Gå til innhold

Beste historier fra fylla!


Fez

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

dro for å treffe familie og venner av min nåværende ex for første gang.. var bestemt på å ikke bli full. (måtte oppføre meg pent) endte med å bekke juletreet til broren og hans familie

.(måtte bare ta en svingom på stuegulvet sånn helt plutselig liksom).

trusa ned på knærne på vei ut av do.

midtpunktet den kvelden for å si det sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker ikke til blackout hver gang, det må sies. Men urk.

Lagde et såre leven fordi min daværende type ikke hatt tatt med seg jakke (han fryser jo aaaaldri), så han pakket seg inn i ullpleddene som ligger rundt om i uteserveringen. Det var visst sååååå flaut at han gjorde slikt at jeg måtte tiltrekke enda mer oppmerksomhet.

Så blir det blurry og bekmørkt.

Vi måtte dra hjem fra byen fordi jeg ble redd for en fyr som gikk rundt med et kjøleskap(?). Så falt jeg tydeligvis ned fra sofaen og slo hodet da jeg skulle ta av meg skoene hjemme. Og eksen sier vi hadde jævlig bra sex, men ikke faen om jeg husker. :bag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker ikke til blackout hver gang, det må sies. Men urk.

Vi måtte dra hjem fra byen fordi jeg ble redd for en fyr som gikk rundt med et kjøleskap(?). Så falt jeg tydeligvis ned fra sofaen og slo hodet da jeg skulle ta av meg skoene hjemme.

Sikker på at du ikke hadde røyka også? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at du ikke hadde røyka også? :p

Hahaha,man skulle nesten tro det. Men dette var "bare" vin og Long island. Det var virkelig en fyr som gikk rundt med et kjøleskap. Eksen har bekreftet at han også så han. Så jeg var bare bittelitt over gjennomsnittet paranoid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha,man skulle nesten tro det. Men dette var "bare" vin og Long island. Det var virkelig en fyr som gikk rundt med et kjøleskap. Eksen har bekreftet at han også så han. Så jeg var bare bittelitt over gjennomsnittet paranoid.

HAHAHAAH:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har desverre alt for mange historier, så fletter inn en til jeg ikke skjønner noe av:

Aalborg i februar (Alltid dette i februar med gutta), fredagskvelden var kommet, alkohol gikk på høygir ned. Etter et greit vorspiel og 2000shots senere, (Dette har jeg blitt fortalt): jeg gikk inn på 7-eleven for å ha fransk hotdog, jeg fikk fransk hotdog, vi sneik i køen og jeg klarte ikke å betale. Det gjorde ikke kompisen min heller så vi ble kasta ut av 7-eleven. (Heey, gratis franskhotdog!!)

Da jeg våknet neste dag, luktet deg spy på rommet, og jeg snur meg, å der ligger ei veninne.. heldigvis hennes spy. Meen det gøye her var at jeg våkna med en Ben&Jerrys og en snickers på baklomma. Var tydligvis ikke bare en gratis hotdog :love:

--

året før der igjen var det også Aalborg tur, lang historie kort; Var dritings, gikk rundt på alle utestedene å samlet shotteglass som jeg la i buksa. Dette resulterte i 400kutt på beina, en revna bukse. Jeg gikk også innom burgerking, prøvde å bestille 1000 cheeseburgere, fikk bare 10, og jeg krevde "ekstra fuckings pickles" fordi jeg visste ingen andre likte det, jeg ville ha de for meg selv. Spiste en, heiv resten på folk på gata. 424031_10151386844060160_728408337_n.jpg

tar ennå en liten kort en:

