Jump to content

jon321

Members
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by jon321

  1. Haha :-P!. Vet hvordan det føles. Spiser derfor ikke noe brødmat de dagene jeg tar knebøy .
  2. Sjekk ut starting strength http://fitnessbloggen.no/starting-strength/ =).
  3. Hey! Til dere som har 'gått på' Leangains en stund (ned i vekt/fett%), trener dere med programmet som er i reddit-posten eller et annet?
  4. Hei. tror denne tråden passer for dette spørsmålet . har 'bulket' (ble litt smått de siste mnd. pga eksamen) i høst. kommet meg på 120bøy 140mark 52,5militærpress og 80benk, alle med 3x5. synes de to siste henger noe etter. regnet ut med kcal kalkulatoren at vedlikehold lå på ca 3200, er 90kg og 183cm. Har litt overflødig fett, som jeg har lyst til å fjerne, men vil det lønne seg i det lange løp og øke litt til i øvelsene (starting strength) og vente med fett reduksjonen? Målet er og bli mer 'stram' og markert til sommeren.
  5. Hadde dratt på legevakta for sikkerhetsskyld.
  6. jon321

    Spill

    Flere som gleder seg til BF4 (29 okt.), da ?
  7. Hva med Starting Strength? Jeg synes det programmet er topp, og øker jevnlig i styrke (=volum) . Har kostholdet vært for svakt siden du nevner at du ikke har hatt så bra resultater?
  8. oO Jeg har spist kanel m/ havregryn til frokost i mange mndr. nå.
  9. Smart med ebay ja. Tror jeg kjøper en derfra, billigere enn de norske nettbutikkene og bra omtale fra kjøperne.
  10. Noen som har prøvd den fra Gymgrossisten?
  11. Hva tenker dere om Rema sine "Godt kjøp" produkter? De er vel de billigste, men er jo også pakket inn med salt.
  12. Hadde heller tatt en bedre økt neste dag.
  13. Ferdig med uke en, (på ferdag som var, hehe) prøver og få ned 1L H-mjølk pr. dag. Skal prøve og øke til 1,5-2L. Bruker melk i havregryn og til proteinpulver, har dere noen andre forslag og? Har aldri likt bare melk .
  14. Er vel god tenker jeg, er ikke så sliten, men den kommer tidsnok, haha . Hadde vært enda bedre om jeg ikke hadde vært våken halve natta (mistet swole's )
  15. Hoi! Kjørte min første SS økt i dag, vet ikke om jeg er glad eller redd. Økta tok ca. en time, det forrige programmet mitt tok rundt to og trente det fire ganger i uken. Dette er jo bare tre ganger i uken, tar nok lenger tid når jeg legger på mer vekt, og trenger lengre pauser.. Deilig uansett .
  16. Vet ikke om det står tidligere i tråden her, men; Skal jeg øke 1,25kg på alle øvelser for hver gang jeg tar de, eller 2,5/5kg? Det er vel best og kjøre dette programmet tre dager i uken (har bare blitt vant til å trene fire dager i uken nå)? .
  17. Hmm.. Da er det vel bare prøve å spise mer mat. Leser også at H-melk er bra, men 4L om dagen synes jeg er litt drøyt for meg((?) og dyrt ).
  18. Så hvor mange kcal. bør man ca. ligge på for økning i styrke (har ikke så lyst til å legge på meg så mye fett)? ~180cm, 74kg.
  19. Hehe, smaken er som baken . Personlig så synes jeg de fleste smaker dritt de første gangene, men etter to-tre ganger så smaker det helt greit .
  20. Takk for linken, Jonna . Gjør ting lettere, haha.
×
×
  • Create New...