Jump to content

jon321

Members
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

  1. Haha :-P!. Vet hvordan det føles. Spiser derfor ikke noe brødmat de dagene jeg tar knebøy .
  2. Sjekk ut starting strength http://fitnessbloggen.no/starting-strength/ =).
  3. Hey! Til dere som har 'gått på' Leangains en stund (ned i vekt/fett%), trener dere med programmet som er i reddit-posten eller et annet?
  4. Hei. tror denne tråden passer for dette spørsmålet . har 'bulket' (ble litt smått de siste mnd. pga eksamen) i høst. kommet meg på 120bøy 140mark 52,5militærpress og 80benk, alle med 3x5. synes de to siste henger noe etter. regnet ut med kcal kalkulatoren at vedlikehold lå på ca 3200, er 90kg og 183cm. Har litt overflødig fett, som jeg har lyst til å fjerne, men vil det lønne seg i det lange løp og øke litt til i øvelsene (starting strength) og vente med fett reduksjonen? Målet er og bli mer 'stram' og markert til sommeren.
  5. Hadde dratt på legevakta for sikkerhetsskyld.
  6. jon321

    Spill

    Flere som gleder seg til BF4 (29 okt.), da ?
  7. Hva med Starting Strength? Jeg synes det programmet er topp, og øker jevnlig i styrke (=volum) . Har kostholdet vært for svakt siden du nevner at du ikke har hatt så bra resultater?
  8. oO Jeg har spist kanel m/ havregryn til frokost i mange mndr. nå.
  9. Smart med ebay ja. Tror jeg kjøper en derfra, billigere enn de norske nettbutikkene og bra omtale fra kjøperne.
  10. Noen som har prøvd den fra Gymgrossisten?
  11. Hva tenker dere om Rema sine "Godt kjøp" produkter? De er vel de billigste, men er jo også pakket inn med salt.
  12. Hadde heller tatt en bedre økt neste dag.
  13. Ferdig med uke en, (på ferdag som var, hehe) prøver og få ned 1L H-mjølk pr. dag. Skal prøve og øke til 1,5-2L. Bruker melk i havregryn og til proteinpulver, har dere noen andre forslag og? Har aldri likt bare melk .
×
×
  • Create New...