på meg. Det husket hun vistnok ikke.. (I call bullshit). Hun fant dette ut i ettertid, hehe. Så var det bare å spasere inn på Jysk og kjøpe seg ny madrass. Brillene blir i alle fall med på fest fra nå. Burde fakturert udyret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 år senere...

Har noen få, men huske de ikke selv. Kan forklare hvorfor:

1. 6-pack på sofaen med en kompis, mens vi så på film før vors. En liter hjemmebrygga vin på vors av typen 20% på deling med nevnte kompis. Ingen husker noe, har bare fått masse, masse pene bilder!

2. 6-pack på sofaen med samme kompis. Vorsspill med beerpong turnering. Vant beerpongturneringa (seff!!) men gikk tom for øl i kvart finalen. Gikk over til Vodka-Redbull. Vi vant, men for hvert glass vi traff i semien og i finalen drakk vi litt selv. En flaske vodka var plutselig tom etter to runder beerpong. Også her er det masse pene bilder å få av oss!

Liker ikke folk som tar bilder. Skal slutte å drikke hjemmbrygga vin. Og skal ikke spille mer beerpong med sprit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har noen få, men huske de ikke selv. Kan forklare hvorfor:

1. 6-pack på sofaen med en kompis, mens vi så på film før vors. En liter hjemmebrygga vin på vors av typen 20% på deling med nevnte kompis. Ingen husker noe, har bare fått masse, masse pene bilder!

2. 6-pack på sofaen med samme kompis. Vorsspill med beerpong turnering. Vant beerpongturneringa (seff!!) men gikk tom for øl i kvart finalen. Gikk over til Vodka-Redbull. Vi vant, men for hvert glass vi traff i semien og i finalen drakk vi litt selv. En flaske vodka var plutselig tom etter to runder beerpong. Også her er det masse pene bilder å få av oss!

Liker ikke folk som tar bilder. Skal slutte å drikke hjemmbrygga vin. Og skal ikke spille mer beerpong med sprit.

Long story short; dere ble fulle og noen tok bilder? Tok virkelig oppfordringa fra McBain iallfall, hvor du deler lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfører meg generelt ganske fint i fylla. Blir så glad i folk… men en gang gikk det litt skeis med en fyr jeg har hatt crush på i lang tid.

Etter mange glass etterfulgt av shots, ble jeg ganske drita. Det første jeg gjør, er å ringe fyren x antall ganger. Intet svar… så lange meldinger med kjærlighetserklæringer om at han er den eneste jeg vil ha, ingen andre osvosv Jeg drakk litt til, og fant ut at jeg skulle ta en taxi hjem til han, fordi jeg begynte å bli ganske desperat etter svar… herregud, jeg stod utenfor døren sånn typ 3-4 kl. på natten og ringte på hundre ganger. Broren hans åpnet døren, og spurte hva i all verden skjer og ba meg komme inn :( han kommenterte all mascaraen og sminken som hadde klint utover trynet mitt

Satt der i noen timer og grein, og grein og klagde hn.. og fortalte han om hvor mye jeg elsket broren hans, og at han måtte hjelpe meg.. (fyren jeg hadde crush på)

Fyren kom jo hjem etterhvert, han hadde vært hos noen kompiser på guttekveld, men jeg hadde sovnet på sofaen… Ble en jævlig klein morgen kan du si...

Heldigvis ler vi av dette sammen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Eh, jeg har en veldig rar tendens til å kile meg inn i noen helt abstrakte situasjoner til tider; om folk finner det støtende eller morsomt vet jeg nå aldri, men folk som hører det pleier og flire ganske bra :p (om jeg har fortalt de før, så beklager jeg det). Jeg ser det at de historiene som har mye detaljer er det folk liker, så da skal vi nå såklart se hva man får til ;)

Den første historien for denne gang, som også er den lengste av dem, skjedde for mange herrens år siden; en tid hvor jeg var mye glattere i huden, våt bak øra og dum i huet. Det var juleferie, og jeg var hjemme hos familien da jeg på det tidspunktet bodde på en internatskole i Bergen. Jeg satt der en fredagskveld og kjedet meg, hvor jeg fikk melding fra ei venninde om jeg ville bli med på fest "bort'i høgget" som de sier. As faith would have it, så hadde jeg rett før faktisk vært på klassetur i England, og dratt med meg tre flotte helflasker med Martini. Å joda, dro med de og dro på fest.

Ho venninda mi hadde akkurat blitt singel etter et årelangt forhold, og hun gjorde det egentlig fort klart at hun visste akkurat hva som skulle skje når kvelden var over for at hun skulle ha en fantastisk kveld. Og joda, ingen heterofil mann kunne dømt meg for å ettergå de forespørslene om de hadde sett henne ;)

Problemet mitt er at jeg har en nesten overdrevent kreativ hjerne, og når jeg drikker er denne enda vanskeligere og kontrollere; kommer noen med en åpning for en pun, så hamrer jeg den som en sint Romersk gud. Så der lå vi da, på madrassen, og jeg gav henne min patenterte "thousand tounge tornado" hvor det skjedde; hun drar opp huet mitt fra håret mitt, og spør meg "hva vil du ha nå da?".

