Gå til innhold

Hva er ditt "This is Awkward" øyeblikk?


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

protein fjert i heis

Var close i dag... har slitt med litt oppblåst mage og atomic farts i de siste dagene..

Var til naprapat i dag, og fikk henne til å sjekke ut mobilitet i hofteregionen..

Gluteus/infraspinatus var tight, så hun ga de litt triggermassaje, klarte heldigvis å holde inne faenskapet da, slapp å blåse bakoversveis på henne...

Men rett før jeg forlot lokalet fraua jeg ned hele driten...

Flaks det var på slutten av dagen. Tror hu fikk det travelt med å gjøre opp kassa :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overnattet hos foreldrene til ei jente jeg hadde følge med. Etter en fin natt skulle vi ta en dusj sammen.

Jeg måtte bare en rask tur på toalettet først, som var vegg i vegg med badet.

Jenta hoppet rett i dusjen, og jeg kom etter kledde av meg og var ordentlig "klar", og da mener jeg ikke vaske klar.

Jeg åpner døra på dusjkabinettet og skal akkurat til å ta ta tak i hoftene hennes og trekke henne i mot meg bakfra, når jeg oppdager at noe ikke stemmer. Det tar sikkert kun et hundredelssekund før det synker inn, men tiden står stille. Det er ikke jenta, det er moren hennes! Samme høyde, hårfarge osv, men 30 år eldre og naken i dusjen med en veldig "klar" meg!

Herfra husker jeg egentlig ikke så mye, utover at jeg kom til meg selv igjen på toalettet vegg i vegg, og hadde etter lynraskt å ha tatt to steg bakover ut av dusjen, klart å få med meg alle klærne med untakk av en sokk, og kommet meg i "sikkerhet".

Når jeg så kom ut i stua, fikk jeg spørsmål fra jenta om hvorfor jeg brukte så lang tid på dass, og hvorfor jeg bare hadde en sokk? Og så jeg ble fortalt at dusjen var opptatt så vi fikk vente.

Jeg vet, jeg vet, svarte jeg:cautious:...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overnattet hos foreldrene til ei jente jeg hadde følge med. Etter en fin natt skulle vi ta en dusj sammen.

Jeg måtte bare en rask tur på toalettet først, som var vegg i vegg med badet.

Jenta hoppet rett i dusjen, og jeg kom etter kledde av meg og var ordentlig "klar", og da mener jeg ikke vaske klar.

Jeg åpner døra på dusjkabinettet og skal akkurat til å ta ta tak i hoftene hennes og trekke henne i mot meg bakfra, når jeg oppdager at noe ikke stemmer. Det tar sikkert kun et hundredelssekund før det synker inn, men tiden står stille. Det er ikke jenta, det er moren hennes! Samme høyde, hårfarge osv, men 30 år eldre og naken i dusjen med en veldig "klar" meg!

Herfra husker jeg egentlig ikke så mye, utover at jeg kom til meg selv igjen på toalettet vegg i vegg, og hadde etter lynraskt å ha tatt to steg bakover ut av dusjen, klart å få med meg alle klærne med untakk av en sokk, og kommet meg i "sikkerhet".

Når jeg så kom ut i stua, fikk jeg spørsmål fra jenta om hvorfor jeg brukte så lang tid på dass, hvorfor jeg bare hadde en sokk? Og ble fortalt at dusjen var opptatt så vi fikk vente.

Jeg vet, jeg vet, svarte jeg:cautious:...

Første gang du møtte moren? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, morsom tråd :) har noen historier selv! skulle gå på butikken her om dagen og røsket med meg jakken som hang på klesstativet som var nyvasket, det jeg ikke fikk med meg, var trusa langs glidelåsen og bh'n som lå i hetta.........forsto ikke hva alle glodde sånn på meg for..

Klarte også å prestere med å si til naboen kom å lurte på om jeg hadde en hammer han kunne låne: nei den er på reperasjon den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overnattet hos foreldrene til ei jente jeg hadde følge med. Etter en fin natt skulle vi ta en dusj sammen.

Jeg måtte bare en rask tur på toalettet først, som var vegg i vegg med badet.

Jenta hoppet rett i dusjen, og jeg kom etter kledde av meg og var ordentlig "klar", og da mener jeg ikke vaske klar.

Jeg åpner døra på dusjkabinettet og skal akkurat til å ta ta tak i hoftene hennes og trekke henne i mot meg bakfra, når jeg oppdager at noe ikke stemmer. Det tar sikkert kun et hundredelssekund før det synker inn, men tiden står stille. Det er ikke jenta, det er moren hennes! Samme høyde, hårfarge osv, men 30 år eldre og naken i dusjen med en veldig "klar" meg!