Var på byen, var dritings. skulle hjem, gikk med en kompis, full som jeg var skulle jeg bare slappe han litt i trynet (Douchebagbendik) og gjorde det. I frykt for at han skulle ta igjen, startet jeg en 30meter spurt, som endte i at tyngdekraften ikke holdt meg oppe lenger. Falt og bokstaveligtalt faceplanta i brostein og en vegg. Ødelagt i fjeset, og fant ikke bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger til enda en; Var på guttetur til Kos i fjor sommer. Kjøpte en såkalt fin fishbowl (3l sprit, godnatt) Ble god iformen, altfor god. Etterhvert ble jeg å en nedlender så tøffe at vi skulle slå ned i denne fishbowlen, og knuse isbitene. Da jeg snudde meg tok noen et glass oppi, og jeg hamra løs flere ganger. Resultat: 427068_10151129337305399_453167842_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hater egentlig junk-food, men i fylla var McDonalds en sikker vinner. Saa meg og to kompiser er mega-sultne og proever aa bestille 100 cheeseburgere. Det som er problemet er at paa McDonalds i kristiansand slutter de aa selge single cheese (10kr stk) paa natta fordi de ikke tjener nok paa de. Dette liker meg og kompisene mine daarlig, og vi ble filmet mens vi kalte mannen bak kassa for fascist og truet med aa starte boikotting av McDonalds... Tror kompisen min slengte ut ord som kommunisme og nazisme uten at jeg kan helt huske resten av setningene.. Utrolig kleint naar jeg saa filmen dagen derpaa som en annen kompis hadde filma. Endte opp med at vi fikk noe mat (husker ikke hva) og ble kasta ut etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Fez har jeg også vært på fylla i Tokyo (bombe iom at jeg bodde der i nesten 3 år).

En av de mest katastrofale kveldene var vi en gjeng på 7-8 stykker som dro til en bar der man kunne velge enten å betale pr. drink, eller å betale for et armbånd som ga fri tilgang til baren (dog noe redusert utvalg) hele kvelden. Gjett hva vi valgte.

Dagen etter våkner jeg på gulvet i gangen på hybelen. Jeg hadde da tydeligvis gått inn døra hjemme, låst, kledd av meg alle klærne, brukt dem til å lage en hodepute, og lagt meg til å sove der istedet for å gå max 5-6 skritt bort til senga...:confused:

Da jeg sånn ved 6-7-tiden på kvelden begynte å bli kvitt den verste fylleangsten og ringte en av de andre jeg var ute med, informerte han meg om at jeg hadde vært savnet et par timer på kvelden. Jeg hadde ikke svart på anrop, og ingen av de som jobbet der husket at jeg hadde gått, men plutselig hadde jeg dukket opp igjen med et kjempesmil om munnen og deklarert at jeg hadde fått mange nye venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Fez har jeg også vært på fylla i Tokyo (bombe iom at jeg bodde der i nesten 3 år).

En av de mest katastrofale kveldene var vi en gjeng på 7-8 stykker som dro til en bar der man kunne velge enten å betale pr. drink, eller å betale for et armbånd som ga fri tilgang til baren (dog noe redusert utvalg) hele kvelden. Gjett hva vi valgte.

Dagen etter våkner jeg på gulvet i gangen på hybelen. Jeg hadde da tydeligvis gått inn døra hjemme, låst, kledd av meg alle klærne, brukt dem til å lage en hodepute, og lagt meg til å sove der istedet for å gå max 5-6 skritt bort til senga...:confused:

Da jeg sånn ved 6-7-tiden på kvelden begynte å bli kvitt den verste fylleangsten og ringte en av de andre jeg var ute med, informerte han meg om at jeg hadde vært savnet et par timer på kvelden. Jeg hadde ikke svart på anrop, og ingen av de som jobbet der husket at jeg hadde gått, men plutselig hadde jeg dukket opp igjen med et kjempesmil om munnen og deklarert at jeg hadde fått mange nye venner.

Nomihoudai! :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger til enda en; Var på guttetur til Kos i fjor sommer. Kjøpte en såkalt fin fishbowl (3l sprit, godnatt) Ble god iformen, altfor god. Etterhvert ble jeg å en nedlender så tøffe at vi skulle slå ned i denne fishbowlen, og knuse isbitene. Da jeg snudde meg tok noen et glass oppi, og jeg hamra løs flere ganger. Resultat: 427068_10151129337305399_453167842_n.jpg

Er du en sånn som i fylla plutselig finner ut at han skal knuse frontruta på sin egen bil med knyttnevene, og så gjør det? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gammel en, fra den tiden da folk hadde langhåret teppe i stua. Hva gjør man da, når mor og far er borte, alle venner på besøk, og alle er skjønt enige om at teppet er for langt? Jo man, henter inn gressklipper`n. Dagen derpå ble VIRKELIG dagen derpå, når man så hva som hadde skjedd. Det langhåra hippie teppet hadde fått en rimelig snau klipp, med noen grove hakk her og der, og hele stua stinket av eksos. Mor og far var ikke akkurat blide etter dette.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...