Såklart - det aksepterte svaret på et slikt spørsmål er såklart; "deg". Ikke; "en cheeseburger og en stor pommes frittes". Seriøst, jeg har fått SLAG i fjeset som var svakere enn den klapsen :huh: Men heldigvis kjente hun meg så godt at 1) hun tok humoren og 2) hun skjønte at noe annet hadde ikke vært passende. Så vi lo godt begge to :lol:

Den siste kan summeres ned til en setning; "havnet nesten i slosskamp med en kobbel kriminelle samer på den lokale pubben fordi en lokal "stamkunde" satt og kastet tannkrem på dem". Nuff said.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kan skrive hva du har gjort i fylla på et offentlig forum har du ikke vært på skikkelig fest.

:D:ROFLMAO: True!

Kan ta noen av de mindre skikkelige festene jeg har vært på:

Pappas 50 årsdag

Dette er kanskje det flaueste jeg har vært med på, i og med at hele familien og alle vennene til pappa var der - som har kjent meg siden bleiestadiet. Jeg og lillesøster begynte å vorse før middagen, så jeg var allerede rimelig full da vi ankom lokalet. Under middagen ble det servert øl og vin, noe jeg mislikte. Hadde visst ropt ut flere ganger "hvor er brennevinet? Øl er for pingler!"

Da middagen var ferdig, kom alkoen frem - et bord med typ 30 ulike flasker. Jeg forsynte meg som en ulv, sprang rundt og dumma meg ut. Greit å markere at jeg for lengst slutta med bleier? :p

Festen var i kantina på skolen pappa jobber på, så jeg hadde visst stjålet masse redbull fra kjøleskapet der. Neste dag fant jeg en sprukken redbull og en ødelagt mobil i veska mi. Lesson learned - skal aldri stjele igjen!

Jeg ble etter hvert så vekke at jeg ble kasta ut av festen (HEHE), så bestekompisen til pappa bar meg til bilen og fyllekjørte meg hjem, sammen med storesøster og kjæresten hennes, som jeg såvidt kjente da.

Våkna helt fortumlet dagen etterpå, med trusa og t-skjorten til storesøsteren min på meg. Gikk ut i gangen hvor alle klærne og skoene mine var nyvasket og stod til tørk. Kjekt å vite at hun og svogeren min måtte bytte klær på meg, som en liten baby.

Straffen for å ha dumma meg ut var at jeg måtte vaske hele lokalet den dagen, bakfull og i en helt jævlig form.

All inclusive i Spania

Jeg, lillesøster og pappa var på et hotell hvor det så og si kun var barnefamilier. Var nylig blitt 18 år og kunne forsyne meg med så mye alkohol som jeg ville. Halv 11 om morgenen sprang jeg til baren og tok med vodka til meg og lillesøster. Henta vel ny alko hver halvtime. Under lunsjen var pappa dritflau fordi vi var så fulle, og sa at vi fikk drikkestopp. Det hørte vi selvsagt ikke på, og fortsatte å drikke som svamper etter lunsjen.

Under middagen tror jeg pappa ville begynne å grine i skam. Alle barnefamiliene kikka stygt på oss der jeg og søsteren min sjanglet rundt for å forsyne oss fra buffeten og sølte over alt. "Neida, vi er ikke fulle pappa!" mens spaghettien og kjøttdeigen vi spiste ble sølt over hele oss, liksom. Tror han angret på at han ikke tok med babysmekker til oss. Han var så sinna at han stakk før desserten ble servert.

Hva som skjedde videre den kvelden er for drøyt til å fortelle på et forum :roflmao:

De få ungdommene på hotellet så på oss som helter resten av de 3 ukene vi var der, mens alle foreldrene skulte på oss. Var ei mor som kom bort og skjelte oss ut og sa at vi skulle holde oss langt unna datteren hennes. Resepsjonen truet med å kaste oss ut av hotellet dagen etterpå. Rart at pappa dro oss tilbake dit året etter. :p

Taxi Führer-kvelden i Tyskland

Det er sjelden jeg får blackout. Vi var fire par som hadde en hjemmefest med masse drikke på bordet i fjor sommer. Vi hadde en drikkekonkurranse - hvilket par som drakk mest i løpet av kvelden. Jeg er nordmann, så det er åpenbart når det er åpen bar (hehe) så drikker jeg til det er tomt (tror ikke tyskere er like nazi på det, hehe igjen).

Kvelden begynte kontrollert, men ved midnatt skulle vi shotte sammen siden han ene hadde bursdag. Vi begynte å sende jägerflaska rundt bordet, helt til den var tom. Fra her av er det meste svart, kun gjenfortelling fra min side. Jeg snakket visst perfekt tysk heretter, ironisk nok fordi jeg hadde drukket jäger?