Herfra husker jeg egentlig ikke så mye, utover at jeg kom til meg selv igjen på toalettet vegg i vegg, og hadde etter lynraskt å ha tatt to steg bakover ut av dusjen, klart å få med meg alle klærne med untakk av en sokk, og kommet meg i "sikkerhet".

Når jeg så kom ut i stua, fikk jeg spørsmål fra jenta om hvorfor jeg brukte så lang tid på dass, og hvorfor jeg bare hadde en sokk? Og så jeg ble fortalt at dusjen var opptatt så vi fikk vente.

Jeg vet, jeg vet, svarte jeg:cautious:...

hahaha SHIT. That's american pie material.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah... Et par år siden. Sommerstid, været er fantastisk og alt er bra..

Vi er i hagen hennes, mat og vin og hu har på seg sommerkjolen og vi "bestemmer oss" for at det her var et bra tidspunkt å ha sex på... Og siden hu har på sommerkjolen, og det ikke er noen hjemme, så kan vi like godt gjøre det her ute i sola.

(god ide!)

Og vi holder nå rolig på, helt til vi hører et "halloo!" rundt hjørnet av huset... og wops, der står bestemora hennes.

Greia nå er jo at kjolen hennes skjuler hva vi holder på med, samtidig som hu enda sitter på meg... så bestemora ser ikke hva som skjer, og regner vel bare med at hu sitter på meg på en litt annen måte.

... Problemet er jo at hu aldri har møtt meg før, og vil jo hilse på... og, vel... jeg kan ikke akkurat reise meg (hehehe), og hilse på... Og det kunne jo forsåvidt ikke hu heller..

Så det var en ganske akward posisjon der vi lå, i gresset, og prøvde å holde en høflig samtale...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 2007 var jeg i Thailand med familien og noen venner. Det hadde seg sånn at jeg måtte lege en oppgave om sos(sex og samliv). Så jeg og veninna mi fant ut at vi skulle skrive et dikt. Midt i diktinga kom lillesøstra(7år) til veninna mi inn og hørte ordet onani. Vi sa at onani var et godteri. Første lillesøstra gjore var å løpe til pappan sin (som satt med alle de andre voksene) å skrek ut at hun ville ha onani!!

KLEINT!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en tilnærmet magisk evne til å havne i rare situasjoner, ofte på grunn av at filteret mellom hjernen og munne glipper litt til tider, så galskapen lekker litt ut i form av setninger... Men denne var og vil vel for alltid stå som en arctic-klassiker skrevet i gothiske bokstaver av gull :confused:

Lang historie kort: bodde i Bergen ett år da jeg var 17. Dro hjem til familien på nordvestlandet på vinterferie, og hadde med meg tre helflasker Martini hjem som jeg hadde rekvirert i Taxfree'n på klassetur i England. Ei nysingel venninde tok kontakt, og dro meg med på en lokal fest.

Store deler av Martini forsvant ned i eget gap i løpet av kvelden (det var på den tiden jeg kunne drikke med begge hender), de andre gjestene dro hjem å jeg og ho venninnen skulle sove på en madrass i stua, mens huseieren og kjæresten hans skulle sove på soverommet. Hun hadde hele kvelden hintet til at hun som nysingel hadde diverse biologiske behov som ikke hadde blitt tatt hånd om, så jeg tenkte nå at jeg skulle step up to the plate og ordne den biffen; er da tross alt en gentlemen. ;)

Så lå der med huet mellom låra hennes og "took care of bissniss". Etter en liten stund drar hun hodet mitt litt opp, og spør "ja, hva har du lyst på nå da?". For et meget passende tidspunkt for det tidligere nevnte filteret å svikte på! Så jeg kikket bare opp, og svarte:

"en cheeseburger med en stor påm'fri"

MjAxMy00MGE1Y2Y1MWY1OWMxZTg4.png

Men vi flirte av det etterpå, og koste oss videre, så no harm, no foul ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dette gjelder faktisk ei venninne av meg - men følte det kvalifiserte seg godt nok til tråden:P

Lang historie kort, husker ikke detaljene så godt - men vi dro på vors til noen vi ikke helt kjente. Mens vi satt der så venninna mi ei absolute vodkaflaske under bordet - nesten full - og bestemte seg for å spare sin egen sprit og drikke av den så hun hadde sin egen til nach. Hun blandet med blandevannet sitt, og ble etterhvert utrolig styggfull - type uegnet til å gå-full.

