Jump to content

Acd

Members
  • Content Count

    134
  • Joined

  • Last visited

About Acd

  • Rank
    Member
  • Birthday 01/13/1995
  1. Acd

    Markløft og tights

    Får prøve det ja, takk!
  2. Acd

    Markløft og tights

    Det var ikke dumt nei! Takk:)
  3. Alle blir ødelagt av markløft, blir hull med en gang nesten - hva gjør/bruker dere? Er det noen måter å unngå ødeleggelse av tightsen?
  4. Det hørtes nydelig ut skal definitivt teste ut denne varianten også! takk for tipset
  5. Tusen takk for svar! settes pris på
  6. Wow, det hørtes godt ut! tusen takk for tipset kan du forklare meg hvordan jeg hvitløksdamper broccolien? det har jeg ikke prøvd før, men hørtes jo utrolig godt ut. Gleder meg til å teste ut!!
  7. "Kjøtt fra dåhjort av lår" men ser ut som indrefilet nesten, hvertfall veldig fint kjøtt=)
  8. Det hørtes godt ut, tusen takk for tips! kjempegreier :happy: er middels store biffstykker jeg har tilgjengelig, men skal prøve meg på å steke i ovnen eller som biffsnadder som du foreslo!
  9. Jeg har fått tilgang til en del kjøtt av hjort, men har aldri verken smakt eller tilberedt det før. Aner ikke hva slags tilbehør som passer heller.. Noen som har erfaring med dette? Stekes det som vanlig biff? eller bør det stekes i ovn? Studentlivet er ikke så verst alltid, med slikt på menyen!
  10. Mente det i at jeg spiste det til kveldsmat, og var dårlig i magen da jeg står opp.. bokhvete var et fint forslag ja, det skal prøves!
  11. Eller å fordele mengden karbohydrater litt bedre mellom middag og kvelds
  12. Har kjørt biorytme ei stund nå, og sultfølelsen er desidert bedre enn hvis jeg spiser havregrøt til lunsj eller frokost. Sånn sett er jeg veldig fornøyd, sover godt og våkner opp med mye energi. Men blir så dårlig i magen om morgenen, trolig fordi jeg spiser loads med havregrøt og/eller frukt, blir jo en goood del fiber på kort tid tenker jeg da. Har dere tips til meg som kan være uten mye fiber, men gir mye karbohydrater? Har dessverre allergi mot fisk, gluten og melk. Har tenkt litt på å lage lapper med rismel og banan eller annet mel som ikke gir så mye fiber.
  13. - Aner ikke..men sjeldent under 2000 tror jeg. - jente - 19 - 163 - Har ingen anelse, 60-ish - styrke 4-5 ganger i uken og noen gåturer - holder vekten - Neei, liker egentlig ikke å kalle det noe som helst.Spiser meg mett på awesome mat hver dag :-) men er jeg med venner er det klart jeg koser meg, uten at jeg vil kalle det frimåltid, oppkarbing, whatever. Men god trening dagen i ettertid, det blir det
  14. Acd

    Biorytme-frokost

    En yoghurt av kokosmelk (fullfett eller hva det kalles), nøtter, bær og proteinshake :-) veldig godt
×
×
  • Create New...