Jeg fikk den geniale idéen om å sjenke tyskerene videre etter at jägerflaska var tom. Jeg dro frem en liter american honey. Tingen var at jeg drakk minst halve flaska selv - jeg tok annenhver shot sammen med personen jeg sjenka. Vi hadde altså shottet 2 liter brennevin på under en time, og til sammen med all den andre alkoen som lå på bordet den kvelden, vil jeg tro at jeg fikk meg i meg en liter 40% den kvelden. Som regel er jeg i god form hvis jeg drikker 2-3 dl.

Tror hvertfall jeg vant den drikkekonkurransen med glans (med eller uten makkeren min, haha).

En bekymret tysker skulle liksom passe på meg, men jeg nekta å la ham støtte meg når jeg sjanglet rundt, og sa at han var "ein verdammte Festbremse" hver gang han prøvde å ta fra meg brennevinsflaska. Jeg sprang visst barfot rundt i gatene og ropte "ich bin ein Wikinger, kein problem!". Hadde visst spurt den ene fyren på festen "willst du mein Führer sein?". Det F-ordet er jo egentlig noe man ikke skal si så ofte i Tyskland, men det ga jeg faen i. Vet at jeg er veldig sjarmerende.

Så kommer det jeg synes er morsomt. Når vi omsider bestilte to taxier for å fortsette festen i byen, sa tyskeren som passa på meg sa at vi skulle ta taxi rett hjem, noe jeg selvsagt ikke ville. Jeg var da ikke i dårlig form? Han som var en festbrems! Prøvde å godprate med han ene taxisjåføren, typ "Herr Taxiführer, plis ikke kjør meg hjem, jeg vil feste!!". Han ble visst dritfornærma og jeg sprang derfor til den neste taxien. Kalte ham for Taxiführer i annenhver setning på veien hjem. Halvveis måtte sjåføren stoppe fordi jeg brått måtte spy, mens tyskeren holdt håret mitt (som typ er 1 meter langt). Sikkert et vakkert syn for alle personene som gikk forbi oss.

Tyskeren hadde visst vært våken i 2-3 timer og passa på at jeg pusta mens jeg sov. Var visst helt fjern og bablet og snakket omtrent i tunger.

Har aldri våkna med en verre hangover.

Denne posten ble skikkelig TL;DR, haha.

Edit:

Glemte selvsagt den mest episke festen jeg har vært på..

Filmfestivalen Haugesund 2011

Jeg og venninna mi som skulle flytte til Polen for å studere medisin skulle ha oss en siste kveld sammen. Vi bestemte oss for å drikke litt og dra på byen for å se om det var noe liv, men ble enige om at vi ikke skulle bli skuffa hvis det ble kjedelig.

Kjedelig ble det ikke.. vi skulle kjøpe snus i køen på 7eleven, og ei dame kommer plutselig bort til oss og sier "hei, dere to ser veldig normale og oppegående ut, her har dere billetter til VIP festen for kjendisene!"

Jeg er ekstremt dårlig på norske kjendiser, så hadde vært enda morsommere om jeg visste hvem alle var og kunne blitt starstruck. Vi var på et utested som var stappfullt av for det meste skandinaviske skuespillere og regissører. De jeg husker var der er Atle Antonsen, Steven fra nissene på låven, Janne Formoe, Line Verndal og RayKay.

Jeg og venninna mi prøvde jo å gli inn i mengden, og minnet hverandre hele tiden om å holde maska, og at hvis noen spurte, så var vi regissørene av Limbo. Duh.

Fikk blant annet bamsekveld av selveste Atle, hadde en lengre samtale med RayKay og Janne Formoe sa at jeg var pen, haha!

Festen slutta ikke der. Når utestedet stengte, var jeg og venninna mi så gira at vi liksom ikke ville gå hjem. Vi dinglet bare etter kjendisene, og prøvde å være usynlige i mengden. Vi endte plutselig opp på luksussuiten på det ene hotellet i Haugesund, på nach med Atle, Janne og rundt 20 andre kjendiser. De holdt taler for hverandre mens jeg og venninna mi forsynte oss av all redbullen, chipsen og ølet på rommet. Ingen kom noen gang bort og spurte hvem vi var eller om vi kunne se til helvete å stikke ut herfra. Var en dansk mann, som jeg overhodet ikke visste hvem er, men tror han var en regissør, som påpekte at jeg var veldig flink på å late som var noen jeg ikke er, men han lovet å ikke si til noen at jeg var en Å-kjendis.

post-32239-14440996035991_thumb.jpg

post-32239-14440996036361_thumb.jpg

post-32239-14440996036697_thumb.jpg

Jeg og venninna mi syklet hjem om morgenen og hadde latterkrampe hele veien. For en kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler jo egentlig ikke om fylla direkte, men mannen min, en kompis og jeg satt på en pub på Majorstua og snakket om det programmet til Lars Monsen der de handikappede skulle ut i naturen.

Og gjett hvilken gjeng som tilfeldigvis kom inn døra akkurat da....

Måtte jo sette oss ved bordet å slå av en prat. Tror gutta stilte en del upassende spørsmål :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...