Så plutselig sier verten; Står den vodkaflaska med vann under der borte? (Han hadde visst planlagt å putte sneiper i ..)

Holdt på å le meg skakk. flaut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ler meg ihjel av denne tråden!!:D

Da jeg gikk på videregående kjørte jeg bil hver dag til skolen. På grunn av bygging på skolen hadde alle elevene mistet retten til å parkere på skolens område. Derfor kjørte jeg bilen inn i en ganske trang, enveiskjørt gate og parkerte der. Da jeg skulle kjøre hjem, fant jeg ut at jeg skulle snu bilen i stedet for å rygge ut av veien. Veien var jo som sagt ganske trang, og i tillegg var det snø ute, så det lå en stor haug med snø langs veien. Midt i snuinga klarte jeg å kjøre framhjulene fast i snøhaugen, slik at bilen(min knallrøde boble som ikke akkurat er vanskelig å kjenne igjen) sto på tvers over hele veien, og jeg sto bom fast. Rett ved skolen, midt i rushtida. Det gikk ikke lange tiden før det kom en bil kjørende fra lenger inn i den enveiskjørte veien. Måtte gå ut å beklage, men jeg sto bom fast. Han ble selvfølgelig dritsur, og begynte å spørre hvordan jeg hadde klart det, også spurte han om jeg hadde framhjuls- eller bakhjulsstrekk. All logikk tilsa at jeg hadde framhjulsstrekk(framhjulene sto jo å spinte i snøen), meen jeg fikk jo såklart panikk å svarte bakhjulsstrekk. Masse himling med øynene såklart. Heldigvis var pappa på vei fra jobb for å slepe meg derifra, for han fyren var hysterisk sint, og jeg har aldri følt meg så dum i hele mitt liv. I tillegg gikk det mange bekjente fra skolen forbi å så genistreket mitt.... Kvinnfolk bak rattet:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde min forrige kjæreste med hjem fra byen. Jeg var da 20 år, og bodde fremdeles hjemme. Klokken var 04.00, og vi fant fort ut at vi skulle ha litt sengekos (var tidlig i forholdet). Rommet mitt er relativt stort, med en stor dobbelseng (min seng) som ligger ca midt i rommet, samt to gjestesenger i hver sin krok - høyre og venstre.

Jeg var rimelig brisen den kvelden, og ranglet halvveis ned trappen og ned til rommet mitt. Jeg slo ikke på lyset, men fant fort et lite lys med nattbordet som jeg skrudde på. Det var nok for å se litt. Vi holdt da på i relativt store mengder i form av mye lyd og diverse, og hadde gjort det i en ca 20 min, da jeg plutselig og totalt uventet skulle få mitt livs sjokk: Bestemor gikk fra den høyre kroken, forbi senga vår, og opp trappen. Jeg ble selvfølgelig helt sjokkert, og måtte se mot den venstre kroken om kanskje bestefar også var der. Og jo, der lå han, mens han halvvåken lå og vridde seg. Jeg hadde jo helt glemt at besteforeldrene mine skulle komme over en helg!

Hodet mitt var som en kokeplate, jeg var så pinlig berørt som jeg aldri hadde vært før. Hva skulle jeg liksom gjøre nå? 2 min senere kom bestemor ned igjen. Hun tok, heldigvis, ordet og sa at hun hadde vært på toalettet en tur. Jeg sa at vi kanskje hadde bråket litt her, mens hun sa at det ikke gjorde noe, og la seg til å sove som ingenting hadde hendt.

Siden har vi ikke snakket om det. Dagen etter visste jeg ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg. Jeg måtte jo være sosial, men samtidig hadde jeg hendelsen i hodet hele tiden. Det er uten sammenligning det mest pinlige jeg har opplevd i hele mitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av den typen som egentlig ikke oppfatter når ting er flaut eller kleint, men jeg har allikevel en hendelse som jeg føler passer bra i den tråden her.

En kamerat av meg og jeg gikk rundt i en matbutikk for å jakte på kveldens mat. Etter en stund merket jeg at jeg måtte på do, men siden dette "bare" var den fjerde gangen jeg merket at noe måtte ut av kroppen tenkte jeg at jeg kan holde meg litt til. Jeg har en hellig grense ved den femte gangen jeg merker at jeg må på do. Da må (!!!) jeg på do. Gang nummer fem kom selvfølgelig ikke lenge etter. Jeg slapp alt jeg hadde i hendene og løp ut av matbutikken, så fort hvor skiltet som viste meg veien mot toalettene var, og løp om mulig enda fortere den veien. Det var så krise at jeg begynte å kneppe opp buksa i gangen på kjøpesenteret før jeg kom fram til døra. Jeg røsket opp den første døra jeg fant og brukte rundt 5-6 sekunder på å skjønne at jeg sto med buksa langt nede på knærne foran en naken dame. Jeg var riktignok ikke på et toalett, men på et solarium. Brukte enda noen sekunder på å forstå situasjonen før jeg løp ut av døra og gikk inn døra på den andre siden av gangen. Jeg rakk heldigvis inn på do før jeg sørget for en relativt kjip vaskejobb for dem som jobber på senteret. Lo høyt da jeg først fikk satt meg ned, men innser i ettertid at det her mest sannsynelig går under kategorien "flaut".

Ps. Hvis det er noen her inne som har opplevd dette på Begby Senteret; jeg beklager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av den typen som egentlig ikke oppfatter når ting er flaut eller kleint, men jeg har allikevel en hendelse som jeg føler passer bra i den tråden her.

En kamerat av meg og jeg gikk rundt i en matbutikk for å jakte på kveldens mat. Etter en stund merket jeg at jeg måtte på do, men siden dette "bare" var den fjerde gangen jeg merket at noe måtte ut av kroppen tenkte jeg at jeg kan holde meg litt til. Jeg har en hellig grense ved den femte gangen jeg merker at jeg må på do. Da må (!!!) jeg på do. Gang nummer fem kom selvfølgelig ikke lenge etter. Jeg slapp alt jeg hadde i hendene og løp ut av matbutikken, så fort hvor skiltet som viste meg veien mot toalettene var, og løp om mulig enda fortere den veien. Det var så krise at jeg begynte å kneppe opp buksa i gangen på kjøpesenteret før jeg kom fram til døra. Jeg røsket opp den første døra jeg fant og brukte rundt 5-6 sekunder på å skjønne at jeg sto med buksa langt nede på knærne foran en naken dame. Jeg var riktignok ikke på et toalett, men på et solarium. Brukte enda noen sekunder på å forstå situasjonen før jeg løp ut av døra og gikk inn døra på den andre siden av gangen. Jeg rakk heldigvis inn på do før jeg sørget for en relativt kjip vaskejobb for dem som jobber på senteret. Lo høyt da jeg først fikk satt meg ned, men innser i ettertid at det her mest sannsynelig går under kategorien "flaut".

Ps. Hvis det er noen her inne som har opplevd dette på Begby Senteret; jeg beklager!

Oh maaaaaaaaaan. Ikke flaut, men "i feel you, bro" innlegg dette her:

Var på klassetur (NITH) til CeBit. Vi kjørte BUSS etter båten og bussturen skulle ta 2 timer tror jeg. Når vi begynte å nærme oss byen så stod trafikken helt. HELT. Vi stod stille i gode 45min elns. Jeg måtte seff på do, og SEFF var den dassen på bussen tetta (doubledecker, og folka i første etasjen drakk jo i et sett). #fuck. Commense panic.

Jeg måtte knipe i 45min, kaldsvette rant fra panna omtrent. Etter en panikkmelding til sjåføren, og etter at vi kom oss forbi den verste køen, stoppa vi på en bensinstasjon. Man burde kanskje ha satt opp "extremely flammable" skilt på dodøra, fordi jeg eksploderte nærmest :p Fy faen, aldri vært så ille før. Den opplevelsen var så ille at den er svidd fast i hjernebarken for evig tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Klarte kunststykket å fise while doing benpress. Sjelden har den vært så høyt og så stram i lukt, som i dag. Ja, det var folk rundt meg og nei, de hadde ikke på headset. Jeg har nok ikke vært så flau på lenge. Kompisen min som stod i andre enden av rommet hørte den. Uff.

post-23374-1444097129052_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte kunststykket å fise while doing benpress. Sjelden har den vært så høyt og så stram i lukt, som i dag. Ja, det var folk rundt meg og nei, de hadde ikke på headset. Jeg har nok ikke vært så flau på lenge. Kompisen min som stod i andre enden av rommet hørte den. Uff.

[ATTACH=full]133841[/ATTACH]

Jeg dør. Herregud. *tørke tårer* This is beautiful!

Det skal nevnes at jeg har vært på beinpressen med en oppblåst mage før. Faen meg ukult når du må droppe siste rep fordi du kjenner at du kommer til å forgifte hele senteret om du fullfører. Jaja. Maks kudos for at du er dedikert og ikke skippa legday selv om du er oppblåst :D *brofist*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...